Ik vond jouw topic ook beter... Maar ik vond die van mij ook niet slechtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Succes met ONZ dan, zo blijft er niks leuks meer van over.
Dit is bagger, door die poll met "TS is geweldig" Wie is er orgaandonor? ; mijn topic had zelfs nog potentie
Ja en als je door gaat zeiken heb je nog een note te pakken, ik ben ze aan het verzamelen voor jequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
Adoreer hier het Theezakje!En die over de Koffiepad blijft wel open?
Oké, ik merk het. Mijn record. 2 notes binnen 1 minuut. Maar wat houden notes eigenlijk in? Ik heb het nooit gewetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
Ja en als je door gaat zeiken heb je nog een note te pakken, ik ben ze aan het verzamelen voor je
dan kunnen de Fa's zien wat voor stoute dingen je gedaan hebt.. Dat maakt het bannen makkelijker voor zequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, ik merk het. Mijn record. 2 notes binnen 1 minuut. Maar wat houden notes eigenlijk in? Ik heb het nooit geweten
Ik ben niet van mn plaats weggegaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:43 schreef dakraam het volgende:
Hoe noem jij je kwak/zaad/soldaten
Hoe noem jij de kleine boodschap?
Hoe noem jij de grote boodschap?
Nu ben je te ver gegaan murp
Okquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:44 schreef murp het volgende:
[..]
dan kunnen de Fa's zien wat voor stoute dingen je gedaan hebt.. Dat maakt het bannen makkelijker voor ze
veel notes, sneller een ban, dus als je een note krijgt moet je gewoon meteen kappenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkMaar eigenlijk maakt het dus niet heel veel uit of je ergens een note voor krijgt of niet. Want ook zonder note heb je het gedaan. Toch?
Okquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
veel notes, sneller een ban, dus als je een note krijgt moet je gewoon meteen kappen
dis, maar zo slecht waren die topics toch niet? Het is en blijft ONZ.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:44 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben niet van mn plaats weggegaan
slecht genoeg voor een slotje..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef dakraam het volgende:
[..]
dis, maar zo slecht waren die topics toch niet? Het is en blijft ONZ.
donequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
JONGENS!!!
MEISJES!!!
Slotje graag!!
Je zet je eigen baggertopic er tussen om te laten sluiten??quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
JONGENS!!!
MEISJES!!!
Slotje graag!!
Jij weet ook wel dat niet elk topic dat via dit account word gemaakt ook daadwerkelijk door mij gemaakt word.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je zet je eigen baggertopic er tussen om te laten sluiten??
Nee dat weet ik niet en daar ga ik ook geen rekening mee houden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat niet elk topic dat via dit account word gemaakt ook daadwerkelijk door mij gemaakt word.
Ok, dat dacht ik alquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet en daar ga ik ook geen rekening mee houden.
Hoezo ik zei niks bijzonders verder. Ik vraag me af waarom mijn post dan is verwijderd.quote:
daarom, je post niet iets bijzonder in dit bijzondere FBquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo ik zei niks bijzonders verder. Ik vraag me af waarom mijn post dan is verwijderd.
Ik had het over een potentieel goed topic en ik was niet de enige. Daar is FB toch voor. Ik vroeg me af waarom je 'm sloot?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:17 schreef murp het volgende:
[..]
daarom, je post niet iets bijzonder in dit bijzondere FB
als ik met de TS in "discussie"ben hoef ik geen meningen van andere users... Hij komt klagen bij mij dus handel ik het met m af... anders krijg je nog 23 users met een andere meningquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had het over een potentieel goed topic en ik was niet de enige. Daar is FB toch voor. Ik vroeg me af waarom je 'm sloot?
Kun je discussiëren met jou dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:19 schreef murp het volgende:
[..]
als ik met de TS in "discussie"ben hoef ik geen meningen van andere users... Hij komt klagen bij mij dus handel ik het met m af... anders krijg je nog 23 users met een andere mening
daarom ook de " " tagsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je discussiëren met jou dan?Nee blijft bij jou nee, ook al heb je zo ongelijk als de pest
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo ik zei niks bijzonders verder. Ik vraag me af waarom mijn post dan is verwijderd.
quote:Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee.
Anders post je gewoon niet hier dan, bespaart jou ook de moeite.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:24 schreef murp het volgende:
[..]
Geen idee, de users moeten het ook van zich afschrijven?
okquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anders post je gewoon niet hier dan, bespaart jou ook de moeite.
Heeft SWJ afscheid genomen ?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
tong wint
veel plezier met baggeren
ik log uit
Dit gaat niet alleen mij aan.quote:
Ik vind het ook jammer. Doodzonde zelfs. En ik meen het.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 dag geleden.
Trek je conclusie daaruit. Jammer hoor
iedereen heeft wel een moment dat de emmer vol is gelopen, terwijl er nu zelfs iemand is die steeds extra water in de emmer deed doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer. Doodzonde zelfs. En ik meen het.
Een emmer loopt niet altijd onterecht vol.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:14 schreef murp het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een moment dat de emmer vol is gelopen, terwijl er nu zelfs iemand is die steeds extra water in de emmer deed doen
antwoord? Draai er nou verdomme niet omheen, en geef gewoon antwoord waarom je het niet nog een kans geeft.quote:
Je bent gewoon een lastige user voor mij.. Ik snap dat die onelinersleuk gevonden worden, alleen kan je na jou post er niet echt veel mee. (mijn inzicht)quote:
opflikkeren. NEE is NEEquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef ElmoFan het volgende:
Murp ik heb nog steeds geen antwoord:
[..]
antwoord? Draai er nou verdomme niet omheen, en geef gewoon antwoord waarom je het niet nog een kans geeft.
graag gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:28 schreef murp het volgende:
[..]
oh, hij loopt al een heel topic te zeuren
Het ONZ beleid
omdat het geen ONZ-waardig topic isquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
het boeit me ook helemaal niet meer of ie op gaat of niet, ik wil gewoon weten waarom?
maar users vonden hem wel leuk in onzquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:29 schreef murp het volgende:
[..]
omdat het geen ONZ-waardig topic is
ok. Heb je wat te schrijven voor in je dagboekquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
maar users vonden hem wel leuk in onz
bedankt voor het antwoordquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:31 schreef murp het volgende:
[..]
ok. Heb je wat te schrijven voor in je dagboek
Gelukkig ben je terug.quote:
opgeruimtquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef Panzermaus het volgende:
Bedenk een manier om het scootertuig ernstig pijn te doen!
Gaat nu wel een beetje te ver hier?
Argh sterf!quote:
heb je die dt fout niet gezienquote:
Het topic gaat verder nergens over. Het wordt niet meer dan een opsomtopic met een reeks getallen en daartussen wat baggeropmerkingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:51 schreef honkeytonk het volgende:
Hoeveel PM's krijgen jullie per dag?
Hoezo? Ik hoef geen PMs.. Ik kwam op dit topic omdat ik zomaar een spontane PM van iemand kreeg! Dus toen vroeg ik me af: "hoevaak hebben jullie dat?"
Okéquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het topic gaat verder nergens over. Het wordt niet meer dan een opsomtopic met een reeks getallen en daartussen wat baggeropmerkingen.
En je hoeft echt niet voor iedere gedachte een (poll)topic te openen hoor. SOms is het goed om eens geen topic te openen.
Begon op een lemmingreeks te lijken, maar ik gooi hem wel weer open als er leuk mee gepost word en verder niet meer van die jaar-topics geopend worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef zovty het volgende:
Post hier alsof het 15000 v.c. is
Waarom is deze dicht? Is toch wel een geinig topicje met meer potentie?
Mag die van 1940 ook open?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begon op een lemmingreeks te lijken, maar ik gooi hem wel weer open als er leuk mee gepost word en verder niet meer van die jaar-topics geopend worden.
Duitser-topics kennen we nu wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch ook erg leuk en kan ik weer lekker racistisch doen
Appel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begon op een lemmingreeks te lijken, maar ik gooi hem wel weer open als er leuk mee gepost word en verder niet meer van die jaar-topics geopend worden.
Bedankt. Je bent een schatje. Zoek je toevallig nog een pleegvader?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom op hey, dat is gewoon een kuttopic.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Dalando het volgende:
Noem hier het eerste woord wat in je opkomt!
Niet als bagger bedoelt, maar Michhas...
Gast, jij maakt er een sport van om kuttopics te openen, ik maak er een sport van ze vol te spammenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Dalando het volgende:
Noem hier het eerste woord wat in je opkomt!
Niet als bagger bedoelt, maar Michhas...
En beide worden niet gewaardeerd. Kappen dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, jij maakt er een sport van om kuttopics te openen, ik maak er een sport van ze vol te spammen
Echt niet. Ik probeer gewoon de lol er in te houden. En het is laggen wat allemaal opkomt bij mensen s'avonds. Dus geen bagger. En als jij er een sport van maakt om mijn topics als bagger te beschouwen, open dan je eigen topic, en bestempel dat als bagger.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, jij maakt er een sport van om kuttopics te openen, ik maak er een sport van ze vol te spammen
Sorry hoor, ik vind je een hele toffe gast, dat weet jequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Echt niet. Ik probeer gewoon de lol er in te houden. En het is laggen wat allemaal opkomt bij mensen s'avonds. Dus geen bagger. En als jij er een sport van maakt om mijn topics als bagger te beschouwen, open dan je eigen topic, en bestempel dat als bagger.
Hij blijft dicht, het is bagger. Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Dalando het volgende:
Trouwens SwJ ik zie niet in waarom hij dicht gaat. Mag hij weer open, of geef ten minste een reden.
Ik vond dat ik er wel genoeg over had nagedacht...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind je een hele toffe gast, dat weet je
Maar kom op man, een beetje meer moeite en je hebt een goed topic.. Misschien trouwens verstandig om je sig ff aan te passen voor we hier verder over praten
De OP.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
1 reactie maar, en dan zit ie al op slot
Koe
Wat is er bagger aan?
Er is werk in gestoken, en nogmaals, een OP maakt niet het topic, maar de users maken het topic.quote:
Jij gaat mij hier de les lezen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is werk in gestoken, en nogmaals, een OP maakt niet het topic, maar de users maken het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |