en wij niks van vrouwen dus wees gerustquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nu even wel, ik snap echt niks van jongens.
Misschien kunnen we elkaar dan een en ander uitleggen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en wij niks van vrouwen dus wees gerust
in dat geval komt het wel goedquote:
tja...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:29 schreef DeBassist het volgende:
[..]
in dat geval komt het wel goed![]()
het is maar net wat je er voor wilt doen
Hoe kom je erop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me alsof er een tractor over mijn hoofd is gereden en die tractor om mij te pesten een extra rondje rijdt.
doe je bestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Misschien kunnen we elkaar dan een en ander uitleggen?
gewoon doorzetten dan red je het welquote:
QFTquote:
tja soms laat je lichaam je helaas in de steek ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helemaal kapot, veel maar dan ook echt veel te veel gedaan vandaag! Hoop maar dat ik me nog enigszins kan bewegen morgen.. Ben heel blij met alles wat er gebeurd in huis, maar ik baal ontzettend van mijn hernia.. Ben potverdrie 23! Dan moet ik dit toch kunnen doen?
doe m de groetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef Murmeli het volgende:
Geil. Ik ga ff vriendje pakken![]()
Die zit hier naast me
Herkenbaar, van die opgefokte buien. Heb me heel mn leven afgevraagd waar het van kwam, allerlei psychjes die dachten dat het vast boosheid was vanwege "vroeger". Blijk ik adhd te hebben. Pillen erin, nu is het wel onder controle te houden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
voel me gigantisch boos en geirriteerd. terwijl ik geen redes heb tot woede. maar ik ben dus zo woeden dat ik net uit woede bijna mijn iPod stukgooi:( en daardoor wordt ik alleen nog bozer opmezelf, en tegelijk met die woede krijg ik hoofdpijn.
wat een klerezooi is alles.
ach bij mij is het ongeveer net zoals bij jou, alleen zonder de adhd amar pdd-nos met imo add.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Herkenbaar, van die opgefokte buien. Heb me heel mn leven afgevraagd waar het van kwam, allerlei psychjes die dachten dat het vast boosheid was vanwege "vroeger". Blijk ik adhd te hebben. Pillen erin, nu is het wel onder controle te houden.
Nja, misschien kan je niks met deze info, maar ik dacht ik post het ff.
En sowieso: sterkte, vervelend dat je je zo voelt.
OT: ik voel me eindelijk weer eens een hele dag gewoon goed.
Awww wat is er lieverdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
voel me gigantisch boos en geirriteerd. terwijl ik geen redes heb tot woede. maar ik ben dus zo woeden dat ik net uit woede bijna mijn iPod stukgooi:( en daardoor wordt ik alleen nog bozer opmezelf, en tegelijk met die woede krijg ik hoofdpijn.
herkenbaar.... mijn harde schijf is naar de klote....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef francis998 het volgende:
hum..hoe leg je het uit. Eigenlijk is er niks speciaals aan de hand om die woede te starten maar ik heb gewoon momenten waarop alles me irriteerd, zelf een vork horen vallen haalt me dan van me stokje.quote:
mischien wel een goed ideequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
herkenbaar.... mijn harde schijf is naar de klote....Misschien is een boksbal een optie voor ons?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach bij mij is het ongeveer net zoals bij jou, alleen zonder de adhd amar pdd-nos met imo add.
heb vandaag al 2 depressie-woede buien achter de rug, en denk dat alles voor vandaag was.
nu lekker detective avondje op de bank, en morgen weer een nieuw dagje
succes ermee!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:10 schreef DeBassist het volgende:
Positief: geil en leuk weekend gehad
negatief: moe, bijna overal last van en ik moet vanaf morgen 3x/week naar de kliniek voor therapie voor psychosomatische klachten.. ik hoop dat het helpt, het is mn laatste kans .
bedankt, ik ga het nodig hebbenquote:
quote:
eensquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:18 schreef Miam het volgende:
goed, haren geverfd.
Mooi bruin is niet lelijk.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
bedankt, ik ga het nodig hebben
[..]
klopt helemaal, hier heb ik ook last van. verder wel oké, maar erg moe. vandaag veel fysieke inspanning gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:55 schreef D-Industries het volgende:
Beetje depri. Het is te snel donker.
Brunettesquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:18 schreef Miam het volgende:
goed, haren geverfd.
Mooi bruin is niet lelijk.
Hetzelfde.quote:
Ik ging om half 8 al naar bed en ben ook nog steeds moequote:Op maandag 4 oktober 2010 07:45 schreef zwartedoos het volgende:
om 22u naar bed gegaan en nog steeds moe
Hier ookquote:
me too!quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:45 schreef zwartedoos het volgende:
om 22u naar bed gegaan en nog steeds moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |