abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87203935
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef kirsten. het volgende:

[..]

dat is 640 en 480 toch ( teminste, imageshack gaf die maat bij fora :') )?
dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.
ik doe zelf altijd gewoon op de foto rechtermuisknop klikken en dan de afbeeldingsurl kopieren en plakken in t forum.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:55:03 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87204400
DE, maar dan moet die foto dus wel eerst verkleind zijn.
in de haak.
pi_87204471
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.
ik doe zelf altijd gewoon op de foto rechtermuisknop klikken en dan de afbeeldingsurl kopieren en plakken in t forum.
Dan doe ik dat gewoon voortaan ook. Ik kon de onderste foto's nog resizen op imageshack, maar toen ik de bovenste serie wilde doen kon ik de reactie niet meer aanpassen.
pi_87204913
Je kan [img=400 ] [/img ] gebruiken (zonder spaties)
pi_87205011

Mn minikat
hij kijkt een beetje raar en is een beetje uit verhouding(bij orgineel zijn de benen korter dan de armen en bij deze zijn ze ongeveer gelijk.
En de oren heb ik mar wat gedaan.

Laat t me weten als die thumbnail problemen geeft.
pi_87205067
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef trui het volgende:
DE, maar dan moet die foto dus wel eerst verkleind zijn.
ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optie :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87205090
Ik lees/kijk al een poosje mee hier. Nu toch maar eens tevoorschijn komen dan. :P
Haken kan ik eigenlijk al heel lang, d.w.z. gewone vasten & stokjes haken. Maar patronen lezen en al die leuke steken, dat heb ik nog niet zo lang geleden pas ontdekt (en ben nog steeds ontdekkende :+ )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:36:02 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87206077
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
dat is niet verkleinen, de groote foto word dan toch ingeladen, wat t laadprobleem veroorzaakt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87207935
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

balen!

@yachiru, had jij je pakketje nog ontvangen van de swap?
Neeh, nog niets ontvangen.

Sleepy Sarah O+ Ik heb er hier nog steeds één zonder gezichtje liggen :@
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:36:03 #110
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87208383
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optie :)
nee, dat verhelpt de laadproblemen echt niet, zoals ynske ook zegt! eerst verkleinen, dan uploaden (of tijdens het uploaden verkleinen, het is ook een van de opties bij photobucket bijvoorbeeld), en dan pas ernaar linken.
in de haak.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:36:39 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87208406
eska! O+
show us some larksfoot blanket! (of iets anders. ;) )
in de haak.
pi_87209263
Trui-dear! O+
Vanavond ga ik wel beetje showen. Nu geen gelegenheid, ik verwacht elk moment 'n menneke thuis. :)
Dat (mini)dekentje is wel af inmiddels. Mèt terughaakrandje. :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:01:28 #113
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87209392
cool! ^O^
in de haak.
pi_87212193
Trouwens! Wat vind men van een hartige zalmtaart met ananas? (verder ei, bieslook, crème fraîche en bladerdeeg).
pi_87213457
Nou lekker, als je het aanbiedt! :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87216739
Oke, hopenlijk mijn laatste vraag die nog niet over het echt haken zelf gaat.
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.

Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten }:| . Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep :') .

Morgen weer een kans ;) .
pi_87216815
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.

Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten }:| . Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep :') .

Pipoos?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:18:47 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_87216923
quote:

Of anders toch maar online kopen?
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:55:13 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87218182
quote:

ik zou online bestellen bij de hobbydoos. Vandaag bestelllen, is donderdag in huis was mijn ervaring
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87218493
Pannenkoeken... waar woon je? Wellicht is er iemand van hier die in die buurt nog een goeie winkel weet? Scheelt weer zoeken...
pi_87218563
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Lijnloos het volgende:
Pannenkoeken... waar woon je? Wellicht is er iemand van hier die in die buurt nog een goeie winkel weet? Scheelt weer zoeken...
Oja :') wellicht wel handig om even te vermelden :P .
Leeuwarden :) . Als ik morgen niks vind ga ik inderdaad op internet kijken!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:07 #122
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_87219798
Mijn haaknaaldenetui is af, iets groter dan ik verwachtte:

en ik las paar posts iets over vulling dmv kussentjes bij Ikea, IRMA is een lichtblauw kussentje, kost 0,79 cent en schijnt prima geschikt te zijn voor vulling
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_87220011
Hmmm, Leeuwarden ben ik niet echt thuis.... :@ sorry, iemand anders misschien? En anders is inderdaad hobbydoos een prima optie! Ik vond de bestellingen ook altijd heel snel gaan bij haar.

Whiskers, mooie etui! *O*

Ik ga zo maar es mijn Stan afmaken...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:58:25 #124
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87220956
Leuk de kat :D en leuk mapje voor haaknaalden! :D

Zou dan inderdaad voor online gaan Pannenkoeken :)
Heb je gelijk de "algemene" maten :)

Inu ik woon in (de buurt van) Rdam :P waar komt dat SnB groepje samen dan? :) Lijkt me opzich wel grappig, alleen vaak pas laat klaar enzo...
had gekeken, je gaat toch beetje met elkaar haken en kletsen enzo?
en is het verplicht iedere week dan te komen ofzo?:P
pi_87221916
jeutje, wat gaat het snel hier zeg... ben je er gewoon overdag even niet, ben je weer meer dan 1/3 topic verder...
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
zo wordt de foto wel kleiner weergegeven, maar is de laadtijd toch nog steeds die van een grote foto? want het enige dat ik verander is hoe het is weergegeven, dus niet de grootte van de foto zelf... dus lopen pc's er toch nog steeds op vast? (ik gebruik ook altijd die [img=300 of 250] code hoor, daar niet van... ;) )
(ow, ik zie dat ik spuit11 ben... :P ik laat het lekker toch staan... ;) )

Pannenkoeken, ik zou het ook via de hobbydoos doen, die zijn echt snel en ik ben over hun leveringen eigenlijk altijd heel tevreden :) en je hebt goede haaknaalden waarvan je zeker weet dat de nummers die erop staan ook kloppen met wat patronen en wol/draad zeggen...

leuk etui Whiskers! :)

verder heb ik heel veel foto's gezien die ik erg leuk vond om te zien! :)
en Kirsten, iedereen is ooit zo begonnen, het komt helemaal goed als je je draai gevonden hebt... :)

Sabine, je komt op mij veel jonger over :D ik dacht bij jou aan een jaar of 28... dat je je zo kan vergissen dan zeg... :D

ow ja, over de meet...
zijn er mensen die ook vanaf NoordHolland komen? (ik kom uit noord-noord holland...via amsterdam dus richting utrecht...) samen treinen? ;)
M-etje, kwam je ook nog naar de meet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')