abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87030210
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Krijgen geld van de overheid? Nee zo zie ik het niet. Zij hoeven minder belasting te betalen. Maar ze moeten het wel betalen...Het is een korting op de belasting die je betaalt. Geen subsidie.
Wat vind je van een overdraagbare heffingskorting zoals de aanrecht"subsidie"? Moet die ook behouden blijven omdat het een belastingteruggave is?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_87030216
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan 'De meeste'? Dat is dus niet 50%, maar eerder >75%.
En sowieso, die miljoenen leveren ons land helemaal niets positiefs op dus dan kan je ze beter niet uitgeven.
Hoe kom jij erbij dat die miljoenen het land niets positiefs opleveren? Het levert consumentenuitgaven op in het buitenland - als een land als Marokko dan een order plaatst van 3 fregatten (in Nederland) heb je het al weer terug. Band kweken, zo zou je het ook kunnen zien.
Allah Al Watan Al Malik
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 2010 @ 18:12:48 #253
862 Arcee
Look closer
pi_87030219
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:16 schreef rubbereend het volgende:
wist geen betere titel :D
Wel een OP, van de vorige. :P

Even overnemen? :s)

Hoewel, topic is al weer bijna vol. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:12:55 #254
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87030224
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Polygamie is in Nederland verboden.
Wat trouwens een vrijheidsbeperkende maatregel is, dat mogen ze ook wel eens openbreken. Je mag elke dag van de week een ander neuken, je mag met z'n allen in één huis wonen en één huishouding voeren, je mag alleen niet trouwen.

Maar goed, dat zijn de religieuzen weer.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87030240
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het is allebei steun! Jij had het over zelf de broek ophouden, lieve schat.

Dus je vindt het ook okee als kunstenaars geen belasting meer hoeven te betalen, ipv dat ze subsidie krijgen, omdat het dan een aftrekpost is?

Sorry, maar zoveel achterlijkheid ga ik niet tegenaan discussiëren.
Je mag er van vinden wat je wil.
Een aftrekpost is geen subsidie, basta.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87030252
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Exact, en dat komt hoe vaak voor? Zeker in het licht bezien van de maatregelen in het buitenland genomen tegen polygamie. Het is een symboolmaatregel.
Het is een belangrijk thema in het kader van immigratie en integratie, veronderstel ik. En ik herinner me zo'n 1500 polygame huwelijken.
Hirsch Ballin was al bezig met aanpassing van de wet. Ik weet alleen niet in welk stadium een voorstel en behandeling is. Dat de wet hierop gaat veranderen is echter zonneklaar.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87030258
Het akkoord is vrij slap, totaal geen harde maatregelen. Ontslagrecht blijft bestaan, WW verandert niet, AOW leeftijd slechts naar 66 jaar, uitkeringen blijven gekoppeld aan lonen....serieus wat is dit? Hoe kan je dit een akkoord noemen waar ''rechts Nederland zijn vingers bij kan aflikken'' ?
Ik zou dit akkoord eerder eerder een PVV dan een VVD&CDA akkoord willen noemen, absoluut niet rechts, het komt er niet eens bij in de buurt.
Voor iedereen die nog twijfelt, de PVV is een linkse partij, linkser dan het CDA...beetje zoals PvdA alleen minder voor de allochtoon en meer voor de autochtone middenklasse.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:13:58 #258
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87030264
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Huursubsidie is een subsidie.
Hypotheekrente aftrek is een aftrekpost.
Dat zijn 2 verschillende zaken...een subsidie is geen aftrekpost.
In beide gevallen neemt de regering een deel van jouw woonlasten voor hun rekening.
Het is een hypotheeksubsidie, clear and simple.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 18:14:14 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87030279
Maar wel minder JSF's, geen JSF's durven ze nog niet aan :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 30 september 2010 @ 18:14:16 #260
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87030282
Waar is dat "vol op het orgel" nou gebleven?

Prima voorstellen overigens.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87030284
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat trouwens een vrijheidsbeperkende maatregel is, dat mogen ze ook wel eens openbreken. Je mag elke dag van de week een ander neuken, je mag met z'n allen in één huis wonen en één huishouding voeren, je mag alleen niet trouwen.

Het burgerlijk huwelijk slaat sowieso al nergens op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87030290
quote:

[..]

Polygamie is vrijwel alleen in Moslimlanden toegestaan, misschien zijn het bepaalde ethische normen?
pi_87030295
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat die miljoenen het land niets positiefs opleveren? Het levert consumentenuitgaven op in het buitenland - als een land als Marokko dan een order plaatst van 3 fregatten (in Nederland) heb je het al weer terug. Band kweken, zo zou je het ook kunnen zien.
De kinderbijslag die in Marokko belandt komt niet 100% terug bij de aankoop van fregatten. Als we dat geld gewoon niet uitgeven hoeven we ook niet te hopen dat het terugkomt.

Een band kweken hoeft niet meer, genoeg ex-Marokkanen in Nederland die in hun oude vaderland kunnen vertellen hoe prachtig het hier is.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:14:43 #264
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87030297
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Je mag er van vinden wat je wil.
Een aftrekpost is geen subsidie, basta.
Hé, nog een medestander.

Chapeau ^O^
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87030299
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is een belangrijk thema in het kader van immigratie en integratie, veronderstel ik. En ik herinner me zo'n 1500 polygame huwelijken.
Hirsch Ballin was al bezig met aanpassing van de wet. Ik weet alleen niet in welk stadium een voorstel en behandeling is. Dat de wet hierop gaat veranderen is echter zonneklaar.
1500 over een periode van?
Allah Al Watan Al Malik
pi_87030325
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat vind je van een overdraagbare heffingskorting zoals de aanrecht"subsidie"? Moet die ook behouden blijven omdat het een belastingteruggave is?
Die mag van mij verdwijnen omdat het thuiszitten stimuleert. Ik zie graag maatregelen die mensen actief laten deelnemen aan de maatschappij, zoals werken bijvoorbeeld... :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87030326
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:14 schreef Wokkel het volgende:

[..]

De kinderbijslag die in Marokko belandt komt niet 100% terug bij de aankoop van fregatten. Als we dat geld gewoon niet uitgeven hoeven we ook niet te hopen dat het terugkomt.

Een band kweken hoeft niet meer, genoeg ex-Marokkanen in Nederland die in hun oude vaderland kunnen vertellen hoe prachtig het hier is.
Nee precies, het komt 200% terug in de vorm van werkgelegenheid bijv. Maar goed, je hebt in iedergeval duidelijk gemaakt dat het qua bedragen werkelijk waar nergens over gaat in het kader van de bezuinigingen, een schijnmaatregel dus.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 september 2010 @ 18:16:17 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_87030348
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wel een OP, van de vorige. :P

Even overnemen? :s)

Hoewel, topic is al weer bijna vol. ;)
inclusief nieuwe topics :) is handig voor het volgende deel :)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_87030350
HRA een subsidie vinden :')
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87030372
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hé, nog een medestander.

Chapeau ^O^
Het heeft niet zoveel te maken met een medestander, het is gewoon de definitie. Het is gewoon dom als je gaat beweren dat het een subsidie is.
pi_87030373
quote:

[..]

Uitlatingen die zijn aan te merken als een weergave van een in een godsdienst verankerde geloofsopvatting worden redelijk beschermd, inderdaad.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:17:16 #272
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_87030380
Als ik het zo doorneem houdt de verkeerde partij een congres... Waar is de VVD-visie op de toekomst gebleven?
pi_87030383
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee precies, het komt 200% terug in de vorm van werkgelegenheid bijv. Maar goed, je hebt in iedergeval duidelijk gemaakt dat het qua bedragen werkelijk waar nergens over gaat in het kader van de bezuinigingen, een schijnmaatregel dus.
Of het komt 200% terug in de vorm van kinderen opgevoed in een ver land met 0,0 kennis van Nederland, die besluiten hier te komen wonen op hun 18e om de onderklasse te versterken.

Nee dank je.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 2010 @ 18:17:45 #274
862 Arcee
Look closer
pi_87030401
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef rubbereend het volgende:
inclusief nieuwe topics :) is handig voor het volgende deel :)
Die stonden er ook al in, je hebt ze op de verkeerde plek gezet. ;)

Ze moeten onder 'Vorige topics'. :)

'Gerelateerd en historie' geven een chronologisch overzicht.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:17:47 #275
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87030402
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Die mag van mij verdwijnen omdat het thuiszitten stimuleert. Ik zie graag maatregelen die mensen actief laten deelnemen aan de maatschappij, zoals werken bijvoorbeeld... :)
Moet het kabinet vooral de kinderopvang weer peperduur maken. :D
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')