Daarom staat WIlders dus ook voor het gerecht. Het is wettelijk gezien de vraag of het wel mag wat hij loopt te blèrenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja. (Dit wilt niet zeggen dat ik nu zeg dat de islam verboden moet worden)
Sommige sektes worden ook verboden. Groepen mensen die van plan zijn aanslagen te plegen worden in de cel gegooid. Groepen als de hells angels worden ook aangeklaagd als criminele organisatie.
Allemaal omdat deze de vrijheid van andere mensen willen beperken.
Sektes? De eerste geschriften in de Bijbel beschrijven het Christendom juist als een sekte. Lekkere vergelijking ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja. (Dit wilt niet zeggen dat ik nu zeg dat de islam verboden moet worden)
Sommige sektes worden ook verboden. Groepen mensen die van plan zijn aanslagen te plegen worden in de cel gegooid. Groepen als de hells angels worden ook aangeklaagd als criminele organisatie.
Allemaal omdat deze de vrijheid van andere mensen willen beperken.
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gaan ze over een artikel op Geenstijl lopen zaniken?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zet even die vragenlijst met een beamer op de muur, dan hoeft die arme meneer Moors er enkel naar te wijzen na het voorlezen.
Het OM had hier volgens mij überhaupt geen zin in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:56 schreef Printerkabel het volgende:
Hmz, heeft hem OM niks beters te doen?
Ik vind het wel een goede vergelijking.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sektes? De eerste geschriften in de Bijbel beschrijven het Christendom juist als een sekte. Lekkere vergelijking ook.
Jawel, het OM wilde dan ook niet vervolgen, weet u nogquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:56 schreef Printerkabel het volgende:
Hmz, heeft hem OM niks beters te doen?
quote:
Ja, NOS op tv.quote:
Wilders' Greatest Hitsquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:58 schreef wise het volgende:
Dit is gewoon een eerbetoon aan Wilders.
Alle citaten en oneliners opnoemen.
Ja, loopt alleen 15-30 seconden achter.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ Hier gestreamt voor als mensen dat willen
Is dit hetzelfde als op Ned 1 nu?
Loopt ongeveer 30 seconden achter bij de TV.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ Hier gestreamt voor als mensen dat willen
Is dit hetzelfde als op Ned 1 nu?
Ja zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit echt te wachten op het moment dat Wilders even een sudokuutje gaat zitten doen terwijl die man zijn vragenlijstje op zit te lezen
quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus wilders gaat helemaal niks zeggen
nee, dat heeft hij al 5x gezegdquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus wilders gaat helemaal niks zeggen
quote:
quote:
Met geloven bedoel je ze dus allemaal? Dat is het probleem met Wilders, die heeft het alleen over de Islam.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:57 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het wel een goede vergelijking.
Sektes/criminele organisaties/geloven.. het beslaat allemaal een groep mensen een of meerdere dezelfde kenmerken.
Dat is nu eenmaal verplicht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het nut van vragen stellen als niemand antwoordt
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Bram zit telkens een beetje te gniffelen
Idd...laffe vent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef Pool het volgende:
Wilders heeft in al zijn jaren in de politiek nooit ook maar een vinger uitgestoken om een wetsvoorstel te schrijven, waardoor belediging en haatzaaien niet meer strafbaar zouden zijn.
Sterker nog, hij stond achter het veroordelen van mensen die agenten beledigen, hij wil een boek verbieden en hij wilde imams verbieden om hun radicale toespraken te houden.
Wilders doet alsof dit een politiek showproces is en hij Koning der Meningsuiting is, maar het zijn gewoon de wetten waar hij zelf altijd al achterstaat, die nu op hem worden toegepast. En nu beroept hij zich op zijn zwijgrecht, terwijl altijd een grote bakkes heeft.
Hij heeft er wel gewoon een uitspraak over gedaan vóór de vragenlijsten en er komt nog een pleidooi.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef Pool het volgende:
En nu beroept hij zich op zijn zwijgrecht, terwijl altijd een grote bakkes heeft.
Eerlijk proces, de vragen moeten gesteld worden natuurlijk hequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is dat zo gek? Als ik dit alles hoor worden voorgelezen door een 'normaal' iemand, denk ik echt wtf, dat het bestaat in Nederland...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef BarrieButsers het volgende:
De rechters geloven niet of tie alles wel serieus meent.![]()
weet niet, maar die zijn welquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Die drie vrouwen die daar achter Geert Wilders zitten te schrijven. Zijn dat ook advocaten?
Je hebt het recht om dingen te verklaren die in je voordeel kunnen zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is nu al een 'fraai' lijstje geworden....en ze zijn pas bij 2007quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Als ik dit alles hoor worden voorgelezen door een 'normaal' iemand, denk ik echt wtf, dat het bestaat in Nederland...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Vervang moslims door joden en je hebt Hitler...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Als ik dit alles hoor worden voorgelezen door een 'normaal' iemand, denk ik echt wtf, dat het bestaat in Nederland...
Denk stagaires of medewerkers van Bram, dan wel van Geertquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Die drie vrouwen die daar achter Geert Wilders zitten te schrijven. Zijn dat ook advocaten?
Bedankt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk stagaires of medewerkers van Bram, dan wel van Geert
quote:
Eerlijk proces en verplicht. Misschien bedenkt tie zich of komt er iets bij wat niet klopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:10 schreef MouzurX het volgende:
Waarom stelt hij al die vragen als Wilders toch nergens op zal gaan antwoorden?
Ik vind van wel. Hij heeft altijd een grote mond over anderen, maar nu hij aan de kaak gesteld wordt houdt hij zijn mond dicht, en weigert antwoord te geven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het zwijgrecht gebruiken maakt iemand toch niet tot een laf persoon.
beveiliging denk ik. Tevens ook moslimquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarvoor is die neger op de achtergrond? Voor als de pleuris uitbreekt?
Beveiliging baas, dat zie je toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kunnen ze daarnaast eigenlijk hun pleidooi nog op die vragen aanpassen? Dus wat antwoorden erin verwerken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerlijk proces en verplicht. Misschien bedenkt tie zich of komt er iets bij wat niet klopt.
Ja is 'moslim' tegenwoordig al een ras ja?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Vervang moslims door joden en je hebt Hitler...
Wilders is een racist in hart en nieren. Jammer dat zoveel domme mensen in dit land erin trappen..
Die zat lekker geil te sms-en maar heeft aan zijn gezicht te zien nu een vervelend sms-je gekregen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Do we fucking care?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ja is 'moslim' tegenwoordig al een ras ja?
En daarna wederom dezelfde vragen .quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:13 schreef StephanL het volgende:
10:45 vertoning van fitnagezellig filmpje kijken met de rechters en officier van justitie.
Gegevens en feiten schijnen je in ieder geval niet tegen te houden rare uitspraken te doen, neequote:
Ik zet de koffie alvast klaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:13 schreef StephanL het volgende:
10:45 vertoning van fitnagezellig filmpje kijken met de rechters en officier van justitie.
Wil je weerwoord? Kan je het krijgen.. joden zijn net zo min een ras als moslims, dus de vergelijking gaat wel degelijk op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gegevens en feiten schijnen je in ieder geval niet tegen te houden rare uitspraken te doen, nee
quote:Raciale discriminatie: "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven"
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Do we fucking care?
Oh en pas ja avatar alsjeblieft aan, je weet niet eens waar E= mc^2 voor staat
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wil je weerwoord? Kan je het krijgen.. joden zijn net zo min een ras als moslims, dus de vergelijking gaat wel degelijk op.
Of wil je nu beweren dat Hitler geen racist was?
Lijkt me wel toch? In dit geval gaat het om het uitzenden van een rechtszaak waarin het vertonen van Fitna noodzakelijk wordt geacht. Dan kan de NOS zich er toch bij voorbaat al van distantiëren? Want ze zenden immers alleen de rechtszaak uit, onpartijdig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:16 schreef Wokkel het volgende:
Het zal mij benieuwen of Fitna door de NOS in beeld gebracht wordt.
Je hebt gelijk. Het is slechts een kwestie van tijd tot de 82 Leopard tanks die we hebben, en die 2 F16s die we binnen 15 minuten gevechtsklaar kunnen hebben zo Duitsland binnenrollen/vliegen.quote:
En ze blijven het maar doen, ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef Trommeldaris het volgende:
Wilders met Hitler vergelijken
De situatie van 1940 met die van nu vergelijken
Doe normaal
Fitna fullscreen op de Nederlandse televisie? Dat wordt nooit begrepen door de mensen met lange tenen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? In dit geval gaat het om het uitzenden van een rechtszaak waarin het vertonen van Fitna noodzakelijk wordt geacht. Dan kan de NOS zich er toch bij voorbaat al van distantiëren? Want ze zenden immers alleen de rechtszaak uit, onpartijdig.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:17 schreef Mdk het volgende:
[..]
![]()
Ik weet heel goed wat E = mc2 is, maar jij blijkbaar niet wat racisme is...
quote:Raciale discriminatie: "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |