Juist niet ( eerste indruk)quote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen nogal vrijheid inperkend klinken.
Maar ik moet de akkoorden nog lezen.

Daarnaast zit het probleem niet op de snelwegen maar bij de toestroom naar de steden, dat los je niet op met een hogere max snelheid, tenzij je in dokkum woont ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt je op een gemiddeld ritje op de snelweg 30 seconden.. Dat heeft écht nut.

In elke presentatie van een regeerakkoord doen ze toch alsof het kan. Wat maakt deze presentatie anders dan anderen?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is toch op verschillende manieren triest dat ze dit erin zetten.
1. Ze presenteren het alsof het kan -> dit vind ik iig een belediging van mijn intelligentie
en vooral
2. Ze doen alsof al die mensen geen functie hebben -> en dit, zoals ik al zei, vind ik zorgelijk. Het hele idee van een democratie is dat veel meningen gehoord kunnen worden.

Gelukkig, dat scheelt weer op de enorme kostenpost van de huurtoeslag die veel meer kost dan de HRA.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef maartena het volgende:
Huurders lijken er op achteruit te gaan zoals ik het lees..... minder huursubsidie, en mocht je meer verdienen dan 43k, dan mag je huur stijgen met inflatie + 5% - dat is toch al gauw 7 a 8 procent dus per jaar. Niet dat dit direct gebeurd natuurlijk, maar de deur staat open.
 .
.

Kwartje van Kok is allang teruggegeven.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef maartena het volgende:
De Bosbelasting gaat dus in hetzelfde boek als het kwartje van Kok. Die zie je nooooooit meer terug.

Nog steeds niet, het is 16.34.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef maartena het volgende:
Ah, islamisering, we hadden dat woord nog niet gehoord vanavond!

Volgens mij zijn die cijfers al lang zoals hij ze noemt.
 Volgens mij zijn die cijfers al lang zoals hij ze noemt.

Gemiddelde woon-werkafstand is 20 kilometer.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
6 minuten is niet echt een gemiddeld ritje denk ik?

Ja, het hervormingsgezinde CDA...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Geen versoepeling van het ontslagrecht, de WW blijft hetzelfde... misschien had Rutte er nog wel meer uit kunnen slepen bij een Paarse coalitie.

ik geef dit kabinet geen lang gehoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef abdalfawaz het volgende:
Dergelijke ingrijpende bezuinigingen doorvoeren met een zo kleine meerderheid in het kabinet..
Ik geef ze hooguit een jaar

True.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Mike het volgende:
Laten we wel wezen, voor de gemiddelde Nederlander zullen een aantal punten gewoon prettig in de oren klinken. Waar klagen mensen altijd over? Voornamelijk over de veiligheid en de zorg. En dit is de eerste keer dat ze in hun eigen taalgebruik horen dat er wat concreets aan gedaan wordt.

Was jij niet linksquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat én hij kent z'n materie, uit het hoofd én er is chemie tussen de mannen, allang niet meer gehad.
En ik ben blijkbaar de enige, in VKZ dan, die het helemaal niet verkeerd vind klinken.

Ja, ze zitten er nog niet of we hebben al ruzie met de buren... alsof de wereld ophoudt bij de landsgrenzen. Tja, wat wil je... die man heeft volstrekt geen historisch besef.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef Blaxje het volgende:
Rutte schaamt zich af en toe dood voor Geert.Die uitspraak naar Merkel ook

Maaaaaaarrrrr de HRA blijft onaangeroerd, hoera!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Geen versoepeling van het ontslagrecht, de WW blijft hetzelfde... misschien had Rutte er nog wel meer uit kunnen slepen bij een Paarse coalitie.

Dat is een kleine minuut winst dan. Niet veel, maar toch.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gemiddelde woon-werkafstand is 20 kilometer.

Precies.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Mike het volgende:
Laten we wel wezen, voor de gemiddelde Nederlander zullen een aantal punten gewoon prettig in de oren klinken. Waar klagen mensen altijd over? Voornamelijk over de veiligheid en de zorg. En dit is de eerste keer dat ze in hun eigen taalgebruik horen dat er wat concreets aan gedaan wordt.

Ik ben verbaasd .....quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Mike het volgende:
 een erg mooi beleid!
 een erg mooi beleid!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |