Mijn lief. Ze is erg leuk en dan denk ik niet met m'n lulquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Van mij?"Dat klinkt wel heel ernstig.
Maar wat uit elkaar trekkenquote:
Maar het klonk zo bezitterig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn lief. Ze is erg leuk en dan denk ik niet met m'n lul![]()
Ze vindt mij ook leukquote:
Ja weet ikquote:
Daar denk ik nog niet eens aanquote:
quote:
quote:
Ja dat doe ik. Maar zie haar niet zo vaak en bijna tentamensquote:
Samen 'leren'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Maar zie haar niet zo vaak en bijna tentamens
Haha. Handje vasthouden is nu wel genoegquote:
Fail, als ze mijn vriendin was dan zou ik anders gedaan hebbenquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fail, als ze mijn vriendin was dan zou ik anders gedaan hebbenEn geen pics
Mag wel een keerquote:
Alleen met pics.quote:
een foto en we staan weer quittequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
ik zal mijn wens duidelijker specificeren: een foto van de deerne waar gij zo verzot op zijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet waar je een foto van wel dus hier een foto van 2 spelende aapjes.
[ http://i246.photobucket.com/albums/gg90/wilnv/Monkeysex-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Die zijn er niet omdat ze niet echt is.quote:
Dit is echt de laagste manier om die foto's te krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zijn er niet omdat ze niet echt is.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zijn er niet omdat ze niet echt is.
Natte dromen.quote:
Van z'n rechterhand?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en zn linker voor de afwisseling.
gij draait om den heten brij heen! Foto van de schoonheid waar gij morgen 2 uren bij in de buurt zult zijn. zij die bijna de jouwe isquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Anna Friel, mooiste vrouw ever.
Wa zegde gij da mooi jong.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gij draait om den heten brij heen! Foto van de schoonheid waar gij morgen 2 uren bij in de buurt zult zijn. zij die bijna de jouwe is
Zij die ge bijna niet gaat spreken, zij voor wij gij naar school wilt en gaat en zij met wie gij op een feestje gaat komen. Hihi komen. Nee zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gij draait om den heten brij heen! Foto van de schoonheid waar gij morgen 2 uren bij in de buurt zult zijn. zij die bijna de jouwe is
Misschien dat ze volgend jaar op Ruub's verjaardag is. Als ik je tegenkom ooit dan show ik ze, ok?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dank u, dank u!quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien dat ze volgend jaar op Ruub's verjaardag is. Als ik je tegenkom ooit dan show ik ze, ok?
Als jullie mij herkennen in de stad wel.quote:
Wanneer ben je in de stad dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jullie mij herkennen in de stad wel.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jullie mij herkennen in de stad wel.
Fiets er elke dag doorheen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wanneer ben je in de stad dan?
Oke dan ga ik morgen het fietsend volk in de gaten houden.quote:
Succesquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dan ga ik morgen het fietsend volk in de gaten houden.
Rond... ehm... 10 over half 10 bij de grote fietsenrekken naast de bussen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dan ga ik morgen het fietsend volk in de gaten houden.
Danku danku, kan ook alle opvallende fietsen onder zeiken die op het station staan.quote:
Ja zo vroeg kom ik mn nest niet uit hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rond... ehm... 10 over half 10 bij de grote fietsenrekken naast de bussen.
Goed idee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Danku danku, kan ook alle opvallende fietsen onder zeiken die op het station staan.
dat moet ik zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Danku danku, kan ook alle opvallende fietsen onder zeiken die op het station staan.
dan loop ik je net mis: half 10 op stationquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oke dat is een kuttijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En met die kut kan je de fietsen onderpissen. Anders net na 1 uur bij die fietsenrekken.quote:
Jezus wat voor tijden heb jij school.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En met die kut kan je de fietsen onderpissen. Anders net na 1 uur bij die fietsenrekken.
Zo kortquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En met die kut kan je de fietsen onderpissen. Anders net na 1 uur bij die fietsenrekken.
Donkerblauw. Als het mooi weer is dan heb ik een groen bloesje met korte mouwen aanquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Donkerblauw. Als het mooi weer is dan heb ik een groen bloesje met korte mouwen aan
Heb je er maar 1 dat je al weet wat je aan zal hebben?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Donkerblauw. Als het mooi weer is dan heb ik een groen bloesje met korte mouwen aan
Misschien is het je verloren tweeling broer.quote:
Ja.quote:
2 uurtjes maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus wat voor tijden heb jij school.
Met een lul kan je makkelijker fietsen onderzeiken trouwens.
Zo 2 uur? En dat is universiteit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2 uurtjes maarEen lul is superhandig!
Hoezo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is het je verloren tweeling broer.
Nee, die ligt bovenop de stapel met bloesjesquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je er maar 1 dat je al weet wat je aan zal hebben?
Seksshop ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga ook een lul kopen dan.![]()
Maar waar?
Idd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo 2 uur? En dat is universiteit?
Is toch niet normaal.
bij bdh. die heeft er vast nog wel een paar liggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar waar?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is het je verloren tweeling broer.
Jij bent iemand die die af en toe mag lenenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar waar?
Kan je daarmee fietsen onderpissen?quote:
Pis dan in een emmer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan je daarmee fietsen onderpissen?
Huh wutquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent iemand die die af en toe mag lenen
30 uur zelfstudie per weekquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan je van het zijn met uni'
Met een echte wel denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan je daarmee fietsen onderpissen?
Jaaaaaaa natuurlijk. Daar kom je ook echt aan ofniet?quote:
Neem aan dat jij er ook af en toe een wilquote:
Zit er zelfs overheen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jaaaaaaa natuurlijk. Daar kom je ook echt aan ofniet?
Ja. Wel incl. afleiding enzoquote:
Streberquote:
Afleiding onder je bureau?quote:
Verlies de tijd uit het oog als ik bezig benquote:
Neequote:
quote:
Dan doe je iets niet goed.quote:
Nee dat weet ikquote:
een goeden nachtrust toegewenst, mijne heerequote:Op zondag 3 oktober 2010 23:56 schreef FedExpress het volgende:
het is nu tijd om mijn enigszins vermoeide lichaam tot rust te laten komen. ik wens u allen een goede nachtrust toe in de hoop u morgen weer in alle gezondheid te kunnen begroeten.
laterrrr
Jup. Jij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
wat lopen er toch een hoop kankerpaupers rond in Den Bosch
ja want ik ben "een hoop kankerpaupers"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |