Ziet er goed uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Wij zijn in Hotel Hengelo geweest dit weekend.
Ik zal geen C4-opmerking maken (pics), maar ik ben wel een beetje jaloersquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Ontbijtbuffet was topKamers waren mooi ruim, heb heerlijk gebadderd
Daar zijn ook geen foto's vanquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal geen C4-opmerking maken (pics), maar ik ben wel een beetje jaloersik wil ook graag badderen, dat is echt een wens voor wanneer we een huis gaan kopen
Ik zat flink te balen toen we vrijdag avond in het kasteel in een mooie zaal aan een 7 gangen diner zaten. En het vooruitzicht dat we dat zaterdag weer moesten doen maakte het alleen maar erger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Damn, klinkt als een verelend weekend Cobra, als k jou was dan zou dat de volgende keer niet meer doen
Goedemorgen, gewoon van uit Nederlandquote:Op maandag 4 oktober 2010 07:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, vanuit het altijd Duitse Duitsland
Gutenmorgen dieses Morgen
Kan ik me voorstellen... Verschrikkelijk, de Schotse keuken..quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat flink te balen toen we vrijdag avond in het kasteel in een mooie zaal aan een 7 gangen diner zaten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
C4, dat klinkt inderdaad als een vreselijk weekendLeuk die onverwachte uitjes. Jouw weekend was dus stukken leuker dan de mijne.
Superquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik hoorde van de uitnodiging rond 1100 uur. Om 1300 zat ik in het vliegtuig en om 1600 uur waren we in het kasteel. Net op tijd voor het eerste rondje in de officiers mess.
quote:
Wel iets beter hoor, geen keel- en hoofdpijn meer, geen koorts meer, maar aangezien ik heel weinig gegeten heb, ben ik nog wel wat zwak. Ook flink wat kilo's afgevallen... als ik wat doe, al vrij snel moe enz. Moet nog even een beetje aansterken en proberen weer normaal te eten, maar dat laatste lukt nog niet echt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar met jou gaat het dus niet al wat beter?
En trouwens: nog 75 dagen.
Gewoon beginnen met stevig vloeibaar eten. Snert!quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel iets beter hoor, geen keel- en hoofdpijn meer, geen koorts meer, maar aangezien ik heel weinig gegeten heb, ben ik nog wel wat zwak. Ook flink wat kilo's afgevallen... als ik wat doe, al vrij snel moe enz. Moet nog even een beetje aansterken en proberen weer normaal te eten, maar dat laatste lukt nog niet echt.
quote:Dan al?? De tijd gaat snel....
Joh dat lust ik helemaal niet. En ook veel te zwaar. Ben vanmorgen begonnen met 1 boterham en dat is al heel wat...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met stevig vloeibaar eten. Snert!
[..]
Ik ook wel. Wanneer wordt dat bekend gemaakt? Hoe vind je dat nieuwe programma van Gerard Ekdom trouwens? Ik vind het erg tegenvallen.... spreekt me niet aan, ik vind het saai...quote:Ik ben benieuwd welke drie er in gaan.
Half november denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ook wel. Wanneer wordt dat bekend gemaakt? Hoe vind je dat nieuwe programma van Gerard Ekdom trouwens? Ik vind het erg tegenvallen.... spreekt me niet aan, ik vind het saai...
Okay.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Half november denk ik.
Ik moet nog wel wennen aan het nieuwe programma. Nu denk ik (nog) dat ze hem nooit van 10-12 hadden moeten weghalen.
Eens. Maar eigenlijk raar. Want vrijdagnacht van 0400-0700 doet hij het juist erg goed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.
Ze hadden dat arbeidsvitaminen ook nooit moeten afschaffen, dat deed hij goed. 2 uur lang een eigen programma draaiende houden, gaat hem nog niet goed af vind ik. Ik vind @ work wel een leuk programma.
Dat luister ik nooit, dan slaap ik. Maar misschien heeft hij dan een ander publiek...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Maar eigenlijk raar. Want vrijdagnacht van 0400-0700 doet hij het juist erg goed.
Kijk maar eens via uitzendinggemist. Hij werkt in dat programma extra veel met bellers en met mensen via de webcam.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat luister ik nooit, dan slaap ik. Maar misschien heeft hij dan een ander publiek...
Okay, dat doet hij tussen de middag niet.... weinig interactie...quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar eens via uitzendinggemist. Hij werkt in dat programma extra veel met bellers en met mensen via de webcam.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:28 schreef Etcetera het volgende:
Eerste echte officiele sollicitatie net de deur uitgedaan. Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:28 schreef Etcetera het volgende:
Eerste echte officiele sollicitatie net de deur uitgedaan. Ik ben benieuwd
Open sollicitatie naar m'n stagebedrijfquote:
quote:
Maar het is dierendag!quote:
Ok, dan mag hetquote:
Klinkt als The Fonz.quote:
Niet als hij op dat moment van plan is mij te vermoorden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Het is meer een kreet die hier in Amsterdam wel meer gebruikt wordt als begroeting...
Algemene vraag:
Zou je de hand van een moordenaar schudden bij wijze van groet?
Hoi Etciequote:
Jeetje, sommige meiden zijn onherkenbaar veranderd door die make-up.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik val daar buiten, heb vaker hoofdpijn
Chinese Girls With & Without Their Makeup![]()
Nee, hij/zij heeft een ander vermoord en dat weet je...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet als hij op dat moment van plan is mij te vermoorden.
Dan zou ik hem/haar gewoon een hand geven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij/zij heeft een ander vermoord en dat weet je...
Korsakov of Alzheimer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg net een e-mail van een collega over het weekendje Polen dat we zouden doen. Punt is: ik kan me daar helemaal niks van herinneren, zelfs niet eens dat het me gevraagd is!
Maar het is goed te betalen en het klinkt tof, dus ik doe lekker mee
Korsakov-Tonic graagquote:
Dat heb ik gisteren, met enige aarzeling/tegenzin, dan ook maar gedaan...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem/haar gewoon een hand geven.
Een zeer 'beroemde' moordenaar, wiens naam ik hier niet wil noemen.quote:
Ik mag hopen van niet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ach, het zal toch niet besmettelijk zijn
Joh, dat hoeft toch niet... toen ik secretaresse was bij een advocatenkantoor heb ik ook heel wat criminelen de hand geschud... en die moordenaar heeft waarschijnlijk ook wel zn straf uitgezeten. Een hand geven, hoort ook gewoon bij omgangsfatsoen denk ik dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een zeer 'beroemde' moordenaar, wiens naam ik hier niet wil noemen.
Maar op één of andere manier vreet het wat aan me...
Dat is toch nergens voor nodig. Bij die persoon wist je "toevalig" dat hij/zij een moordenaar is. Bij elk willekeurig ander persoon die jij een hand geeft weet je het niet. Maar ook daar kan een moordenaar tussen zitten. Maar daar denk je toch niet aan als je iemand een hand geeft?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar op één of andere manier vreet het wat aan me...
En dan moet je 'm zeker tussen 00.00 uur en 06.00 uur ophalen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zojuist heb ik een nieuw telefoonabonnement uitgekozen. Met Nokia N8 er bij, waar ik helaas nog wel een paar weken op moet wachten. Volgens de website was die telefoon pas vanaf begin november leverbaar
Als je het niet weet, dan heb je er geen beelden bij en leg je ook geen associaties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is toch nergens voor nodig. Bij die persoon wist je "toevalig" dat hij/zij een moordenaar is. Bij elk willekeurig ander persoon die jij een hand geeft weet je het niet. Maar ook daar kan een moordenaar tussen zitten. Maar daar denk je toch niet aan als je iemand een hand geeft?
Geen probleem hoor, ga ik daarvoor of daarna wel gewoon de stad in om wat te drinkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan moet je 'm zeker tussen 00.00 uur en 06.00 uur ophalen?
Ik laat het ongetwijfeld wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd hoe die N8 bevalt... ik moet over een krap jaartje ook een nieuwe telefoon + contract en die N8 staat hoog op mn lijstje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |