ik zal mijn wens duidelijker specificeren: een foto van de deerne waar gij zo verzot op zijt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet waar je een foto van wel dus hier een foto van 2 spelende aapjes.
[ http://i246.photobucket.com/albums/gg90/wilnv/Monkeysex-1.jpg&t=1]afbeelding ]
Die zijn er niet omdat ze niet echt is.quote:
Dit is echt de laagste manier om die foto's te krijgen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zijn er niet omdat ze niet echt is.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zijn er niet omdat ze niet echt is.
Natte dromen.quote:
Van z'n rechterhand?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en zn linker voor de afwisseling.
gij draait om den heten brij heen! Foto van de schoonheid waar gij morgen 2 uren bij in de buurt zult zijn. zij die bijna de jouwe isquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Anna Friel, mooiste vrouw ever.
Wa zegde gij da mooi jong.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gij draait om den heten brij heen! Foto van de schoonheid waar gij morgen 2 uren bij in de buurt zult zijn. zij die bijna de jouwe is
Zij die ge bijna niet gaat spreken, zij voor wij gij naar school wilt en gaat en zij met wie gij op een feestje gaat komen. Hihi komen. Nee zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gij draait om den heten brij heen! Foto van de schoonheid waar gij morgen 2 uren bij in de buurt zult zijn. zij die bijna de jouwe is
Misschien dat ze volgend jaar op Ruub's verjaardag is. Als ik je tegenkom ooit dan show ik ze, ok?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dank u, dank u!quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien dat ze volgend jaar op Ruub's verjaardag is. Als ik je tegenkom ooit dan show ik ze, ok?
Als jullie mij herkennen in de stad wel.quote:
Wanneer ben je in de stad dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jullie mij herkennen in de stad wel.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jullie mij herkennen in de stad wel.
Fiets er elke dag doorheen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wanneer ben je in de stad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |