Hoezo ik zei niks bijzonders verder. Ik vraag me af waarom mijn post dan is verwijderd.quote:
daarom, je post niet iets bijzonder in dit bijzondere FBquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo ik zei niks bijzonders verder. Ik vraag me af waarom mijn post dan is verwijderd.
Ik had het over een potentieel goed topic en ik was niet de enige. Daar is FB toch voor. Ik vroeg me af waarom je 'm sloot?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:17 schreef murp het volgende:
[..]
daarom, je post niet iets bijzonder in dit bijzondere FB
als ik met de TS in "discussie"ben hoef ik geen meningen van andere users... Hij komt klagen bij mij dus handel ik het met m af... anders krijg je nog 23 users met een andere meningquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had het over een potentieel goed topic en ik was niet de enige. Daar is FB toch voor. Ik vroeg me af waarom je 'm sloot?
Kun je discussiėren met jou dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:19 schreef murp het volgende:
[..]
als ik met de TS in "discussie"ben hoef ik geen meningen van andere users... Hij komt klagen bij mij dus handel ik het met m af... anders krijg je nog 23 users met een andere mening
daarom ook de " " tagsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je discussiėren met jou dan?Nee blijft bij jou nee, ook al heb je zo ongelijk als de pest
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo ik zei niks bijzonders verder. Ik vraag me af waarom mijn post dan is verwijderd.
quote:Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee.
Anders post je gewoon niet hier dan, bespaart jou ook de moeite.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:24 schreef murp het volgende:
[..]
Geen idee, de users moeten het ook van zich afschrijven?
okquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anders post je gewoon niet hier dan, bespaart jou ook de moeite.
Heeft SWJ afscheid genomen ?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
tong wint
veel plezier met baggeren
ik log uit
Dit gaat niet alleen mij aan.quote:
Ik vind het ook jammer. Doodzonde zelfs. En ik meen het.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 dag geleden.
Trek je conclusie daaruit. Jammer hoor
iedereen heeft wel een moment dat de emmer vol is gelopen, terwijl er nu zelfs iemand is die steeds extra water in de emmer deed doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer. Doodzonde zelfs. En ik meen het.
Een emmer loopt niet altijd onterecht vol.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:14 schreef murp het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een moment dat de emmer vol is gelopen, terwijl er nu zelfs iemand is die steeds extra water in de emmer deed doen
antwoord? Draai er nou verdomme niet omheen, en geef gewoon antwoord waarom je het niet nog een kans geeft.quote:
Je bent gewoon een lastige user voor mij.. Ik snap dat die onelinersleuk gevonden worden, alleen kan je na jou post er niet echt veel mee. (mijn inzicht)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |