...en omdat sommige bejaarden stoïcijns 100 blijven rijden.quote:Desbetreffende automobilisten zullen nog vaker en harder op de rem gaan omdat men niet ver genoeg vooruit kijkt.
Gelukkig stapt men van de ´bonnenquote´ af.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef nattermann het volgende:
Eens, maar nu hebben de flitsflikkers wel minder inkomen om de staatskas mee te vullen.
Klopt, maar de 3poot zal vast wel langs de snelweg blijven staan.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig stapt men van de ´bonnenquote´ af.
Heel goed, er zullen vast nog idioten blijven die nog harder rijden.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:38 schreef nattermann het volgende:
Klopt, maar de 3poot zal vast wel langs de snelweg blijven staan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef Socios het volgende:
De toegestane maximumsnelheid op autosnelwegen gaat straks naar 130 km/u. Voor 1988 was deze nog 100 km/u. De snelheid die ik nog steeds rijd voor een rustig en evenwichtig verkeersbeeld. Al die opgefokte andere automobilisten mogen straks 130 km/u i.p.v. 120 km/u. Dat komt de verkeerssituatie op autosnelwegen niet ten goede. Desbetreffende automobilisten zullen nog vaker en harder op de rem gaan omdat men niet ver genoeg vooruit kijkt. Tevens is de maatregel niet goed voor het milieu.
Klopt, maar als ik dan met de auto ga is dat meestal ergens naartoe waar geen treinen komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts). Die kán overigens heus wel harder dan 100 km/u, maar dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef nattermann het volgende:
TS gaat bijna altijd met de trein.
Daar heeft Socios gelijk in. Hoe harder een auto gaat, hoe meer die uitstoot, maar dat snap je niet?quote:
Dat maakt niet uit. Morgen ga ik met een trein die 300 km/u per uur gaat. Als ik dezelfde rit met de auto zou maken zou dat veel milieuonvriendelijker zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef xyzyx het volgende:
Mensen die zich aan de snelheid houden![]()
En treinen rijden toch ook 140 km/h.. wat slecht voor het milieu
Lang niet overal. En ook treinen zijn slecht voor het milieu.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef xyzyx het volgende:
Mensen die zich aan de snelheid houden![]()
En treinen rijden toch ook 140 km/h.. wat slecht voor het milieu
Jij vind dat nergens voor nodig. Er zijn zat mensen die wel een nuttige invulling voor hun tijd hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef Socios het volgende:
Klopt, maar als ik dan met de auto ga is dat meestal ergens naartoe waar geen treinen komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts). Die kán overigens heus wel harder dan 100 km/u, maar dat is nergens voor nodig.
Ja maar dat is toch niet slecht voor het milieu? Al dat gezeik tegenwoordig. Vroeger mochten we inderdaad maar 100 maar zelfs met 130 zijn auto's nu veel zuiniger dan dat ze toen met 100km/h waren. Bovendien geloof ik helemaal niet in dat CO2 geneuzel de hele tijd, dus daar lig ik wel op 1 lijn met de PVV.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar heeft Socios gelijk in. Hoe harder een auto gaat, hoe meer die uitstoot, maar dat snap je niet?
Men is echt niet ergens sneller als men 130 km/u rijdt i.p.v. 100 km/u. Helemaal niet door de drukte op de wegen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Jij vind dat nergens voor nodig. Er zijn zat mensen die wel een nuttige invulling voor hun tijd hebben.
Als ik 200 km/h rij met onze auto dan rijd hij nog zuiniger als een hummer hoor..quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Morgen ga ik met een trein die 300 km/u per uur gaat. Als ik dezelfde rit met de auto zou maken zou dat veel milieuonvriendelijker zijn.
En jij denkt dat het er veiliger op wordt? Helemaal niet zolang er notoire verkeershufters op de weg zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef LoggedIn het volgende:
gwn 120 adviessnelheid,geen max. Dat zou pas echt een vooruitgang zijnbijv op de a2 kan dat makkelijk.
130 waar mogelijk. In de randstad is dat niet mogelijk, aangezien het gemiddelde snelheid in de spits op 0km/h ligtquote:Op donderdag 30 september 2010 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als er in de Randstad trajecten komen waar je 130 mag rijden, dan mag ik hier in het Noorden toch zeker wel minimaal 190 op elk stuk snelweg?
Jij vindt dat niet nodig. Iemand anders misschien wel. Je moet voor jezelf praten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik dan met de auto ga is dat meestal ergens naartoe waar geen treinen komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts). Die kán overigens heus wel harder dan 100 km/u, maar dat is nergens voor nodig.
Volgens mij wordt 130 op dit moment ook niet door de vingers gezien, en wordt daar ook gewoon voor geschreven.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Martinovibes het volgende:
het is 130 waar mogelijk
En dat kan in NL gewoon niet vaak
symbool politiek heet dat
Daarnaast ook echt handhaven en dus geen 140 meer door de vingers zien maar gewoon schrijven
Dat maakt maar een heel klein deel uit van de klacht.quote:ooooh het milieu
BOEIEND
Pure onzin.quote:je lijkt wel een wijf
dan heb je wel een erg trage bak als je nog niet eens 130 haalt...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef AlphaOmega het volgende:
Wat een snoepig PVV zoethoudertje is dat... 130 mogen rijden... tevens ook best interessant voor de brandstof verkoop, en wacht, de accijns die daarop liggen... een auto is vaak al een stuk minder zuinig bij die snelheden... al haal je het toch bijna nooit in Nederland.
Ja, overal 100 km/u.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef Fuzzysham het volgende:
Verhoog nou niet het maximum waar mogelijk, zorg eens voor een constante max snelheid!
Nu is het 80-100-80-120-100-80-120-70-100-70... en dan ben je pas een uurtje aan het rijden!
Trek dat eerst eens recht, daarna mag je de maximum wel verhogen..
juist...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Habork het volgende:
Tijd dat ze de minimumsnelheid op de snelwegen eens wat omhoog gooien. Die 100-rijders zijn nog gevaarlijker ook door hun grote snelheidsverschillen met het normale verkeer.
Veiligste rijden is je ogen gebruiken. Dat doet het verkeer in Nederland niet dus je aanpassen aan het verkeer lijkt mij geen goede tip.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
juist...
en die dan vrachtwagens in gaan halen waarna de 120+ rijders in de remmen moeten.. Hoezo potentieel het begin van 1 file?
Veiligste rijden is je aan te passen aan het verkeer..
Waarom niet. Stel je voor dat je een hele rit met gemiddeld 100 mag rijden!...quote:
Ogen gebruiken en er dan niets mee doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Veiligste rijden is je ogen gebruiken. Dat doet het verkeer in Nederland niet dus je aanpassen aan het verkeer lijkt mij geen goede tip.
Achterlijke proleet die je bent. Weet je waardoor die mensen opgefokt raken? Door van die idioten als jij!!!!! 100 rijden op de snelweg is gewoon levensgevaarlijk. Ze zouden per direct je rijbewijs moeten inleveren. Kun je lekker met het OV, dat doe je toch al lekker graag dus boeit je toch niet smeerlap met je treinen. En is Nederland weer een stukje veiliger met zo'n autist als jij van de wegquote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef Socios het volgende:
De snelheid die ik nog steeds rijd voor een rustig en evenwichtig verkeersbeeld.
Chapeauquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Achterlijke proleet die je bent. Weet je waardoor die mensen opgefokt raken? Door van die idioten als jij!!!!! 100 rijden op de snelweg is gewoon levensgevaarlijk. Ze zouden per direct je rijbewijs moeten inleveren. Kun je lekker met het OV, dat doe je toch al lekker graag dus boeit je toch niet smeerlap met je treinen. En is Nederland weer een stukje veiliger met zo'n autist als jij van de wegbah
Ga 120 rijden... En niet iedereen ophouden met je slakkengangetje op de snelweg. Invoegen met 100 terwijl er met 120 of sneller iemand aan komt.. Ja nee lekker veilig man. Echt![]()
![]()
Dat is common sense, maar daar kan de gemiddelde automobilist nog niks van.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ogen gebruiken en er dan niets mee doen?
Je aanpassen is anticiperen op elke situatie..
Dus misschien wat gas erbij als je een iets langzamer rijdend voertuig inhaalt en wat minder als de situ daar om vraagt.. Tis allemaal niet zo heel moeilijk..
Amen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Achterlijke proleet die je bent. Weet je waardoor die mensen opgefokt raken? Door van die idioten als jij!!!!! 100 rijden op de snelweg is gewoon levensgevaarlijk. Ze zouden per direct je rijbewijs moeten inleveren. Kun je lekker met het OV, dat doe je toch al lekker graag dus boeit je toch niet smeerlap met je treinen. En is Nederland weer een stukje veiliger met zo'n autist als jij van de wegbah
Ga 120 rijden... En niet iedereen ophouden met je slakkengangetje op de snelweg. Invoegen met 100 terwijl er met 120 of sneller iemand aan komt.. Ja nee lekker veilig man. Echt![]()
![]()
NOOHH MATTIEEquote:Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef Diabox het volgende:
Godverdomme, 130 km/u. Zijn zeker niet goed bij hun hoofd...
Doen ze eindelijk de moeite om die snelheid omhoog te krijgen doen ze dit met maar 10 km/u, stelletje homo's. Ik pleit voor een minimum van 160 km/u.
eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
![]()
Pure onzin. Ik ken heus de regels voor het invoegen wel, hoor. Het verkeer op de hoofdrijbaan laat ik netjes voor gaan. Ik heb mijn theorie-examen destijds 3 dagen na mijn 18de verjaardag gehaald met 0 fout en 19 rijlessen later mijn rijbewijs. Ik rijd op een rustige en verantwoorde manier. Men raakt niet opgefokt door mijn rijstijl. Men rijdt opgefokt door een combinatie van haast en zich constant ergeren aan alle andere weggebruikers. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Achterlijke proleet die je bent. Weet je waardoor die mensen opgefokt raken? Door van die idioten als jij!!!!! 100 rijden op de snelweg is gewoon levensgevaarlijk. Ze zouden per direct je rijbewijs moeten inleveren. Kun je lekker met het OV, dat doe je toch al lekker graag dus boeit je toch niet smeerlap met je treinen. En is Nederland weer een stukje veiliger met zo'n autist als jij van de weg bah
Ga 120 rijden... En niet iedereen ophouden met je slakkengangetje op de snelweg. Invoegen met 100 terwijl er met 120 of sneller iemand aan komt.. Ja nee lekker veilig man. Echt
Met 200 km/u recht vooruit rijden kan iedere drol, het zijn die mongolen die zonder te kijken van baan wisselen, dan krijg je ongelukken. Heeft niks met verkeershufters te maken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En jij denkt dat het er veiliger op wordt? Helemaal niet zolang er notoire verkeershufters op de weg zitten.
Slaat nergens op. Treinen rijden sowieso harder dan auto´s. Morgen lach ik met 300 km/u in de trein tussen Köln en Frankfurt alle ´wannabe autootjes´ op de naastgelegen Autobahn weer uit die max. 200 km/u halen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef Aestivate het volgende:
TS is jaloers omdat auto's dan sneller mogen dan de trein.
Van die Civic-sjaakies die gewoon ongeoorloofd met 180 over de weg scheurenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Met 200 km/u recht vooruit rijden kan iedere drol, het zijn die mongolen die zonder te kijken van baan wisselen, dan krijg je ongelukken. Heeft niks met verkeershufters te maken.
Ja joh.. 100 is echt gevaarlijk op een weg waar je 120 magquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
![]()
En ik lach al die treingangers uit die niet de luxe hebben van mijn Maserati 3200GT.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Treinen rijden sowieso harder dan auto´s. Morgen lach ik met 300 km/u in de trein tussen Köln en Frankfurt alle ´wannabe autootjes´ op de naastgelegen Autobahn weer uit die max. 200 km/u halen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef Diabox het volgende:
[..]
En ik lach al die treingangers uit die niet de luxe hebben van mijn Maserati 3200GT.
Iemand die moedwillig 100km/u gaat rijden op de snelweg omdat hij sneller niet nodig vindt valt ook onder de categorie verkeershufter.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Met 200 km/u recht vooruit rijden kan iedere drol, het zijn die mongolen die zonder te kijken van baan wisselen, dan krijg je ongelukken. Heeft niks met verkeershufters te maken.
Goeie garp.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens een rijbewijs.
Wat een onzin. Ik heb al aangeven dat dat ten goede komt aan een rustiger verkeersbeeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Jalu het volgende:
Iemand die moedwillig 100km/u gaat rijden op de snelweg omdat hij sneller niet nodig vindt valt ook onder de categorie verkeershufter.
Dat vind ik wel meevallen. Heel, heel af en toe vind ik het best lekker om op cruise control 100 km/h te rijden. Het rijdt lekker rustig, je verbruikt weinig brandstof en het grootste deel van de snelweg kun je die snelheid rijden zonder last te hebben van mensen die langzamer rijden.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Iemand die moedwillig 100km/u gaat rijden op de snelweg omdat hij sneller niet nodig vindt valt ook onder de categorie verkeershufter.
Dat jij dit al aangeeft getuigt al dat jij veel moet leren in het verkeerquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik heb echt een kanker hekel aan tokkies die het verkeer ophouden met 100 km/u, omdat er zo'n kanker tokkie voor je rijdt met 100 km/u, moet je dus weer van baan wisselen om even in te halen, met alle risico's van dien. Zou deze kanker tokkie gewoon met 120+ km/u door vertoefen zou het helemaal prima zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb al aangeven dat dat ten goede komt aan een rustiger verkeersbeeld.
Alsof inhalen zo erg is.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb echt een kanker hekel aan tokkies die het verkeer ophouden met 100 km/u, omdat er zo'n kanker tokkie voor je rijdt met 100 km/u, moet je dus weer van baan wisselen om even in te halen, met alle risico's van dien. Zou deze kanker tokkie gewoon met 120+ km/u door vertoefen zou het helemaal prima zijn.
Zozo.. kan je het niet winnen?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik heb echt een kanker hekel aan tokkies die het verkeer ophouden met 100 km/u, omdat er zo'n kanker tokkie voor je rijdt met 100 km/u, moet je dus weer van baan wisselen om even in te halen, met alle risico's van dien. Zou deze kanker tokkie gewoon met 120+ km/u door vertoefen zou het helemaal prima zijn.
Niet schelden, en al helemaal niet met ziektes. Verder slaat je verhaal ook nergens op.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef Diabox het volgende:
Inhalen is simpelweg praktisch gezien meer risico dan rechtdoor rijden. Je moet namelijk tweemaal van strook wisselen, met alle risico's van dien (die toch beduidend hoger zijn dan rechtdoor rijden en hooguit je gas loslaten als je te dicht op je voorganger komt).quote:
Het is onnodig als zo'n tokkie gewoon z'n gaspedaal intrapt. Wees blij dat je eindelijk 'n keer 120 km/u mag rijden.quote:
En jij vind jezelf hoogbegaafd?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:48 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het is onnodig als zo'n tokkie gewoon z'n gaspedaal intrapt. Wees blij dat je eindelijk 'n keer 120 km/u mag rijden.
Als jij een uur lang 120 rijdt ipv 100, heb je toch 20% meer afstand afgelegd.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:48 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Mensen die denken nu sneller thuis te kunnen komen
100km/u rijden op de rechterbaan van de snelweg is uiteraard je goed recht. Maar haal je ook in met 100km/u? Want dat draagt niet bij aan een rustiger verkeersbeeld, als de normale mensen wel gewoon met 120km/u langskomen blazen. Hetzelfde geldt voor invoegen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb al aangeven dat dat ten goede komt aan een rustiger verkeersbeeld.
Nee man, ben kkrdom.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En jij vind jezelf hoogbegaafd?![]()
Zo aan je taalgebruik laat je dat niet echt merken
Als je goed uit je doppen kijkt en je hoofd er bij houdt kan er weinig mis gaan. Als je het echt zo eng vindt, waarom blijf je dan niet achter je voorligger?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:48 schreef Luchtkoker het volgende:
Inhalen is simpelweg praktisch gezien meer risico dan rechtdoor rijden. Je moet namelijk tweemaal van strook wisselen, met alle risico's van dien (die toch beduidend hoger zijn dan rechtdoor rijden en hooguit je gas loslaten als je te dicht op je voorganger komt).
Ik vind het nogal arbitrair. Waarom 120 km/h en niet 100 km/h of 140 km/h?quote:Tevens is die snelheid inderdaad een maximumsnelheid en geen minimum snelheid, maar toch heeft deze ook enig nut en doel mbt doorstroming van het verkeer.
Wat ben jij zielig.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja. Normale mensen uiten zulke dingen heel wat volwassener. Maar ja... je hoort niet tot de groep normale mensen, dus je heb geen recht van sprekenquote:
Rustig maar hoor, ik rijd gewoon op de rechterbaan met 100 km/u. En als ik een vrachtwagen ´moet´ inhalen trek ik heus wel een beetje op of kies een moment dat er niemand achter mij rijdt.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
100km/u rijden op de rechterbaan van de snelweg is uiteraard je goed recht. Maar haal je ook in met 100km/u? Want dat draagt niet bij aan een rustiger verkeersbeeld, als de normale mensen wel gewoon met 120km/u langskomen blazen. Hetzelfde geldt voor invoegen.
En rij je ook met 100km/u op de middelste baan van een vijfbaans snelweg? Want dan moet je wel dood natuurlijk, dat zijn de grootste randdebielen die er zijn. Rot eens even lekker op naar de rechterbaan joh!
Censuur.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja. Normale mensen uiten zulke dingen heel wat volwassener. Maar ja... je hoort niet tot de groep normale mensen, dus je heb geen recht van sprekenMisschien is een gesticht wel iets voor je
Dat kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 19:50 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als jij een uur lang 120 rijdt ipv 100, heb je toch 20% meer afstand afgelegd.
Maar waarom zou die tokkie?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:48 schreef Diabox het volgende:
Het is onnodig als zo'n tokkie gewoon z'n gaspedaal intrapt.
Ik vind het ook lekker. Tegen de 170 km/h rijden zonder dat je enorm veel risico loopt op vervelende dingen en geen risico op echt vervelende dingen. Andere mensen hebben echter het recht minder hard te rijden zolang ze je niet hinderen, dus de gelegenheid bieden tot inhalen.quote:Wees blij dat je eindelijk 'n keer 120 km/u mag rijden.
Dat zal vast, maar als je zelf alles goed in de gaten houdt is er niets aan de hand.quote:En er gebeuren meer ongelukken op een snelweg door baan wisselen dan door gewoon rechtdoor rijden.
Als je dat nou eens op jezelf toepast... randdebielquote:
En ik heb het recht om te klagen over tokkies die het verkeer ophouden.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar waarom zou die tokkie?120 km/h is een maximumsnelheid, geen minimumsnelheid. Je kunt hem inhalen en als er een heleboel van die "tokkies" rijden een strook opschuiven en daar gaan rijden.
[..]
Ik vind het ook lekker. Tegen de 170 km/h rijden zonder dat je enorm veel risico loopt op vervelende dingen en geen risico op echt vervelende dingen. Andere mensen hebben echter het recht minder hard te rijden zolang ze je niet hinderen, dus de gelegenheid bieden tot inhalen.
[..]
Dat zal vast, maar als je zelf alles goed in de gaten houdt is er niets aan de hand.
Prima, dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik rijd gewoon op de rechterbaan met 100 km/u. En als ik een vrachtwagen ´moet´ inhalen trek ik heus wel een beetje op of kies een moment dat er niemand achter mij rijdt.
Ik ben er zo een. Het rijdt veel zuiniger en ontspannender.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
...en omdat sommige bejaarden stoïcijns 100 blijven rijden.
Dus je gaat er vanuit dat men geen 130 KAN rijden, maar dat men 130 MAG rijden. Waar maak je je dan druk om, als alles hetzelfde blijft zoals het isquote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Men is echt niet ergens sneller als men 130 km/u rijdt i.p.v. 100 km/u. Helemaal niet door de drukte op de wegen.
Tuurlijk, maar als je gewoon inhaalt is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
En ik heb het recht om te klagen over tokkies die het verkeer ophouden.
Mag ik dan de wens uitspreken dat je jezelf een keer om een boom vouwt? Want jouw redenatie slaat echt kant noch wal.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
En ik heb het recht om te klagen over tokkies die het verkeer ophouden.
Inhalen brengt meer risico's met zich mee dan gewoon rechtdoor rijden.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je gewoon inhaalt is er niets aan de hand.
Want?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mag ik dan de wens uitspreken dat je jezelf een keer om een boom vouwt? Want jouw redenatie slaat echt kant noch wal.
Inderdaad, 80-100-80-120-100-80-120-70-100-70 = gemiddeld 92 km/uquote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef Fuzzysham het volgende:
Verhoog nou niet het maximum waar mogelijk, zorg eens voor een constante max snelheid!
Nu is het 80-100-80-120-100-80-120-70-100-70... en dan ben je pas een uurtje aan het rijden!
Trek dat eerst eens recht, daarna mag je de maximum wel verhogen..
Als mensen 100 willen rijden, gewoon netjes op de rechterbaan blijven, dan is dan hun goed recht. Dan haal je toch gewoon in? Kijk... als ze met 100 links rijden, dan zijn het hufters ja. Maar waar moeten de 100-rijders dan rijden? In de berm?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:58 schreef Diabox het volgende:
[..]
Inhalen brengt meer risico's met zich mee dan gewoon rechtdoor rijden.
[..]
Want?
Ze rijden dan ook niet allemaal rechts.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als mensen 100 willen rijden, gewoon netjes op de rechterbaan blijven, dan is dan hun goed recht. Dan haal je toch gewoon in? Kijk... als ze met 100 links rijden, dan zijn het hufters ja. Maar waar moeten de 100-rijders dan rijden? In de berm?
Dit is veranderdquote:Op donderdag 30 september 2010 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
caravans mogen niet harder dan 80,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |