abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:02:01 #151
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87138822
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:19 schreef Narr het volgende:
Zo gingen we vorig weekend een weekend weg met wat vrienden en alhoewel het lastig was om te doen alsof je nog alcohol drinkt :')
Hoe doe je dat? :D Bij mij valt het namelijk nogal op dat ik niet drink en niet af en toe voor de gezelligheid meerook :@ En net nu heb ik echt het ene etentje / feestje na het andere :')

Vanmorgen mijn vader ingelicht O+ Wat is zoiets bijzonder om te vertellen. En echt echt echt heel leuk O+
Oude (on)bekende.
pi_87138833
Welkom, nieuwe zwangeren!!

Wij zijn gisteren ook geslaagd voor een babykamer en box. Toch wel een lekker gevoel, alvast wat dingen geregeld. De misselijkheid lijkt gelukkig ook wat minder te worden. Dinsdagmiddag weer naar de VK, ook echo.
Dat vind ik toch wel weer spannend, haal me ook van alles in mijn hoofd, maar het zal heus wel meevallen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 oktober 2010 @ 18:03:39 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87138873
rixtje en man gefeliciteerd *O*

Laiveneertiekje welkom :)

kan iemand me even geruststellen :{ ik heb ineens pijn onderin mijn baarmoeder. ik herken dit totaal niet van vorige zwangerschappen .. is dit nu bandenpijn of kan ik beter morgen de huisarts bellen ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:18:27 #154
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_87139388
Klinkt mij als bandenpijn in de oren, DJMO. Ik heb er ook regelmatig last van. Vaak voel ik dan de kleine ook onderin schoppen en heb ik net Bram verkeerd opgetild ofzo.

Nienna, fijn dat je goed geslaagd bent. Wat heb je uitgezocht? Ook fijn dat de misselijkheid minder wordt en dat je dinsdag weer mag babygluren!
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:37:59 #155
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87140067
Ik weet natuurlijk niet precies wat je voelt DJMO, maar ik heb de afgelopen weken al zoveel hevige pijntjes en pijnscheuten in die regio gehad dat ik er van overtuigd was dat het helemaal niet goed was. Gelukkig blijken het echt de rek- en strekoefeningen van mijn interne gestel te zijn ;) .
pi_87140780
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet natuurlijk niet precies wat je voelt DJMO, maar ik heb de afgelopen weken al zoveel hevige pijntjes en pijnscheuten in die regio gehad dat ik er van overtuigd was dat het helemaal niet goed was. Gelukkig blijken het echt de rek- en strekoefeningen van mijn interne gestel te zijn ;) .
:* TM! Zag nog 182 daagjes *O* heb je al een echt buikje?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87141406
Als ik voor elke keer dat ik pijn had in die regio de huisarts had moeten bellen dan had ze me een verbod op bellen gegeven denk ik.
Je kan zulk soort dingen ook even een dagje aan kijken. Elke zwangerschap is nou eenmaal anders.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87141531
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik pijn had in die regio de huisarts had moeten bellen dan had ze me een verbod op bellen gegeven denk ik.
Je kan zulk soort dingen ook even een dagje aan kijken. Elke zwangerschap is nou eenmaal anders.
:D
amen ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:26:40 #159
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87141625
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:* TM! Zag nog 182 daagjes *O* heb je al een echt buikje?
Heej Ml! :* Die had ik vooraf ook al (en dan mag je de 'je' wel weglaten ;) ). Maar ik merk nu echt dat ik nieuw ondergoed moet halen (zowel boven als onder :D ) . Nog maar 26 weken *O* .
Dan moet je in ieder geval all the way naar Twente voor een beschuit met muisjes!

Ow men, ik heb vandaag ineens zo vreselijk de koopkriebels!
pi_87141685
DJMO klinkt idd als bandenpijn, maar als je twijfelt over de pijn bel je morgen toch even HA of VK?

Mevr_Mus, tis lastig. Ikzelf gun mezelf tijdens de zwangerschap zo nu en dan een drankje of twee, dus ik drink dan wel slokken. Vervolgens is het een kwestie van glazen verwisselen met Manlief, buiten weggooien of gewoon terug op de bar zetten :') Niemand die 007 is op zo'n momenten. Bovendien wordt iedereen meer dronken en heeft steeds minder in de gaten
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_87141849
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Heej Ml! :* Die had ik vooraf ook al (en dan mag je de 'je' wel weglaten ;) ). Maar ik merk nu echt dat ik nieuw ondergoed moet halen (zowel boven als onder :D ) . Nog maar 26 weken *O* .
Dan moet je in ieder geval all the way naar Twente voor een beschuit met muisjes!

Ow men, ik heb vandaag ineens zo vreselijk de koopkriebels!
Hihihihihi show us the stuff!!
Euhh ik bedoel het resultaat van de koopkriebels dus hé ;)

Twente moeten we idd nog steeds doen :@
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:33:13 #162
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87141884
Ik heb donderdag al mijn eerste babydingetje besteld.. Een tupperware zuigfles :P
We waren op een tupperware party en kon mij niet meer inhouden :P Mijn moeder heeft een hollebol besteld :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_87141888
Ml, ik krijg de kriebels als jij in OUD post :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:37:33 #164
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87142014
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hihihihihi show us the stuff!!
Euhh ik bedoel het resultaat van de koopkriebels dus hé ;)

Twente moeten we idd nog steeds doen :@
:D _O-
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:38:13 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87142029
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu Ml nog! ;) *O*
pi_87142243
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
:D dat dus.

Klinkt als bandenpijn eigk.

quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:02 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? :D Bij mij valt het namelijk nogal op dat ik niet drink en niet af en toe voor de gezelligheid meerook :@ En net nu heb ik echt het ene etentje / feestje na het andere :')

Vanmorgen mijn vader ingelicht O+ Wat is zoiets bijzonder om te vertellen. En echt echt echt heel leuk O+
zeggen dat je een antibiotica kuur hebt gekregen tegen een of andere keelontsteking ofzo?
Over het algemeen mag je niet drinken in combinatie met antibiotica. Redelijk waterdicht excuus.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 3 oktober 2010 @ 19:45:40 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87142325
kan je beter zeggen dat je ab tegen blaasontsteking slikt.. is het potentiele vele plassen ook meteen verklaard ;)

en sorry hoor dat ik m'n vraag stelde .. ik merk dat ik met elke zwangerschap pieperiger wordt / meer / sneller pijntjes voel :') kan dr niks doen helaas :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87142358
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Nu Ml nog! ;) *O*
Vergeet het maar ;) ben nog steeds happy als ik de kiddo's kan retourneren ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:46:53 #169
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87142366
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef DJMO het volgende:
en sorry hoor dat ik m'n vraag stelde .. ik merk dat ik met elke zwangerschap pieperiger wordt / meer / sneller pijntjes voel :') kan dr niks doen helaas :{
Doe 's effe niet zo mal jij! Het is toch fijn dat je hier wat geruststellende woorden kan vinden? Of bevestiging. En als je het zelf niet vertrouwd, moet je natuurlijk gewoon alsnog je vk of huisarts bellen meis!
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:04:49 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87143059
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
* laiveneertiekje meld zich hier heel voorzichtig.

Ben ongeveer 5 weken zwanger nu. Het wordt ons eerste kindje.
Ik hoop dat alles goed gaat, ik heb rond de bevruchting rontgenfoto's moeten laten maken, toen niet bij stilgestaan, maar ik lees wel dat dat eigenlijk helemaal niet mag...
Dus daar moet ik de huisarts nog maar even over bellen.
Van harte gefeliciteerd in elk geval! *O*
Hoop dat alles goed is :Y
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:14:39 #171
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87143462
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
zeggen dat je een antibiotica kuur hebt gekregen tegen een of andere keelontsteking ofzo?
Over het algemeen mag je niet drinken in combinatie met antibiotica. Redelijk waterdicht excuus.
Die had ik zelf nog niet bedacht! Bedankt :Y Met dat excuus kan ik deze week in elk geval een groep mensen zonder problemen om de tuin leiden :D
Oude (on)bekende.
pi_87144666
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso stom om een (aanstaande) ouder spullen voor het kind te geven als hij of zij zelf iets te vieren heeft. Alsof je zelf geen persoon meer bent als je een baby verwacht.
Wij hebben het meteen na de positieve test verteld, maar gelukkig maakte de omgeving ons niet acuut tot enkel babyfabriekjes.
Ik vond het juist heel erg leuk om babyspullen te krijgen. Heb het zelf ook gedaan bij een vriendin. Kan me echt niet voorstellen dat mensen er zo negatief op reageren zoals jullie hier laten merken. :@
pi_87144768
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Die had ik zelf nog niet bedacht! Bedankt :Y Met dat excuus kan ik deze week in elk geval een groep mensen zonder problemen om de tuin leiden :D
ik had in mei een kuur van 2 weken... heb je er gelijk 2 weken wat aan... :P
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:45:48 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_87144788
Lastig he, dat voor je houden. Ik wil op mijn werk niks zeggen tot na de eerste echo en eigenlijk tot de 12 weken, maar of dat gaat lukken hangt van de groeisnelheid van mijn buik af. NIet drinken valt niet zo op, ik drink al niet veel en moet ook altijd naar huis met Driekus, dus dan ben ik gewoon de bob. En wat Narr ook zegt, ik heb de vorige keer ook wel af en toe een slok gehad. Doe ik nu weer.
Ik heb nu wel een ernstig dilemma: mijn zusje gaat trouwen. Ergens volgend jaar. Ik hoop zo dat ik een goede echo heb gehad voordat zij een datum gaat bepalen. Ik weet dat ze het heel jammer zou vinden als ik er niet bij kan zijn...en ik zeker ook!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87144811
troeta had ik ook hoor.
ik heb voor mn verjaardag eigenlijk alleen maar spullen voor de baby gekregen (was echt nog maar 7 weken ofzo), maar ik wist ook niets dus vond t wel best :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')