Een vochtig hokquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
4 jonge meiden, en smerig sanitair.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef Studiotje het volgende:
Dat kind komt toch ook uit een vochtig hok?
Inderdaad belabberd.. gelukkig heb ik een goed geheugenquote:
Nog even volhoudenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga slapen denk. Heb te weinig geslapen
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HOI
ziet iemand me nog staan
quote:
Royksoppquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Eindelijk eens goeie muziek op SBS6
ik kan da niequote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[TV SC #75][SBS] Waar we fappen op 4 jonge vochtige meisjes
Iemand dreigde ooit DAS in te schakelen toen ik een juridisch conflict had. Moest echt mijn lach inhoudenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
DAS je goed recht komt binnenkort weer.
Komt mij eigenlijk wel goed uit, na volgende week zondag kan ik niet meer kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg eens niet van die rare dingen ja..
spannundquote:
Ook lachen altijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
owja.. met die "naturel" acterende "juristen" (lees: hbo-ers) die te dom zijn om een autocue op te lezenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wat is er mis met HBO?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
owja.. met die "naturel" acterende "juristen" (lees: hbo-ers) die te dom zijn om een autocue op te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |