quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef 4Snaren het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde je 2 liter gesmolten chocolade voeren. Ermee spuiten op je dikke blobvis-hoofd
Dure buurt als in dat er veel uitkeringsgeld naartoe gaat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tokkiebuurten zijn geen dure buurten
Jij bent wel echt een lekkere wijfquote:
Jaja,, je moet toch wat,quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij bedoelt zo'n loopband voor fitness, die heeft hij in zijn huis staan omdat hij te lui was om naar de sportschool te gaan om af te vallen (200kg is toch een beetje veel), maar die gebruikt hij niet meer, hij is inmiddels nog maar 185kg.
waarom heb je er dan een?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:52 schreef b4kl4p het volgende:
66kg hier, schoon aan de haak, vies van de sportband!
Het is meer dat ik vies ben van een sportband. Doe ik niet aan, ja alleen voor vermaa vanaf de bank: zien hoe scooterrijders zichzelf aan gruzelementen splashen tegen de muur. (natuurlijk moet ik daarna de droge kut nog even oprapen voor eigen vermaak)quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom heb je er dan een?
heb je er speciaal een aangeschaft voor het scootertuig?
wat lievvv
heb je geen butler die die droge kut opraapt? stel je voor dat je zelf ernaartoe moet lopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het is meer dat ik vies ben van een sportband. Doe ik niet aan, ja alleen voor vermaa vanaf de bank: zien hoe scooterrijders zichzelf aan gruzelementen splashen tegen de muur. (natuurlijk moet ik daarna de droge kut nog even oprapen voor eigen vermaak)
Misschien kan ik de lopende band op mijn voordeur richten, valt ze gewoon in mijn postvakje. Precies waar ik haar verwacht. (of is een kut geen "ze"?)quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je geen butler die die droge kut opraapt? stel je voor dat je zelf ernaartoe moet lopen
het zit aan een vrouw en een vrouw is een ze dus ik denk dat een kut dan ook een ze is ja.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien kan ik de lopende band op mijn voordeur richten, valt ze gewoon in mijn postvakje. Precies waar ik haar verwacht. (of is een kut geen "ze"?)
Moet maar, of kom je je kut brengenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het zit aan een vrouw en een vrouw is een ze dus ik denk dat een kut dan ook een ze is ja.
dan moet je alsnog naar je postvakje lopen.
Alsof je die nog kan brengen als je omgebracht bent door die loopbandquote:
Neeeeheee je begrijpt het niet, die loopband is er juist voor zodat ik het niet gedaan heb. De scooterkut splashed em zo ineens naar binnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof je die nog kan brengen als je omgebracht bent door die loopband
ow okee, maar waarom zou je hem dan moeten brengen als ie toch al naar binnen komt zeilen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Neeeeheee je begrijpt het niet, die loopband is er juist voor zodat ik het niet gedaan heb. De scooterkut splashed em zo ineens naar binnen.
Zit wat in, misschien omdat je voortijdig afgestapt bent omdat je de lopende band zag zitten. Toen dacht je: laat ik haar maar brengen. Zoiets?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okee, maar waarom zou je hem dan moeten brengen als ie toch al naar binnen komt zeilen?
daar zit wat inquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zit wat in, misschien omdat je voortijdig afgestapt bent omdat je de lopende band zag zitten. Toen dacht je: laat ik haar maar brengen. Zoiets?
dat ze zou kunnen denken laat ik mijn droge kut alvast brengen voor het geval ze verkeerd terecht komt, dat wil niemand.quote:
Misschien een bordje plaatsen ofzo, [<-droge kut hier, ivm loopband die je niet ziet] zou je daar in trappen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat ze zou kunnen denken laat ik mijn droge kut alvast brengen voor het geval ze verkeerd terecht komt, dat wil niemand.
misschien een vespa milfquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Misschien een bordje plaatsen ofzo, [<-droge kut hier, ivm loopband die je niet ziet] zou je daar in trappen?
ja toch, moet je het alleen zo plaatsen dat jongens er niet op lettenquote:
??quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja toch, moet je het alleen zo plaatsen dat jongens er niet op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel.. rechtdoor in een bocht...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:09 schreef NrTH het volgende:
Scootterrijder (32) overleden bij ongeluk
Is dit het werk van TS?
dan zien ze dat je een loopband hebt neergezet en draaien ze om ofzo.quote:
murp heeft het opgeruimtquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef Linlinlin het volgende:
Gisteren was dit nog een bash-topic!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |