Ik doe het voor 2 kiwi's en een kauwgombal!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Jah hoor! Maak even 10 euro over aan mij, dan zal ik het regelen.
Laat hem nou gewoon even zijn momentje van glorie hebben ja?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:01 schreef Stofje het volgende:
Hoi user 318+ met de totaal niet grappige naam. Dan kun je niet meer posten. Het is niet bijzonder, het is niet boeiend, het is niet relevant, niet interessant, niet grappig, niet tof en eigenlijk zouden ze jou gewoon in de digitale FOKvuilnisbak moeten flikkeren.
Glorie, user 312+? Glorie moet je verdienen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:02 schreef dakraam het volgende:
[..]
Laat hem nou gewoon even zijn momentje van glorie hebben ja?
Je reageer knop is weg en je nieuw topic knop is weg. Nu tevredeN?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:03 schreef Anushaar het volgende:
nee, ik wil gewoon voor een uurtje niet voor 2 dagen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:01 schreef Stofje het volgende:
Hoi user 318+ met de totaal niet grappige naam. Dan kun je niet meer posten. Het is niet bijzonder, het is niet boeiend, het is niet relevant, niet interessant, niet grappig, niet tof en eigenlijk zouden ze jou gewoon in de digitale FOKvuilnisbak moeten flikkeren.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Glorie, user 312+? Glorie moet je verdienen.
Tubgirl levert je 48 uur op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:08 schreef Anushaar het volgende:
ik zocht Tubgirl.
dat is nog erger dan Blue waffel
Bij mij werkte dat nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:15 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als je mailt dat het een grapje was, ben je zo weer unbanned
Van die 2e heb ik nog nooit gehoord:(quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:16 schreef DemonRage het volgende:
Iemand doodwensen levert btw ook een ban op.
Maar ze begrijpen niet dat als je je wens verklapt, dat die dan niet uitkomt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:16 schreef DemonRage het volgende:
MIJN DUBBELEFOSFOLIPIDE LAAG!!!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:16 schreef DemonRage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |