Gemiddelde woon-werkafstand is 20 kilometer.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
6 minuten is niet echt een gemiddeld ritje denk ik?
Ja, het hervormingsgezinde CDA...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Geen versoepeling van het ontslagrecht, de WW blijft hetzelfde... misschien had Rutte er nog wel meer uit kunnen slepen bij een Paarse coalitie.
ik geef dit kabinet geen lang gehoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef abdalfawaz het volgende:
Dergelijke ingrijpende bezuinigingen doorvoeren met een zo kleine meerderheid in het kabinet..
Ik geef ze hooguit een jaar
True.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Mike het volgende:
Laten we wel wezen, voor de gemiddelde Nederlander zullen een aantal punten gewoon prettig in de oren klinken. Waar klagen mensen altijd over? Voornamelijk over de veiligheid en de zorg. En dit is de eerste keer dat ze in hun eigen taalgebruik horen dat er wat concreets aan gedaan wordt.
Was jij niet linksquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat én hij kent z'n materie, uit het hoofd én er is chemie tussen de mannen, allang niet meer gehad.
En ik ben blijkbaar de enige, in VKZ dan, die het helemaal niet verkeerd vind klinken.
Ja, ze zitten er nog niet of we hebben al ruzie met de buren... alsof de wereld ophoudt bij de landsgrenzen. Tja, wat wil je... die man heeft volstrekt geen historisch besef.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef Blaxje het volgende:
Rutte schaamt zich af en toe dood voor Geert.Die uitspraak naar Merkel ook
Maaaaaaarrrrr de HRA blijft onaangeroerd, hoera!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Geen versoepeling van het ontslagrecht, de WW blijft hetzelfde... misschien had Rutte er nog wel meer uit kunnen slepen bij een Paarse coalitie.
Dat is een kleine minuut winst dan. Niet veel, maar toch.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gemiddelde woon-werkafstand is 20 kilometer.
Precies.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Mike het volgende:
Laten we wel wezen, voor de gemiddelde Nederlander zullen een aantal punten gewoon prettig in de oren klinken. Waar klagen mensen altijd over? Voornamelijk over de veiligheid en de zorg. En dit is de eerste keer dat ze in hun eigen taalgebruik horen dat er wat concreets aan gedaan wordt.
Ik ben verbaasd .....quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Mike het volgende:
Erg goed is jouw mening. Ik sta hier lijnrecht tegenover.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd .....een erg mooi beleid!
Alle zeikende mensen hier kunnen het nu gewoon even niet hebben dat ze maanden hebben geschreeuwd tegen iets wat nu erg goed blijkt te zijn.
Volgens jouw onderbuik gevoelensquote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef alors het volgende:
WIlders met zijn immigratieVolgens mij zijn die cijfers al lang zoals hij ze noemt.
Van de HRA moeten ze afblijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef sc00p het volgende:
Geen versoepeling van het ontslagrecht en geen hervorming HRAKlootjesvolk kabinet.
De max snelheid maakt geen fuck uit als je gemmiddeld 15 minuten in de file staat om een gemmiddelde stad binnen te komen waar je je werk uit moet voeren.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een kleine minuut winst dan. Niet veel, maar toch.
Dat is in mijn ogen ook erg jammer.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef sc00p het volgende:
Geen versoepeling van het ontslagrecht en geen hervorming HRAKlootjesvolk kabinet.
quote:Overlast, agressie, geweld en criminaliteit worden directer en effectiever aangepakt.
• Het kabinet komt met een voorstel tot verruiming van de mogelijkheid tot preventief
fouilleren.
• Het kabinet komt met een voorstel dat zwaardere straffen stelt op geweld tegen politie,
brandweer, ambulancepersoneel en andere gezagsdragers.
• Er komt meer cameratoezicht.
je bedoelt dat beleid van Verdonk dat door Cohen was gemaakt?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens jouw onderbuik gevoelensNa Verdonk is onder PVDA beleid de immigratie met een record aantal gestegen.
We hebben het hier over deze presentatie. Als ik een slechte voetbalwedstrijd kijk, praat ik dat toch ook niet goed door te zeggen dat iedere andere voetbalwedstrijd ook slecht is?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In elke presentatie van een regeerakkoord doen ze toch alsof het kan. Wat maakt deze presentatie anders dan anderen?
Dat is het ook niet erg als deze naar 130 gaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De max snelheid maakt geen fuck uit als je gemmiddeld 15 minuten in de file staat om een gemmiddelde stad binnen te komen waar je je werk uit moet voeren.
Preventief fouilleren en meer camera's haalt niet veel uit. Maar harder optreden tegen geweld tegen gezagsdragers klinkt me als muziek in de oren.quote:
Nee, maar om nou te zeggen dat je het probleem er mee oplost..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het ook niet erg als deze naar 130 gaat.
Lachwekkend, want daar heb je een grondwetswijziging voor nodig. Leuk om op te schrijven en wat fictieve bezuinigingen mee te krijgen, meer niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
We hebben het hier over deze presentatie. Als ik een slechte voetbalwedstrijd kijk, praat ik dat toch ook niet goed door te zeggen dat iedere andere voetbalwedstrijd ook slecht is?
Probeer het nog eens door inhoudelijk te reageren. Want vind jij van het voorstel "minder kamerleden en senatoren"?
Er staan redelijk weinig 120 borden, dus vervangen moet ook geen probleem zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het ook niet erg als deze naar 130 gaat.
Welk probleem? Het fileprobleem? Dat is ook niet het doel van de verhoging lijkt me.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, maar om nou te zeggen dat je het probleem er mee oplost..
Dat wordt dan weer je wiet kopen bij de crimineel op de hoek.quote:Coffeeshops worden besloten clubs die alleen voor meerderjarige inwoners van
Nederland toegankelijk zijn op vertoon van een clubpas.
Wat is dit nou weer voor onzin? Dit akkoord rammelt aan alle kanten.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd .....een erg mooi beleid!
Alle zeikende mensen hier kunnen het nu gewoon even niet hebben dat ze maanden hebben geschreeuwd tegen iets wat nu erg goed blijkt te zijn.
Persoonlijk denk ik dat een dergelijk voorstel niet zo veel op gaat leveren, maar ik zie ook niet de noodzaak voor het huidige aantal aan personen in de kamer.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
We hebben het hier over deze presentatie. Als ik een slechte voetbalwedstrijd kijk, praat ik dat toch ook niet goed door te zeggen dat iedere andere voetbalwedstrijd ook slecht is?
Probeer het nog eens door inhoudelijk te reageren. Want vind jij van het voorstel "minder kamerleden en senatoren"?
Ik vond het pijnlijk. Als het orkest dat door bleef spelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het leuk weereens lachende gezichten te zien na jaren haat en nijd en gechagrijn.
Mooi voor Henk en Ingrid! Komen ze misschien eindelijk eens van hun luie reet af om te gaan studeren of harder te werken!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef bloodymary het volgende:
Arme Henk en Ingrid, gaan hun minimumlonen zo maar omlaag....
Maar we hebben nu meer politie agenten! Heuj! Dus die criminelen kunnen we ook weer oppakken!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer je wiet kopen bij de crimineel op de hoek.
Dus je blijft nog wel strafbaar, het kan alleen iets langer duren voordat ze langskomen.quote:In een aanwijzing aan het Openbaar Ministerie en politie wordt vastgelegd dat
personen die zichzelf in eigen huis of bedrijf verdedigen tegen overvallers of inbrekers
niet worden geconfronteerd met een aanhouding tenzij de rechter-commissaris op
vordering van het OM besluit tot inbewaringstelling van de zelfverdediger omdat er
duidelijke aanwijzingen zijn van eigenrichting.
Reken maar dat ze die 50 (?) salarissen voor kamerleden en 25 (?) voor senatoren netjes met een minnetje boven de streep zetten.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Lachwekkend, want daar heb je een grondwetswijziging voor nodig. Leuk om op te schrijven en wat fictieve bezuinigingen mee te krijgen, meer niet.
*facepalm*quote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo lost dat probleem zich ook weer op.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar we hebben nu meer politie agenten! Heuj! Dus die criminelen kunnen we ook weer oppakken!![]()
![]()
Dat is wel erg euh zwartquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik vond het pijnlijk. Als het orkest dat door bleef spelen.
Het leger inzetten voor politietaken? Daar zijn ze helemaal niet voor en daar zijn ze ook niet toe opgeleid.quote:Bij de vorming van gecombineerde teams van de politie en andere diensten zal de
krijgsmacht vaker worden ingezet.
De verzuring van VKZquote:
en met duidelijke aanwijzingen zijn van eigenrichting.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef Dagonet het volgende:
Ah, het inbreker slaan:
[..]
Dus je blijft nog wel strafbaar, het kan alleen iets langer duren voordat ze langskomen.
Het verschil tussen bijstand en werken wordt dus kleiner...... de stimulans om te gaan werken wordt dus alleen maar kleinerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mooi voor Henk en Ingrid! Komen ze misschien eindelijk eens van hun luie reet af om te gaan studeren of harder te werken!
Dan is er ook meteen een tekort als je deze mensen uit wilt zenden.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het leger inzetten voor politietaken? Daar zijn ze helemaal niet voor en daar zijn ze ook niet toe opgeleid..
Ach, voor het in de knie schieten van bontkraagjes heb je niet zoveel opleiding nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef Dagonet het volgende:
Het leger inzetten voor politietaken? Daar zijn ze helemaal niet voor en daar zijn ze ook niet toe opgeleid..
Ik had begrepen dat ze ook gaan snijden in de uitkeringen, juist om het verschil weer te vergroten.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef rubbereend het volgende:
Het verschil tussen bijstand en werken wordt dus kleiner...... de stimulans om te gaan werken wordt dus alleen maar kleiner
Hier met je DNA en we weten waar en wanneer je ergens rijdt.quote:Zodra de speekseltests naar drugs betrouwbaar zijn, worden deze ingezet om het gebruik van
drugs in het verkeer terug te brengen.
Voertuigherkenning draagt bij aan preventie en vereenvoudiging van opsporing en vervolging
van strafbare feiten en aan de handhaving van fiscale verplichtingen. Hiertoe komt er een
bredere inzet van systemen van automatische nummerplaatherkenning
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf als burgerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, voor het in de knie schieten van bontkraagjes heb je niet zoveel opleiding nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |