Hoe krijg je dat voor elkaar? Slechte verf?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha, we hadden meubeltjes gekocht om zelf op te knappen. 9 Weken bezig geweest met schuren en schilderen. Toen we het in elkaar wilden gaan zetten bleek de verf eraf te komen..
Gefeliciteerd. Lekker op tijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
* laiveneertiekje meld zich hier heel voorzichtig.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
En vandaag ook weer!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik heb niet goed gelezen, Troeta heeft wel gereageerd
quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ben ongeveer 5 weken zwanger nu. Het wordt ons eerste kindje.
Ik hoop dat alles goed gaat, ik heb rond de bevruchting rontgenfoto's moeten laten maken, toen niet bij stilgestaan, maar ik lees wel dat dat eigenlijk helemaal niet mag...
Dus daar moet ik de huisarts nog maar even over bellen.
Van harte!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat, ik heb rond de bevruchting rontgenfoto's moeten laten maken, toen niet bij stilgestaan, maar ik lees wel dat dat eigenlijk helemaal niet mag...
Oh, dan zou bij ons de babykamer nu af moeten zijn.... maar waarom zou hij met 7 maanden eigenlijik af moeten zijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef DJMO het volgende:
dan heb je in principe maar twee maanden om alles op orde te krijgen he TM ? Ze adviseren dat met 7 maanden de kamer klaar moet zijn![]()
na de 12e week zit je meestal wel goed![]()
nu gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik dit keer ook nog niks gehaald heb (kinderkamer krijgen we van een vriendin, en die kinderwagen moet ik toch eens achteraanmaar ja, ik zit dan ook te wachten tot m'n huis klaar is (dat klinkt behoorlijk alsof ik niks doe, maar ik mag ook weinig doen qua opknappen en verhuizen an sich. ik maak wel schoon en pak wel in hoor
)
Ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik het mensen ga vertellen. De kans bestaat dat ik het komende week noodgedwongen op mijn werk bekend moet maken en eigenlijk wil ik dat nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:44 schreef Loffie het volgende:
Komende week/weekend gaan we t onze ouders vertellen, ik ben heel benieuwd of ze net zo verrast zijn als vorige keer. Heb een fotoalbum van oudste gemaakt en achterin een foto waarbij ze op het strand zit achter de daaringeschreven tekst "grote zus!"...nu maar hopen dat ze t ook zien bij t doorbladerren van t album
Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:12 schreef Rixtje het volgende:
Een erg late reactie maar eigenlijk te druk gehad om te computeren. Op 23 september om 22.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. De bedoeling was een thuisbevalling maar omdat haar harttonen elke keer zakten zijn we toch met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst in het ziekenhuis is ze zo snel geboren dat ze niet eens de tijd hadden om elektroden aan te sluitenHet bleek dat ze net zoals op de echo's haar handje naast haar hoofd had en ja dat ging niet passen. Nu ook slaapt ze constant met het handje naast haar hoofd. Het gaat goed met ons maar man wat vliegen de dagen om.
In Spijkenisse, dus dat is toch wel een gemiddelde woonplaats dacht ik zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef twentemeisje het volgende:danic! Of woon je gewoon in een heul kleine plaats?
een mooie dag om jarig te zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:12 schreef Rixtje het volgende:
Een erg late reactie maar eigenlijk te druk gehad om te computeren. Op 23 september om 22.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. De bedoeling was een thuisbevalling maar omdat haar harttonen elke keer zakten zijn we toch met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst in het ziekenhuis is ze zo snel geboren dat ze niet eens de tijd hadden om elektroden aan te sluitenHet bleek dat ze net zoals op de echo's haar handje naast haar hoofd had en ja dat ging niet passen. Nu ook slaapt ze constant met het handje naast haar hoofd. Het gaat goed met ons maar man wat vliegen de dagen om.
Ja, en zo verstond ik vrijdagavond op onze verjaardagen zomaar "hoe voel je je?"quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef J-net het volgende:
@Narr ik kan dat wel snappen van het vertellen. Ik vierde vandeweek mn verjaardag maar het gaat alleen nog maar over hoe gaat het met je buik etc, en hoe gaat het met jezelf --> die vraag is verdwenen.
'wil je weten wat het wordt' 'ik denk dat ik weet wat het wordt'.
Had leuke boeken gevraagd (ga bijna weekje op vakantie) maar nee hoor kreeg allemaal babyspullen en een prenatal bon. Ook leuk, maar ik was jarig en de baby nog niet
*einde egopost*
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
De baby is vandaag (en ik daarmee natuurlijk ook) onwijs verwend. We gingen "even" kijken maar de auto zat vol toen we naar huis gingen
Daarmee heeft mijn moeder dus het startsein gegeven om babyspullen te kopen
De kinderwagen is besteld. Ik zag een onwijs mooie. En bij de Babydump is het deze maand kinderwagenmaand. Hij word pas in februari geleverd. En mocht het in de tijd toch mis gaan (wat niemand hoopt) kunnen we hem alsnog kosteloos afbestellen.
Babybadje en de eerste babyspullen zijn dus al in huisMaar eens gaan opruimen boven
Anders kan ik het niet eens kwijtWoezel en Pip zijn echt de shit nu (volgens mijn Oma)
Die overigs boos was dat ze geen sokjes verkocht met: IOvergrootOma. Alleen maar I
Oma
Dus die sokjes gaan we even laten maken
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:19 schreef Narr het volgende:
Zo gingen we vorig weekend een weekend weg met wat vrienden en alhoewel het lastig was om te doen alsof je nog alcohol drinkt
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet natuurlijk niet precies wat je voelt DJMO, maar ik heb de afgelopen weken al zoveel hevige pijntjes en pijnscheuten in die regio gehad dat ik er van overtuigd was dat het helemaal niet goed was. Gelukkig blijken het echt de rek- en strekoefeningen van mijn interne gestel te zijn.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik pijn had in die regio de huisarts had moeten bellen dan had ze me een verbod op bellen gegeven denk ik.
Je kan zulk soort dingen ook even een dagje aan kijken. Elke zwangerschap is nou eenmaal anders.
Heej Ml!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
TM! Zag nog 182 daagjes
heb je al een echt buikje?
Hihihihihi show us the stuff!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heej Ml!Die had ik vooraf ook al (en dan mag je de 'je' wel weglaten
). Maar ik merk nu echt dat ik nieuw ondergoed moet halen (zowel boven als onder
) . Nog maar 26 weken
.
Dan moet je in ieder geval all the way naar Twente voor een beschuit met muisjes!
Ow men, ik heb vandaag ineens zo vreselijk de koopkriebels!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihihi show us the stuff!!
Euhh ik bedoel het resultaat van de koopkriebels dus hé
Twente moeten we idd nog steeds doen
Nu Ml nog!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, ik krijg de kriebels als jij in OUD post
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik pijn had in die regio de huisarts had moeten bellen dan had ze me een verbod op bellen gegeven denk ik.
Je kan zulk soort dingen ook even een dagje aan kijken. Elke zwangerschap is nou eenmaal anders.
zeggen dat je een antibiotica kuur hebt gekregen tegen een of andere keelontsteking ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Bij mij valt het namelijk nogal op dat ik niet drink en niet af en toe voor de gezelligheid meerook
En net nu heb ik echt het ene etentje / feestje na het andere
![]()
Vanmorgen mijn vader ingelichtWat is zoiets bijzonder om te vertellen. En echt echt echt heel leuk
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, ik krijg de kriebels als jij in OUD post
Vergeet het maarquote:
Doe 's effe niet zo mal jij! Het is toch fijn dat je hier wat geruststellende woorden kan vinden? Of bevestiging. En als je het zelf niet vertrouwd, moet je natuurlijk gewoon alsnog je vk of huisarts bellen meis!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef DJMO het volgende:
en sorry hoor dat ik m'n vraag stelde .. ik merk dat ik met elke zwangerschap pieperiger wordt / meer / sneller pijntjes voelkan dr niks doen helaas
Van harte gefeliciteerd in elk geval!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Die had ik zelf nog niet bedacht! Bedanktquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
zeggen dat je een antibiotica kuur hebt gekregen tegen een of andere keelontsteking ofzo?
Over het algemeen mag je niet drinken in combinatie met antibiotica. Redelijk waterdicht excuus.
Ik vond het juist heel erg leuk om babyspullen te krijgen. Heb het zelf ook gedaan bij een vriendin. Kan me echt niet voorstellen dat mensen er zo negatief op reageren zoals jullie hier laten merken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso stom om een (aanstaande) ouder spullen voor het kind te geven als hij of zij zelf iets te vieren heeft. Alsof je zelf geen persoon meer bent als je een baby verwacht.
Wij hebben het meteen na de positieve test verteld, maar gelukkig maakte de omgeving ons niet acuut tot enkel babyfabriekjes.
ik had in mei een kuur van 2 weken... heb je er gelijk 2 weken wat aan...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Die had ik zelf nog niet bedacht! BedanktMet dat excuus kan ik deze week in elk geval een groep mensen zonder problemen om de tuin leiden
Lijkt me idd vervelendquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow daar ben ik het niet mee eens. Ik ben een eigen persoon met eigen wensen. Ik krijg buiten mijn verjaardag en met kraamvisite al genoeg babyspul dus op mijn verjaardag wil ik gewoon dat wat ik vraag.
Ik weet niet of je je nichtjes vaak ziet, maar anders toch heel leuk zo! Kan je gaan buik-vergelijkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef -Nienna- het volgende:
Dacht ik dat ik de enige in de familie was die zwanger was...hoorde vandaag van 2 (!!) nichtjes dat ze ook zwanger zijn...zij zijn ongeveer gelijktijdig uitgerekend, begin mei. Ik begin april dus het zou zomaar eens spannend kunnen worden half april, haha.
Neuh...zie ze eigenlijk alleen op de verjaardag van mijn oma, haha.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je nichtjes vaak ziet, maar anders toch heel leuk zo! Kan je gaan buik-vergelijken
Mijn nichtje is al in januari uitgerekend en ik in mei, dus er zit wel een gat tussen. Maar het blijft leuk en fijn om samen over de leuke dingen en mindere leuke (zwangerschapskwaaltjes) dingen te praten
Dat ligt voor mij dus heel erg aan de situatie. Mijn lief is vlakbij de uitgerekende datum jarig. Ik gun haar dan ook wat voor zichzelf, zou het niet leuk vinden als dan alle cadeaus in het teken van de baby staan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:43 schreef Troeta het volgende:
Ik vond het juist heel erg leuk om babyspullen te krijgen. Heb het zelf ook gedaan bij een vriendin. Kan me echt niet voorstellen dat mensen er zo negatief op reageren zoals jullie hier laten merken.
mijn vriend heeft niets voor de baby gekregen geloof ik...en hij was 3weken voor de uitgerekende datum jarigquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ligt voor mij dus heel erg aan de situatie. Mijn lief is vlakbij de uitgerekende datum jarig. Ik gun haar dan ook wat voor zichzelf, zou het niet leuk vinden als dan alle cadeaus in het teken van de baby staan.
Goeie hoopquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mijn vriend heeft niets voor de baby gekregen geloof ik...en hij was 3weken voor de uitgerekende datum jarig
dat vermoed ik ook, hij krijgt bierquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie hoop
Volgens mij scheelt het ook nogal of de jarige man of vrouw is. De eerste krijgt (heb ik de indruk) minder snel babydingen dan de laatste.
Sterker nog, tijdens de zwangerschap en na de bevalling kreeg ík alle cadeautjes, B. kreeg niks.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie hoop
Volgens mij scheelt het ook nogal of de jarige man of vrouw is. De eerste krijgt (heb ik de indruk) minder snel babydingen dan de laatste.
ja dat liggend hijgen (quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:43 schreef mefke79 het volgende:
huup, ik hijg zodra ik ga liggen, vocht nog niet. Mijn tantes hadden het ook, dat vocht. En die moesten toen zoutloos, ben blij dat dat niet meer hoeft. En thanks voor de tip, op de lijst voor de vk dus.
haha ja van die typische enthousiaste mannen reactiesquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
hier gaf R de kadootjes aan mij...moest m zowat dwingen iets uit te pakken, ja jij vind t leuk om te doen
(hij is altijd zo enthousiast)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |