tofquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
owja.. met die "naturel" acterende "juristen" (lees: hbo-ers) die te dom zijn om een autocue op te lezen
Naaperquote:
Ik heb zelf wel eens gedreigd met DAS. Gek genoeg werkte hetquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iemand dreigde ooit DAS in te schakelen toen ik een juridisch conflict had. Moest echt mijn lach inhouden
Dacht ook dat ik Giel zagquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, heeft zeker geld nodig.
Over 18 minuten mag je gaan fappenquote:
Ja, van die lui die een Corsa GSI kopen voor 2.000 euro en het dan vreemd vinden dat er iets aan mankeertquote:
[TV SC #73][SBS] Een paardenstal is nog groter! TheKC 03-10-2010 21:45 25.00 postsquote:
Bij mij was diegene aan het bluffenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel eens gedreigd met DAS. Gek genoeg werkte het.
al had ik het natuurlijk niet over DAS maar over mijn advocaat. Misschien was dat het
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Andere was te lang (that's what she said)
Zijn ook niet zoveel postersquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:13 schreef Battlefan het volgende:
[..]
[TV SC #73][SBS] Een paardenstal is nog groter! TheKC 03-10-2010 21:45 25.00 posts
Geen top5
Hehehe jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef teamlead het volgende:
Undercover Boss is een geniaal programma. Die oprechte shock van die lui als ze zien wat hun maatregelen nou echt betekenen op de vloer.. briljant
Under de dekens gaat hij ook los (met die chickies)quote:
Vind hem nog meevallenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Deze MM reclame is toch zo ontzettend stom en irritant.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Under de dekens gaat hij ook los (met die chickies)
Dit is de tweede keer dat ik em zie en ik heb nu al het geluid uitgedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Deze MM reclame is toch zo ontzettend stom en irritant.
alles mis met MMquote:
Nog maar 15 minuten hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stop met kijken.
Even MyAT en RSS doen, dan zeg ik hier gedag en ga ik slapen...
Laterquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stop met kijken.
tot zoquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stop met kijken.
Kijken in de Mediamarkt, kopen op internet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
alles mis met MMwat een ongelofelijke baggertoko. Vooral die "service" van ze
Fap ze!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stop met kijken.
Daar gaat onze kans op een Top 5 topicquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stop met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |