?quote:
Lekker aan 't trollen?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Achterlijke proleet die je bent. Weet je waardoor die mensen opgefokt raken? Door van die idioten als jij!!!!! 100 rijden op de snelweg is gewoon levensgevaarlijk. Ze zouden per direct je rijbewijs moeten inleveren. Kun je lekker met het OV, dat doe je toch al lekker graag dus boeit je toch niet smeerlap met je treinen. En is Nederland weer een stukje veiliger met zo'n autist als jij van de wegbah
Ga 120 rijden... En niet iedereen ophouden met je slakkengangetje op de snelweg. Invoegen met 100 terwijl er met 120 of sneller iemand aan komt.. Ja nee lekker veilig man. Echt![]()
![]()
Pure onzin. Wordt verworpen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:21 schreef murphyjenkins het volgende:
Mannen die op afgelegen plek sex hebben met andere mannen
Nee hoor, want iemand die nu steeds consequent 10km/u te hard rijdt, gaat straks gewoon 140 rijden.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef nattermann het volgende:
Eens, maar nu hebben de flitsflikkers wel minder inkomen om de staatskas mee te vullen.
Je weet dat de politie nu radardetectordetectoren hebben?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen zonder radardetector in de auto
Treinreizigers
Je hebt ook radardetectoren die niet detecteerbaar zijn, dwaas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:02 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Je weet dat de politie nu radardetectordetectoren hebben?
De TomTom met ingebouwde FlitsMelder is nu helemaal the bomb ouwe.
Het is wachten op de eerste radardetectordetectordetector.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:02 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Je weet dat de politie nu radardetectordetectoren hebben?
Wel eens in Duitsland gereden?? Dat remmen komt juist door slome duikelaars die gaan inhalen met 80/90.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef Socios het volgende:
De toegestane maximumsnelheid op autosnelwegen gaat straks naar 130 km/u. Voor 1988 was deze nog 100 km/u. De snelheid die ik nog steeds rijd voor een rustig en evenwichtig verkeersbeeld. Al die opgefokte andere automobilisten mogen straks 130 km/u i.p.v. 120 km/u. Dat komt de verkeerssituatie op autosnelwegen niet ten goede. Desbetreffende automobilisten zullen nog vaker en harder op de rem gaan omdat men niet ver genoeg vooruit kijkt. Tevens is de maatregel niet goed voor het milieu.
130 is veiliger op een 2 baansweg dan op een 6 baansweg, en denk er maar eens over na waarom.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef wootahH het volgende:
lekker 100 rijden op een 6 baans weg.
Buiten het feit dat almaar dat versnellen en vertragen ook slecht voor het milieu is, dus dat hele argument 'slecht voor het milieu' is echt kul van de bovenste plank.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef Fuzzysham het volgende:
Verhoog nou niet het maximum waar mogelijk, zorg eens voor een constante max snelheid!
Nu is het 80-100-80-120-100-80-120-70-100-70... en dan ben je pas een uurtje aan het rijden!
Trek dat eerst eens recht, daarna mag je de maximum wel verhogen..
Aan wiens kant sta je nou?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, scorebordjournalist...
De situatie in en om de randstad projecteren op heel Nederlandquote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Martinovibes het volgende:
het is 130 waar mogelijk
En dat kan in NL gewoon niet vaak
symbool politiek heet dat
Daarnaast ook echt handhaven en dus geen 140 meer door de vingers zien maar gewoon schrijven
Dat denk jij, boetes worden toch verhoogd en het zal extra 'gevaarlijk' worden als je harder dan 130 gaatquote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef nattermann het volgende:
Eens, maar nu hebben de flitsflikkers wel minder inkomen om de staatskas mee te vullen.
Op de fiets haal je zo de 30 hoor. Vooral in de Maastunnel, want dan ga je aardig hard naar beneden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Je moet toch wel doorfietsen wil je 30 km/u fietsen, dus ach. Dat is minder een probleem dan je voet een beetje omlaag drukken voor het gaspedaal
En toen ging er een auto de linkerbaan op en kom jij met een idioot hoge snelheid aanracen en dan kan jij NIET uitwijken. Lekker onverantwoord bezig dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef Catch_me het volgende:
Ik rij altijd met 160 door de tunnel heen in m'n auto, ze mogen toch niet IN de tunnel controleren ivm verkeersveiligheid
Dan is diegene fout. Want hij had moeten weten dat bij het wisselen van een rijstrook je voorrang moet verlenen, ongeacht snelheidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En toen ging er een auto de linkerbaan op en kom jij met een idioot hoge snelheid aanracen en dan kan jij NIET uitwijken. Lekker onverantwoord bezig dus
onder motorrijders ook erg populair inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef Catch_me het volgende:
Ik rij altijd met 160 door de tunnel heen in m'n auto, ze mogen toch niet IN de tunnel controleren ivm verkeersveiligheid
Daar vergis je je dus in, want JIJ veroorzaakt met je hoge snelheid ene gevaarlijke situatie. Als er ongelukken gebeuren in tunnels, dan komt dat vaak door klapjosti's als jij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Dan is diegene fout. Want hij had moeten weten dat bij het wisselen van een rijstrook je voorrang moet verlenen, ongeacht snelheid
Daar gaat het dus fout in Nederland. Men kijkt 1 x vlot of niet in hun spiegels, als je namelijk goed had gekeken en een nacontrole had gedaan voordat je wisselt, had je kunnen zien dat iemand een hoge snelheid heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar vergis je je dus in, want JIJ veroorzaakt met je hoge snelheid ene gevaarlijke situatie. Als er ongelukken gebeuren in tunnels, dan komt dat vaak door klapjosti's als jij.
Ja en aan al die regeltjes heb je erg veel als jij opgehaald moet worden met een traumaheliquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout in Nederland. Men kijkt 1 x vlot of niet in hun spiegels, als je namelijk goed had gekeken en een nacontrole had gedaan voordat je wisselt, had je kunnen zien dat iemand een hoge snelheid heeft.
Nee ik wil het ook. Mensen moeten gewoon leren in hun spiegels te kijken, dan speelt snelheid bijna geen rol.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en aan al die regeltjes heb je erg veel als jij opgehaald moet worden met een traumaheli120, 130 door een tunnel vind ik nog gaan, maar 160? Dus een ander moet rekening met jou houden, omdat jij zo nodig met 160 door een tunnel wil jakkeren?
gevolg, botsing en ontploffing. Rook in de tunnel, veel paniek. Schoolbus vol kinderen stikt door de rook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En toen ging er een auto de linkerbaan op en kom jij met een idioot hoge snelheid aanracen en dan kan jij NIET uitwijken.
Ah, oke. Ik ken Rotterdam nauwelijks dus ik wist niet dat je omlaag ging, dan haal je de 30 wel makkelijk ja. Maar als je gewoon rechtdoor rijdt zonder "aanloop" van een helling, haal je de 30 niet als je gewoon rustig (of lichtelijk snel) fietst, dan moet je wel aardig doorfietsen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op de fiets haal je zo de 30 hoor. Vooral in de Maastunnel, want dan ga je aardig hard naar beneden.
Hoe sneller hoe leuker het autorijden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:38 schreef ebke het volgende:
Wat heeft die 10 km nou voor nut?
Gaat het weer niet snel en hard genoeg?![]()
In dit land ben je meestal toch binnen een uurtje op je bestemming.
Sinds wanneer is dat? Vroeger ging ik dagelijks door de Maastunnel op de fiets en ik heb nooit iets gezien wat er op wees dat je als fietser maar 30 km/h mag..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Ach.... het kan nog veel erger. In de Maastunnel in Rotterdam mogen fietsers niet harder dan 30km/u.... ik bedoel.. fietsers..Die hebben vaak geen fietscomputertje... dus hoe moeten ze weten of ze 30 rijden?
Dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe sneller hoe leuker het autorijden.
Tenzij je in een 1987 Golf rijdt.
Wie heeft het daar niet voor bedoeld? Waar had diegene het dan wel voor bedoeld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:10 schreef ebke het volgende:
Dat wel natuurlijk.
Maar rijden naar je werk is er niet voor bedoeld om leuk te zijn.
De auto is uitgevonden als een snelle manier om van A naar B te verplaatsen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wie heeft het daar niet voor bedoeld? Waar had diegene het dan wel voor bedoeld?
En dan? Word je nog steeds geflitst hoor. Ik zet hem altijd op 125 (want op 126/127 word je namelijk al geflitst).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:16 schreef Kwalberto het volgende:
Cruise control voortaan op 140 ipv 130 dus
Daarom afremmen bij flitspalenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef Thundert het volgende:
[..]
En dan? Word je nog steeds geflitst hoor. Ik zet hem altijd op 125 (want op 126/127 word je namelijk al geflitst).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |