Eerlijk proces, de vragen moeten gesteld worden natuurlijk hequote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het nut van vragen stellen als niemand antwoordt
Is dat zo gek? Als ik dit alles hoor worden voorgelezen door een 'normaal' iemand, denk ik echt wtf, dat het bestaat in Nederland...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef BarrieButsers het volgende:
De rechters geloven niet of tie alles wel serieus meent.![]()
weet niet, maar die zijn welquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Die drie vrouwen die daar achter Geert Wilders zitten te schrijven. Zijn dat ook advocaten?
Je hebt het recht om dingen te verklaren die in je voordeel kunnen zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het nut van vragen stellen als niemand antwoordt
Het is nu al een 'fraai' lijstje geworden....en ze zijn pas bij 2007quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Als ik dit alles hoor worden voorgelezen door een 'normaal' iemand, denk ik echt wtf, dat het bestaat in Nederland...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Vervang moslims door joden en je hebt Hitler...
quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Als ik dit alles hoor worden voorgelezen door een 'normaal' iemand, denk ik echt wtf, dat het bestaat in Nederland...
Denk stagaires of medewerkers van Bram, dan wel van Geertquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Die drie vrouwen die daar achter Geert Wilders zitten te schrijven. Zijn dat ook advocaten?
Bedankt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk stagaires of medewerkers van Bram, dan wel van Geert
quote:
Eerlijk proces en verplicht. Misschien bedenkt tie zich of komt er iets bij wat niet klopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:10 schreef MouzurX het volgende:
Waarom stelt hij al die vragen als Wilders toch nergens op zal gaan antwoorden?
Ik vind van wel. Hij heeft altijd een grote mond over anderen, maar nu hij aan de kaak gesteld wordt houdt hij zijn mond dicht, en weigert antwoord te geven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het zwijgrecht gebruiken maakt iemand toch niet tot een laf persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |