de dartpijltechniekquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:10 schreef tralalala het volgende:
Ah, de officier bedenkt weer een random bedrag.
Naar de bank bedoel ik..quote:
Ik zou moeten vragen of ze terug hebben van 1.000quote:
WAAR NEDERLAND AL MAANDEN OP WACHTquote:
Moet je je zelf bij zetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Albertoooo het volgende:
Sta ik nou nog steeds niet bij de vaste slowchatters
Ik krijg een smsje terug van Henk-Jan dat hij niet gewenst gestoord te wordenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef Palomar het volgende:
een hilarische show met henk jan smit en tooske.
SMS NAAM naar 1234 om de naam van de show te weten!
Doe het eens lekker zelfquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef Albertoooo het volgende:
Sta ik nou nog steeds niet bij de vaste slowchatters
Ik moet er weer om 7 uur uit, omdat ze hier de badkamer aan het verbouwen zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen uitslapen. Vannacht lag ik om 8.30 in bed
Met de man van Maracaquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:13 schreef tralalala het volgende:
Over 17 minuten begint weer een uurtje kwaliteit televisie!
Whehe, hatelijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moet er weer om 7 uur uit, omdat ze hier de badkamer aan het verbouwen zijn.
Ik om half 7, moe tom kwart over 7 op mijn werk zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben blij dat je voor mij hebt gekozenquote:
aauuwquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk dat het te maken heeft met de vragen die André aan Koos steltquote:
6 uurquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik om half 7, moe tom kwart over 7 op mijn werk zijn
Koop er gewoon een wanneer iBood if 1dayfly er een in de aanbieding heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:15 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand ervaring met mediaspelers?
(Streaming) media speler
Heb er verstand vanquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:15 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand ervaring met mediaspelers?
(Streaming) media speler
Is dat vaak?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Koop er gewoon een wanneer iBood if 1dayfly er een in de aanbieding heeft.
Quiz ook, voor Koosquote:
Heinzquote:
Ja, maar ben morgen wel dicht bij Albertoquote:
dan kan hij jou niet verslaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan je jou ervaringen posten daarzo?
Je gaat hem stalken?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ben morgen wel dicht bij Alberto
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ben morgen wel dicht bij Alberto
Er wordt een aflevering gemaakt voor Fans over Maraca en Albertoquote:
Dat wil ik zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Er wordt een aflevering gemaakt voor Fans over Maraca en Alberto
Neequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Albertoooo het volgende:
Mew!
Ik dacht mijn moeder eindelijk zover te hebben gekregen geen Heineken maar HertogJan te kopen.
Het ging tot nu toe 4 weken goed, maar wat zie ik nu tot mijn verbazing: Warsteiner.
Is dit bier goed te zuipen?
Die liet ik mijn vader zien, maar die vond het niksquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef PiRANiA het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)utube_ondersteuning/
goeeeeie deal!
Daan's en ouders als die 'vader' kom ik dagelijks tegen op m'n werkquote:
drink toch Jupilerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Albertoooo het volgende:
Mew!
Ik dacht mijn moeder eindelijk zover te hebben gekregen geen Heineken maar HertogJan te kopen.
Het ging tot nu toe 4 weken goed, maar wat zie ik nu tot mijn verbazing: Warsteiner.
Beter dan HJ en Heinekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef Albertoooo het volgende:
Mew!
Lache ding toch. Maar ik denk dat ik deze ga kopen:quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die liet ik mijn vader zien, maar die vond het niks
Undercover zekerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Er wordt een aflevering gemaakt voor Fans over Maraca en Alberto
Samen een keer een Juup avondje houden?quote:
Ho ho, een Achterhoekerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
owja een Tukker.. je luistert ook naar Normaal zeker?
Mij zegt het allemaal niksquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lache ding toch. Maar ik denk dat ik deze ga kopen:
http://www.sitecom.com/Wi(...)-Player/WL-355/p/776
Je mag wel meeposten hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga weer weg, ik heb geen stream gevonden
jammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga weer weg, ik heb geen stream gevonden
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
excuses! Achterhoekers zijn welquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ho ho, een Achterhoeker![]()
. En ja ik luister Normaal
Win!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doel: je kan je gedownloade wegmisbruikers er mee kijken
Uiteraard.quote:
Microfoon of zo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft die chauffeur om zijn nek hangen?
Die ja, ik heb dat meestal op vrijdag of op zondag dan. En ik heb niet zoveel geduldquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Hoop hetquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Battlefan het volgende:
Titel Geopend door Geopend op P/min.
[TV SC #71][SBS] Trucker Koos TheKC 03-10-2010 21:10 14.50 posts
[TV SC #70][SBS] Jij krijgt gewoon klappen! TheKC 03-10-2010 20:49 14.33 posts
Straks tijdens RMV stormlooptopics?
vrijdag?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja, ik heb dat meestal op vrijdag of op zondag dan. En ik heb niet zoveel geduld
laat ze dat in Twente maar niet horenquote:
Tegenwoordig wordt het in Twente gebrouwen ja (Boekelo). Maar tot voor een paar jaar terug in Groenlo, waar het sinds 1615 gebrouwen werd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
sorry.. dacht dat het uit Twente kwam
Niet op je telefoon vandaag?quote:
Ik vind het irritanter dat ik mijn bericht dan kwijt benquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja, ik heb dat meestal op vrijdag of op zondag dan. En ik heb niet zoveel geduld
IN NEDERLANDquote:
vandaar dat die tukkers voordoen of het hun bier isquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het in Twente gebrouwen ja (Boekelo). Maar tot voor een paar jaar terug in Groenlo, waar het sinds 1615 gebrouwen werd.
Enschedequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het in Twente gebrouwen ja (Boekelo). Maar tot voor een paar jaar terug in Groenlo, waar het sinds 1615 gebrouwen werd.
Eujh.. wat ben jij aan het doen?quote:
Grolsch halve litersquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef tralalala het volgende:
Jupiler heeft van die akelig kleine flesjes.
Waar dient dat mega gebouw dan voor?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Officieel is het Boekelo. Maar dat kent niemand dus zeggen ze maar Enschede.
ken je de 0,5 liter flessen niet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef tralalala het volgende:
Jupiler heeft van die akelig kleine flesjes.
Dat is de brouwerij, maar die kant van de A35 is officieel al Boekelo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar dient dat mega gebouw dan voor?![]()
[ afbeelding ]
Enschedequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is de brouwerij, maar die kant van de A35 is officieel al Boekelo.
Waar Alberto, Koos confronteertquote:
Met een mystery guest?quote:
pappie help?quote:
Dat MOET wel een Fokker zijnquote:
dat is dan weer jammerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij de Duitse grens, niet de Belgische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |