en wij niks van vrouwen dus wees gerustquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nu even wel, ik snap echt niks van jongens.
Misschien kunnen we elkaar dan een en ander uitleggen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en wij niks van vrouwen dus wees gerust
in dat geval komt het wel goedquote:
tja...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:29 schreef DeBassist het volgende:
[..]
in dat geval komt het wel goed![]()
het is maar net wat je er voor wilt doen
Hoe kom je erop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me alsof er een tractor over mijn hoofd is gereden en die tractor om mij te pesten een extra rondje rijdt.
doe je bestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien kunnen we elkaar dan een en ander uitleggen?
gewoon doorzetten dan red je het welquote:
QFTquote:
tja soms laat je lichaam je helaas in de steek ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helemaal kapot, veel maar dan ook echt veel te veel gedaan vandaag! Hoop maar dat ik me nog enigszins kan bewegen morgen.. Ben heel blij met alles wat er gebeurd in huis, maar ik baal ontzettend van mijn hernia.. Ben potverdrie 23! Dan moet ik dit toch kunnen doen?
doe m de groetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef Murmeli het volgende:
Geil. Ik ga ff vriendje pakken![]()
Die zit hier naast me
Herkenbaar, van die opgefokte buien. Heb me heel mn leven afgevraagd waar het van kwam, allerlei psychjes die dachten dat het vast boosheid was vanwege "vroeger". Blijk ik adhd te hebben. Pillen erin, nu is het wel onder controle te houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
voel me gigantisch boos en geirriteerd. terwijl ik geen redes heb tot woede. maar ik ben dus zo woeden dat ik net uit woede bijna mijn iPod stukgooi:( en daardoor wordt ik alleen nog bozer opmezelf, en tegelijk met die woede krijg ik hoofdpijn.
wat een klerezooi is alles.
ach bij mij is het ongeveer net zoals bij jou, alleen zonder de adhd amar pdd-nos met imo add.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Herkenbaar, van die opgefokte buien. Heb me heel mn leven afgevraagd waar het van kwam, allerlei psychjes die dachten dat het vast boosheid was vanwege "vroeger". Blijk ik adhd te hebben. Pillen erin, nu is het wel onder controle te houden.
Nja, misschien kan je niks met deze info, maar ik dacht ik post het ff.
En sowieso: sterkte, vervelend dat je je zo voelt.
OT: ik voel me eindelijk weer eens een hele dag gewoon goed.
Awww wat is er lieverdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
voel me gigantisch boos en geirriteerd. terwijl ik geen redes heb tot woede. maar ik ben dus zo woeden dat ik net uit woede bijna mijn iPod stukgooi:( en daardoor wordt ik alleen nog bozer opmezelf, en tegelijk met die woede krijg ik hoofdpijn.
herkenbaar.... mijn harde schijf is naar de klote....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
hum..hoe leg je het uit. Eigenlijk is er niks speciaals aan de hand om die woede te starten maar ik heb gewoon momenten waarop alles me irriteerd, zelf een vork horen vallen haalt me dan van me stokje.quote:
mischien wel een goed ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
herkenbaar.... mijn harde schijf is naar de klote....Misschien is een boksbal een optie voor ons?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach bij mij is het ongeveer net zoals bij jou, alleen zonder de adhd amar pdd-nos met imo add.
heb vandaag al 2 depressie-woede buien achter de rug, en denk dat alles voor vandaag was.
nu lekker detective avondje op de bank, en morgen weer een nieuw dagje
succes ermee!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef DeBassist het volgende:
Positief: geil en leuk weekend gehad
negatief: moe, bijna overal last van en ik moet vanaf morgen 3x/week naar de kliniek voor therapie voor psychosomatische klachten.. ik hoop dat het helpt, het is mn laatste kans .
bedankt, ik ga het nodig hebbenquote:
quote:
eensquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:18 schreef Miam het volgende:
goed, haren geverfd.
Mooi bruin is niet lelijk.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
bedankt, ik ga het nodig hebben
[..]
klopt helemaal, hier heb ik ook last van. verder wel oké, maar erg moe. vandaag veel fysieke inspanning gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef D-Industries het volgende:
Beetje depri. Het is te snel donker.
Brunettesquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:18 schreef Miam het volgende:
goed, haren geverfd.
Mooi bruin is niet lelijk.
Hetzelfde.quote:
Ik ging om half 8 al naar bed en ben ook nog steeds moequote:Op maandag 4 oktober 2010 07:45 schreef zwartedoos het volgende:
om 22u naar bed gegaan en nog steeds moe
Hier ookquote:
me too!quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:45 schreef zwartedoos het volgende:
om 22u naar bed gegaan en nog steeds moe
Ooh francis het gaat niet zo goed met je merk in aan je laatste posts.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:49 schreef francis998 het volgende:
voel me moe en pissed off zou computerles gaan geven maar de leerling was niet thuis
dus ik ga mijn geld vragen en daarna kap ik ermee.
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar je hebt tenminste lekker gegeten
de laatste tijd ben ik eigenlijk net als een ping-pong bal, dus heb zat goede momenten maar zat (super)slechte ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ooh francis het gaat niet zo goed met je merk in aan je laatste posts.
Je kan me altijd pmčn maar het komt wel weer goed daar ben ik van overtuigd
quote:
Herkenbaar! Dus dit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mjah... ik hink op 4638 gedachten, verder wel goed.
Wat goed om te horen (lezen)quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
100% geen borstkanker![]()
![]()
!!!!!!!!!1111111111
Blij.
MOOI !quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
![]()
!!!!!!!!!1111111111
Blij.
top!!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
![]()
!!!!!!!!!1111111111
Blij.
dat moet een enorme opluchting zijn...quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
![]()
!!!!!!!!!1111111111
Blij.
pfft nogal ja, heb toch niks te doen, ik ga maar gewoon slapen denk ikquote:
Wees blij dat er nog iemand is die met je wil...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:03 schreef Fredo55 het volgende:
Verliefd, alleen ze woont in Apeldoorn en dat is 2u rijden vanaf hier.
pinkquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef candygirl het volgende:
[..]
top!!!
Ot; voel me down , moet denken aan een stukje tekst van Pink
Am i sweating
Or are these tears on my face
Should i be hungry?
I cant remember the last time that i ate.
Call someone
I need a friend to take me down
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:08 schreef Ezechielk het volgende:
Wakker, vrolijk. Ik vermoed dat mijn dag nu al niet meer stuk kan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef Yuki het volgende:
Faal. Ik kan niet eens een fatsoenlijk CV opstellen
Leuk is dat he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef Yuki het volgende:
Faal. Ik kan niet eens een fatsoenlijk CV opstellen
dat !quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja goedwat pijntjes hier en daar, maar ik mag niet klagen!
same here!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef WeirdlyWired het volgende:
Beetje depri. Weet even niet meer wat ik wil en hoe ik het wil bereiken
kan niet, teveel krulquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:29 schreef D-Industries het volgende:
Haren achterover en er gaat een wereld voor je open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:32 schreef kitao het volgende:
weer een verloren klotedag.
zoiets als dit.that's the spiritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ot: zenuwachtig! Net sollicitatie gehad. Ging goed, maar nog niet direct de uitslag gehoord
Ja doei.
En kansloosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:33 schreef Metalfrost het volgende:
Alsof ik doelloos het leven tegemoet kom.
Grenzeloos debiel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand is die met je wil...
tis toch ook nog vroegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog helemaal niet moe en ik wil ook helemaal nog niet naar bed
ach geld, je kan niet zonder;)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef DeBassist het volgende:
bijna door mijn geld heen terwijl ik echt geld nodig heb, ook om de treinreizen naar mijn vriendin te betalen
maar ik kan nog niet werken omdat ik eerst van medicatie moet afkicken...
wat is geld toch ook kut eigenlijk..
dat is dan ook het probleemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach geld, je kan niet zonder;)
voel me matig, morgen ff de psycholoog bellen voor wat advies.
Sta je al -1000 ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef DeBassist het volgende:
bijna door mijn geld heen terwijl ik echt geld nodig heb, ook om de treinreizen naar mijn vriendin te betalen
nee nog maar +100quote:
Je kan beter samenwonenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef DeBassist het volgende:
ik ben alleen 17quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kan beter samenwonenZo heb ik t ook gedaan ivm reizen
ohja, die vergat ik nog te melden.quote:
door wie?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:05 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kut. Ben zojuist gedumpt via de mail
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |