abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87223241
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:38 schreef Lijnloos het volgende:

Ik ga zo maar es mijn Stan afmaken...
Ben je stan aan t maken, wat leuk O+

Mijsje wat leuk een mede noordhollander, hoe noord woon je? Ik ga alleen niet naar de meet, maar toch.
pi_87223961
Getsie, ik kom er net achter dat ik het begin van mn sealsnoetje in een andere kleur had moeten doen.. ik ga het niet meer uithalen. Ben er redelijk uitgekomen met het patroon trouwens :D
pi_87224102
Die met dat pakje aan?
Misschien kan je het er nog op 'borduren' ofzo?

Heb oogjes besteld, tijd geleden ook al maar de 8mm kwijt geraakt, en laat die nou net zo handig zijn!
pi_87224170
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die met dat pakje aan?
Misschien kan je het er nog op 'borduren' ofzo?

Heb oogjes besteld, tijd geleden ook al maar de 8mm kwijt geraakt, en laat die nou net zo handig zijn!
Ja, die met dat pakje! :D Ik ga gewoon een mondje erop borduren en dan kijken hoe het eruit ziet.. beetje anders mag best ;)
pi_87225625
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:36 schreef trui het volgende:
eska! O+
show us some larksfoot blanket! (of iets anders. ;) )

Het is dus een kleurencombinatie die ik anders niet snel zou kiezen. Diverse bolletjes (verschillende diktes ook) waar ik zo gauw geen doel voor had. Dekentje is ook stukken kleiner geworden dan ik voor ogen had ('k heb 'm uiteindelijk maar een kwart-slag gedraaid, 't zijn nu dus lengte-strepen). Er gaat duidelijk meer draad in zitten dan ik dacht. :D
Nou ja, de jongste telg past er net onder. Toch niet voor niks gemaakt dus. Bovendien een mooi oefenproject geweest, zo. ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:44:31 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87226193
leuk! en ziet er heerlijk snoezelig zacht uit! O+
in de haak.
pi_87227815
Ja, vooral die gele draad is lekker zacht! Da's met bamboe, heerlijk spul. :Y
Stukken lekkerder dan de deken waar ik nu mee bezig ben; met (acryl)draad van de Zeeman. Ik ben daar bepaald geen fan van, maar m'n oudste wel. En hij wilde natuurlijk ook graag een deken om onder te kruipen. ;) Voordeel is wel dat dit wat dikker is, schiet lekker op. :D

dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:20:42 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87228163
ah, dat garen heb ik ook, en ik vind 't ook niet zo prettig aanvoelen, nee. ik gebruik 'm in de sjaal omdat ik die kleur er nou eenmaal mooi bij vind maar vergeleken met de rest van 't garen (Rowan pure wool) is 't veel ruwer en bovendien wat dikker. maar ja. ze zijn wel lekker betaalbaar en komen in leuke kleurtjes. hoe breed maak je deze?
in de haak.
pi_87229098
Leuk konijntje en mooie dekentjes!

Kijk wat ik tegenkwam op Ravelry: .
Zij heeft echt leuke patroontjes! Heb haar mini walvisje (staat denk ik niet in het boekje) ooit gemaakt en nog meer op m'n to hook lijst staan. Lijk me best een leuk boek ook, met lekker veel extra tips enzo! :D
En dat filmpje O+ Alleen de naam vind ik een beetje apart :P
Lijkt trouwens wel of alleen die twee poppen, de paddestoelen (haha, de spellingscheck zegt dat er een -n tussen moet, nee toch?!) en die hamsters erin staan.. :?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:41:21 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229199
:D wat leuk gemaakt! :D
in de haak.
pi_87229329
Deze is nu zo'n 80 cm. breed. En dan komt er nog een randje omheen natuurlijk. 't Is echt een sprieterig menneke. ;)
Ik moet nog een boel draden ontdekken, geloof ik! Rowan pure wool ken ik nog niet.
pi_87229408
Jaah, leuk filmpje hè! O+
Ik wil 'um :@
pi_87229417
Ik post te traag en/of heb m'n scherm te lang open staan. :P

Die paddestoelen (ik vind ook zònder tussen-n!) zijn grappig!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:47:33 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229462
die Rowan is ook niet de allerzachtste die er is hoor, maar wel stukken zachter dan die zeeman-acryl. (helaas ook stukken duurder... :{ )
in de haak.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:48:51 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229508
nieuwen spelling he, yachiru. :+
in de haak.
pi_87229539
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Eska het volgende:
Ik post te traag en/of heb m'n scherm te lang open staan. :P

Die paddestoelen (ik vind ook zònder tussen-n!) zijn grappig!
Google is het ook met ons eens, want toen ik daar op paddenstoelen zocht, vroeg 'ie me of ik niet paddestoelen bedoelde :P

Haha Trui, nieuwen nog wel :P Hihi!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:50:43 #142
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229591
toch 'moet' het tegenwoordig met een tussen-N. (ik vind 't ook niks hoor). alleen zijn er natuurlijk (nu nog) meer hits zonder die tussen-n, want voorheen was 't altijd zonder.
in de haak.
pi_87229709
Ja maar, ja maar.. hoe zit dat dan met die regel van, kijken of er meervoud van kan zijn?
Zoals bij koninginnedag, er is maar één koningin in Nederland, ofzoiets.. zo heb ik het onthouden :P
Vind het sowieso stom dat de spelling steeds verandert, lijkt wel of ze er dagelijks iets anders van maken.. :{
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:54:32 #144
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229747
die regel ligt in den prullenbak. al bestaat er natuurlijk toch al wel meer dan 1 pad, zelfs in ons kleine kikkerlandje. ;)
in de haak.
pi_87229760
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:49 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Google is het ook met ons eens, want toen ik daar op paddenstoelen zocht, vroeg 'ie me of ik niet paddestoelen bedoelde :P

En als wij het nou hardnekkig zo blijven schrijven, dan blijft dat ook zo. :+
pi_87229997
Ik wou zeggen.. dat paddestoelen toch helemaal niet echt iets met padden te maken hebben, maar.. in het Engels heet het ook een toadstool :o Maar ook een mushroom.. En nu snap ik er helemaal niks meer van!

Maar idd Eska: paddestoelen paddestoelen paddestoelen! :6 (Niet naar jou, maar naar het groene boekje!)

Ik ga het boek trouwens bestellen (niet het groene XD ) :@ Uit Amerika want het is nog niet uit in Europa. Verzendkosten zijn hoger dan de prijs van het boek.. Nouja, het kan goedkoper maar dan duurt het superlang..
Het kan ook nog duurder maar 3 keer de prijs van het boek is me te gortig :P

Zo, ben ik toch nog even on-topic O-)
pi_87230396
Oeh, ik weet trouwens ook al wat ik ga maken voor de meet! :D
Mini-sandwiches en hartige bladerdeeghapjes met gehakt en met geitenkaas (niet bij elkaar in).
Euhm, zijn er eigenlijk nog mensen met wie rekening gehouden moet worden omdat ze alleen vegetarisch of veganistisch eten of ergens allergisch voor zijn?
pi_87231450
:D Haken vanuit 't groene boekje zou wel een beste uitdaging zijn. :+

Ik vind (fijne, soepele) draad idd nog best prijzig, ja. Vooral omdat ik zelf doorgaans meer van de grotere projecten ben. Dan gaat 't soms nog best hard!
Ook al een paar keer gehad dat ik ergens een leuke aanbieding zag, er 1 of 2 bolletjes van kocht om het uit te proberen, dat het echt heel fijn spul bleek te zijn, en dat het vervolgens (bijna) nergens meer te vinden was. Zo ook met dat o zo heerlijke bamboe-spul dus. ;(
pi_87232586
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Ben je stan aan t maken, wat leuk O+

Mijsje wat leuk een mede noordhollander, hoe noord woon je? Ik ga alleen niet naar de meet, maar toch.
:D waar heb jij je wortels dan? :P
de mijne liggen (nu) helemaal noord, tegen de afsluitdijk aan... (ken je Den Oever?) :W
pi_87236273
Mooi dekentje Eska! Heel tof gelukt en leuke kleurencombi...

Ik heb gister te horen gekregen dat ik definitief niet naar de meet kan komen :{ Manlief wil zaterdag eindelijk eens gebruiken om de dakgoten en klimop aan de buitenkant van het huis te gaan doen en hij riep nog iets wat "moest" gebeuren... oftewel, ik moet helpen en dus niet naar de meet. Nou ja, hopelijk volgende keer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')