als je nou zo'n beestje haakt he, dan neem ik aan dat de voetjes en oortje enzo apart gemaakt worden, en er daarna aangezet worden? Of wordt dat in 1x helemaal gehaakt (lijkt me zo onpraktischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Die denk ik, of komt die link daar niet(bij mij wel)
Ik wil ook dat nieuwe boekje van christel krukkert, maar mag echt verlopig niet meer kopen.
Meestal wel ja, ligt aan het patroon. Dat in elkaar zetten is me trouwens toch een rotwerk, dus bereid je daar maar vast op voor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef kirsten. het volgende:
[..]
als je nou zo'n beestje haakt he, dan neem ik aan dat de voetjes en oortje enzo apart gemaakt worden, en er daarna aangezet worden? Of wordt dat in 1x helemaal gehaakt (lijkt me zo onpraktisch)? En het gezichtje, naai je dat er ook later in ofzo?
Oooohhh....wat gaaaf! Ik ben echt nog zo ver niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Spiegelei het volgende:
Zalmtaart, koekjes en al die lekkere hapjes, gaat er bij mij maar al te gemakkelijk in, dus no problemo hier
![]()
(of ja misschien wel maar dan een probleem van een hele andere aard .. och ik dwaal af ..)
Nog een WIP-foto van mijn draak:
[ afbeelding ]
M'n man vind hem moe kijken:
gisterenavond:
ik: "kijk hoe vind je 'em?"![]()
: "hmm...... issie moe?"
ik:![]()
Nou vraag ik je !
En hij is dus groot:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: de draak ligt op de bank, een tweezitter, hij past ruim over de breedte van een zitplaats!
Super gaafquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Spiegelei het volgende:
Zalmtaart, koekjes en al die lekkere hapjes, gaat er bij mij maar al te gemakkelijk in, dus no problemo hier
![]()
(of ja misschien wel maar dan een probleem van een hele andere aard .. och ik dwaal af ..)
Nog een WIP-foto van mijn draak:
[ afbeelding ]
M'n man vind hem moe kijken:
gisterenavond:
ik: "kijk hoe vind je 'em?"![]()
: "hmm...... issie moe?"
ik:![]()
Nou vraag ik je !
En hij is dus groot:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: de draak ligt op de bank, een tweezitter, hij past ruim over de breedte van een zitplaats!
Ja er zit wel veel tijd in hij is gewoon heel groot. Ik ben ook nog lang niet klaar. Ik ben nu bezig met zijn buik. Hij krijg van kop tot staart nog een lap die ook zorgt voor een soort bekidee. En dan 4 poten en 2 vleugels.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Super gaaf! Mooi zeg
!
Heeft dat veel tijd gekost tot nu toe? En hoe ga je m verder afmaken? Met poten erbij ofzo?
Mooi!
Ik heb dus ook bij de Wibra geen haaknaald kunnen vinden. Ga er zo maar een online bestellen.
Hier vandaan -klik- ze zit ook op ravelry onder de naam delicious crochet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zie het er ook niet in hoor.
Hij kijkt wel vriendelijk, dat scheelt wel.
Waar heb je t patroon vandaan?
Nog geen pakje hier
Oh wat cool NijntjesUk! Daar zitten ook wat haakuurtjes in denk ik zo!, erg leuk gemaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef NijntjesUk het volgende:
Heb eindelijk foto's van de gehaakte papegaai op mn computer gezet.
Tadaaaaa:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |