Succesquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dan ga ik morgen het fietsend volk in de gaten houden.
Rond... ehm... 10 over half 10 bij de grote fietsenrekken naast de bussen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dan ga ik morgen het fietsend volk in de gaten houden.
Danku danku, kan ook alle opvallende fietsen onder zeiken die op het station staan.quote:
Ja zo vroeg kom ik mn nest niet uit hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rond... ehm... 10 over half 10 bij de grote fietsenrekken naast de bussen.
Goed idee.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Danku danku, kan ook alle opvallende fietsen onder zeiken die op het station staan.
dat moet ik zienquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Danku danku, kan ook alle opvallende fietsen onder zeiken die op het station staan.
dan loop ik je net mis: half 10 op stationquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oke dat is een kuttijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En met die kut kan je de fietsen onderpissen. Anders net na 1 uur bij die fietsenrekken.quote:
Jezus wat voor tijden heb jij school.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En met die kut kan je de fietsen onderpissen. Anders net na 1 uur bij die fietsenrekken.
Zo kortquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En met die kut kan je de fietsen onderpissen. Anders net na 1 uur bij die fietsenrekken.
Donkerblauw. Als het mooi weer is dan heb ik een groen bloesje met korte mouwen aanquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Donkerblauw. Als het mooi weer is dan heb ik een groen bloesje met korte mouwen aan
Heb je er maar 1 dat je al weet wat je aan zal hebben?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Donkerblauw. Als het mooi weer is dan heb ik een groen bloesje met korte mouwen aan
Misschien is het je verloren tweeling broer.quote:
Ja.quote:
2 uurtjes maarquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus wat voor tijden heb jij school.
Met een lul kan je makkelijker fietsen onderzeiken trouwens.
Zo 2 uur? En dat is universiteit?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2 uurtjes maarEen lul is superhandig!
Hoezo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is het je verloren tweeling broer.
Nee, die ligt bovenop de stapel met bloesjesquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je er maar 1 dat je al weet wat je aan zal hebben?
Seksshop ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga ook een lul kopen dan.![]()
Maar waar?
Idd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo 2 uur? En dat is universiteit?
Is toch niet normaal.
bij bdh. die heeft er vast nog wel een paar liggenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar waar?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is het je verloren tweeling broer.
Jij bent iemand die die af en toe mag lenenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |