Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.quote:
Ik hooop dat ze gaan vechten live op tv, als er uiteindelijk een 'ja' uitkomtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ik hoop op een rel ofzo, gevecht.
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de ene is het "IK KAP JE AF WANT JE MINUUT ZIT ER OP POTJANDORIE![]()
!!!!!" en bij de ander "let je alsjeblieft op de tijd, prettyplease
?"
Ja. Ook de "bekende" namen hebben blijkbaar recht op op meer tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en de oudjes krijgen langer dan een minuut
Dat zou ook wel eens kunnen gebeuren iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Bellatrix het volgende:
CDA mag van mij gewoon uit elkaar vallen uit ellende, zou een grote stap zijn naar geen religie in de overheid.
Yup... zie Nederland 1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:15 schreef kitao het volgende:
[..]
gingen de leden van cda vandaag niet stemmen over een evt. samenwerking met pvv ?
quote:
o , nou ik lees het morgen wel ergens.quote:
Geen idee... net idd ook al een zooitjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zijn die jonge christenen altijd zo homo-achtig?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Wel apart dat er altijd zo'n typische lijn zit in die CDA-toespraken: het begint rustig en kalm, maar zodra de sprekers een beetje steunbetuiging krijgen in vorm van applaus, komen ze langzaam los om zich slechts uiteindelijk te ontpoppen als tweede Hitler.
Anders staat vrouwmanlief thuis te wachten met het zweepje.quote:
Ik snap het ook niet. Hoe kun je als moslim nu bij een Christenpartij zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me dat nooit gerealiseerd dat er binnen het cda moslims zitten.
ik ook niet, dat moeten afvalligen zijn toch ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb me dat nooit gerealiseerd dat er binnen het cda moslims zitten.
daar is volgens mij de hele servisch-bosnische oorlog op gebaseerd , turkse veroveringen en christenen die weigerden zich neer te leggen bij de heerschappij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hoe kun je als moslim nu bij een Christenpartij zijn.
Eric Dikebquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik schreeuw het van de daken dat ik jou zo graag zie!
Erik Dikkopquote:
Kom van dat dak af Benny!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleurtjes zijn opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Rauzer het volgende:
wtf waarom doen ze het nu ineens met applaus?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef horned_reaper het volgende:
"Als u het eens bent met deze resolutie, rechtervoet op geel en linkerhand op groen."
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
En Wilders is ook weer aan het stoken in Berlijn.
Speech Wilders in Berlijnquote:
Denk je dat nou echt? Na de koningin rijkste vrouw van GB.quote:
Ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, altijd als ik het volkslied hoor, waar dan ook (voetbalwedstrijd, koninginnedag, whatever) krijg ik een trots gevoel.
Komt goed over ook:quote:
Ohw, ik heb dan zoiets van 'begin nou maar met voetballen'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch, altijd als ik het volkslied hoor, waar dan ook (voetbalwedstrijd, koninginnedag, whatever) krijg ik een trots gevoel.
Ik ga zo eten, Kip Siamquote:
Lekkel, ik had kalkoenfilet, spinazie ala boursin, roomkaas, knoflook en pasta.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een restje pasta met saus, daar sperzieboontjes bij en kip met salie en citroen.
Klinkt allebei erg lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekkel, ik had kalkoenfilet, spinazie ala boursin, roomkaas, knoflook en pasta.
Dat zal lekker ruikenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekkel, ik had kalkoenfilet, spinazie ala boursin, roomkaas, knoflook en pasta.
Lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een restje pasta met saus, daar sperzieboontjes bij en kip met salie en citroen.
Da;s gezondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
Ik eet een croissantje met kaas, ham, tomaat, komkommer en een beetje sla... Nja, vooruit ik neem er 2
En daar gaat mijn idee dat ik toch enigszins gezond bezig kon zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, croissants zijn natuurlijk vet, kaas is vet en misschien heb je er ook wel een calorierijke saus tussen zitten. Al met al niet gezonder dan een normale maaltijd.
quote:
Die heeft in hetzelfde seizoen van Popstars meegedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Joshua heeft in de halve finale van Popstars gestaan, maar die Davy komt me ook zo bekend voor
Echt welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt gezondheid toch helemaal niet nodig.
Volgens mij ook wel aan Idols en X Factor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heeft in hetzelfde seizoen van Popstars meegedaan
maar viel een stuk eerder af
Kijk je Popstars mee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er nu ff en later op de avond weer
Klopt idd...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel aan Idols en X Factor.
Nee dat kan helaas niet, ik zit dan boven namelijk en daar hebben we geen TVquote:
Het komt ook niet op tvquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat kan helaas niet, ik zit dan boven namelijk en daar hebben we geen TV
Het is het integraal terugkijken via sbsgemistquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat kan helaas niet, ik zit dan boven namelijk en daar hebben we geen TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |