Vergeleken met het geschreeuw op VKZ de afgelopen weken is dit utopia.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef capricia het volgende:
Het ziet er helemaal niet slecht uit, dat regeerakkoord.
Dat gaat ze ook niet lukken, is inderdaad in de grondwet opgenomen dus dan heb je twee keer een 75% meerderheid nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat voor elkaar willen gaan krijgen met 76 stemmen. Volgens mij staat 150 Kamerleden gewoon in de Gw.
Ik moet het hierin met je eens zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat én hij kent z'n materie, uit het hoofd én er is chemie tussen de mannen, allang niet meer gehad.
En ik ben blijkbaar de enige, in VKZ dan, die het helemaal niet verkeerd vind klinken.
Nee hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat én hij kent z'n materie, uit het hoofd én er is chemie tussen de mannen, allang niet meer gehad.
En ik ben blijkbaar de enige, in VKZ dan, die het helemaal niet verkeerd vind klinken.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoor weinig substantieels behalve een 18 miljard bezuiniging waarvan de internationale organisaties zeggen dat het riskant is om op dit moment zoveel te bezuinigen. Verder hoor ik kleinigheidjes en symboolpolitiek als een boerkaverbod.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen nogal vrijheid inperkend klinken.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf hoe de PS verkiezingen van volgend jaar verlopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef abdalfawaz het volgende:
Dergelijke ingrijpende bezuinigingen doorvoeren met een zo kleine meerderheid in het kabinet..
Ik geef ze hooguit een jaar
Ja, dat scheelt je op een gemiddeld ritje op de snelweg 30 seconden.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
maximum snelheid naar 130km/u
Zoals ze er nu bij staan, heb ik er wel vertrouwen in dat ze het lang gaan volhouden. Het lijkt goed te klikken daarquote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef abdalfawaz het volgende:
Dergelijke ingrijpende bezuinigingen doorvoeren met een zo kleine meerderheid in het kabinet..
Ik geef ze hooguit een jaar
Ah, kreeg de indruk uit het vorige topic. Ik ben enorm benieuwd hoe eea uit gaat pakken.quote:
Het is toch op verschillende manieren triest dat ze dit erin zetten.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat gaat ze ook niet lukken, is inderdaad in de grondwet opgenomen dus dan heb je twee keer een 75% meerderheid nodig.
6 minuten is niet echt een gemiddeld ritje denk ik?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt je op een gemiddeld ritje op de snelweg 30 seconden.. Dat heeft écht nut.
Dat zal iets schelen, ware het niet dat ik de PVV nog steeds niet voor 100% vertrouw, zodat de meerderheid in de Twee Kamer voor mij niet waterdicht isquote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf hoe de PS verkiezingen van volgend jaar verlopen.
Bovendien is dit natuurlijk vooral het PR-praatje, wat er allemaal van uit gaat komen en hoe die bezuinigingen gaan uitpakken is nog de vraag.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor weinig substantieels behalve een 18 miljard bezuiniging waarvan de internationale organisaties zeggen dat het riskant is om op dit moment zoveel te bezuinigen. Verder hoor ik kleinigheidjes en symboolpolitiek als een boerkaverbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |