Das wel heel noord! Maar wel heel schattig(dorp enzo)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef mijsje het volgende:
[..]waar heb jij je wortels dan?
![]()
de mijne liggen (nu) helemaal noord, tegen de afsluitdijk aan... (ken je Den Oever?)
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Das wel heel noord! Maar wel heel schattig(dorp enzo)
Ik woon in de geweldige *kuch* stad Alkmaar.
Wat heb je aan een track en trace systeem als t hopeloos achterloopt?
Gisteravond stond er dat het smorgens was afgegeven.
En net stond er dat het gister middag naar een sorteercentrum is gegaan.
Zo heb je er toch niets aan?
Mn oogjes zijn wel op de post gegaan![]()
Ow en mn wekker ging niet af vanmorgen, dus toen was t 9 uur ipv half 6.
Ey, een stadsgenootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Das wel heel noord! Maar wel heel schattig(dorp enzo)
Ik woon in de geweldige *kuch* stad Alkmaar.
Wat heb je aan een track en trace systeem als t hopeloos achterloopt?
Gisteravond stond er dat het smorgens was afgegeven.
En net stond er dat het gister middag naar een sorteercentrum is gegaan.
Zo heb je er toch niets aan?
Mn oogjes zijn wel op de post gegaan![]()
Ow en mn wekker ging niet af vanmorgen, dus toen was t 9 uur ipv half 6.
ik ben sinds maandag weer aan het werk, ik had vorige week een virale infectie op m'n keel, en nu is het ongeveel level verkoudheid...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef AnitraX het volgende:
Alleen al voor de lekkere dingen zou je naar de meet gaan![]()
Hier is nog even niks zeker. De huisarts komt straks of morgen om mij ff te checken. Heb waarschijnlijk alleen keel ontsteking, maar van de mensen die naar de meet gaan, is daarvan iemand de afgelopen week tot nu ziek geweest?
Hier ook verkouden, vorige week keelpijn, koorts en dichte neus, nu loopneus en rochelhoestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef AnitraX het volgende:
Alleen al voor de lekkere dingen zou je naar de meet gaan![]()
Hier is nog even niks zeker. De huisarts komt straks of morgen om mij ff te checken. Heb waarschijnlijk alleen keel ontsteking, maar van de mensen die naar de meet gaan, is daarvan iemand de afgelopen week tot nu ziek geweest?
Nog niet! Hopelijk vanavond. Al dan misschien nog niet met pakjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Lyssa, heb je meneer/mevrouw de zeehond al af? Ik wil m zien!
Aaaaaaah, die is schattiggg!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Die denk ik, of komt die link daar niet(bij mij wel)
Ik wil ook dat nieuwe boekje van christel krukkert, maar mag echt verlopig niet meer kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |