dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef kirsten. het volgende:
[..]
dat is 640 en 480 toch ( teminste, imageshack gaf die maat bij fora)?
Dan doe ik dat gewoon voortaan ook. Ik kon de onderste foto's nog resizen op imageshack, maar toen ik de bovenste serie wilde doen kon ik de reactie niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.
ik doe zelf altijd gewoon op de foto rechtermuisknop klikken en dan de afbeeldingsurl kopieren en plakken in t forum.
ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef trui het volgende:
DE, maar dan moet die foto dus wel eerst verkleind zijn.
dat is niet verkleinen, de groote foto word dan toch ingeladen, wat t laadprobleem veroorzaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
Je kan [img=400 ] [/img ] gebruiken (zonder spaties)
Neeh, nog niets ontvangen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
balen!
@yachiru, had jij je pakketje nog ontvangen van de swap?
nee, dat verhelpt de laadproblemen echt niet, zoals ynske ook zegt! eerst verkleinen, dan uploaden (of tijdens het uploaden verkleinen, het is ook een van de opties bij photobucket bijvoorbeeld), en dan pas ernaar linken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pipoos?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Oke, hopenlijk mijn laatste vraag die nog niet over het echt haken zelf gaat.
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.
Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten. Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep
.
Morgen weer een kans.
Of anders toch maar online kopen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.
Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten. Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep
.
Morgen weer een kans.
ik zou online bestellen bij de hobbydoos. Vandaag bestelllen, is donderdag in huis was mijn ervaringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
.
Morgen weer een kans.
Ojaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Lijnloos het volgende:
Pannenkoeken... waar woon je? Wellicht is er iemand van hier die in die buurt nog een goeie winkel weet? Scheelt weer zoeken...
zo wordt de foto wel kleiner weergegeven, maar is de laadtijd toch nog steeds die van een grote foto? want het enige dat ik verander is hoe het is weergegeven, dus niet de grootte van de foto zelf... dus lopen pc's er toch nog steeds op vast? (ik gebruik ook altijd die [img=300 of 250] code hoor, daar niet van...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
Je kan [img=400 ] [/img ] gebruiken (zonder spaties)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |