quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:21 schreef kutkabouter het volgende:
ik snap uberhaupt niet dat ik dit hier allemaal zit te vertellen, maar ik moest het gewoon ff kwijt
MIDDAGquote:
Middag fijne fokkersquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef bijdehand het volgende:
mensen die naar de stad gaan om dingen te kopen omdat ze niks anders te doen hebben
presentquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef bijdehand het volgende:
mensen die naar de stad gaan om dingen te kopen omdat ze niks anders te doen hebben
Ik was @paranormaalbeurs + reptielenbeurs in brabanthallen, betere tijdsbesteding...quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:16 schreef bijdehand het volgende:
Noem je dat beter.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:25 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ik was @paranormaalbeurs + reptielenbeurs in brabanthallen, betere tijdsbesteding...
en stiekem ook nog even naar de stad gegaan![]()
Gutentag Paketzustellung, wie geht's?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef FedExpress het volgende:
rustig hier vandaag! Goedenavond Freunden und Freundinnen
Lekker.quote:
Es geht mir gut, danke! Und wie geht's mit Herr Rosmalen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gutentag Paketzustellung, wie geht's?
Gut!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Es geht mir gut, danke! Und wie geht's mit Herr Rosmalen?
Gewoon meteen uit elkaar trekken!quote:
?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon meteen uit elkaar trekken!
Hahahahahaha zou je denken?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahahahaha zou je denken?
In het ergste geval raakt ze zwanger, uitgescheurd en breng je de rest van je leven getrouwd maar ongelukkig op jullie bank door met een stel jankjong om je heen.
Niet dan?quote:
Wat uit elkaar trekken?quote:
"Van mij?"quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik heb woensdag feest waar zij ook is dus dan zorg ik wel dat ze van mij blijft
Dat mokkel van je.quote:
Dacht ik ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Van mij?"Dat klinkt wel heel ernstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |