Hoe doe je dat?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:19 schreef Narr het volgende:
Zo gingen we vorig weekend een weekend weg met wat vrienden en alhoewel het lastig was om te doen alsof je nog alcohol drinkt
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik weet natuurlijk niet precies wat je voelt DJMO, maar ik heb de afgelopen weken al zoveel hevige pijntjes en pijnscheuten in die regio gehad dat ik er van overtuigd was dat het helemaal niet goed was. Gelukkig blijken het echt de rek- en strekoefeningen van mijn interne gestel te zijn.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik pijn had in die regio de huisarts had moeten bellen dan had ze me een verbod op bellen gegeven denk ik.
Je kan zulk soort dingen ook even een dagje aan kijken. Elke zwangerschap is nou eenmaal anders.
Heej Ml!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
TM! Zag nog 182 daagjes
heb je al een echt buikje?
Hihihihihi show us the stuff!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heej Ml!Die had ik vooraf ook al (en dan mag je de 'je' wel weglaten
). Maar ik merk nu echt dat ik nieuw ondergoed moet halen (zowel boven als onder
) . Nog maar 26 weken
.
Dan moet je in ieder geval all the way naar Twente voor een beschuit met muisjes!
Ow men, ik heb vandaag ineens zo vreselijk de koopkriebels!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihihi show us the stuff!!
Euhh ik bedoel het resultaat van de koopkriebels dus hé
Twente moeten we idd nog steeds doen
Nu Ml nog!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, ik krijg de kriebels als jij in OUD post
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik pijn had in die regio de huisarts had moeten bellen dan had ze me een verbod op bellen gegeven denk ik.
Je kan zulk soort dingen ook even een dagje aan kijken. Elke zwangerschap is nou eenmaal anders.
zeggen dat je een antibiotica kuur hebt gekregen tegen een of andere keelontsteking ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Bij mij valt het namelijk nogal op dat ik niet drink en niet af en toe voor de gezelligheid meerook
En net nu heb ik echt het ene etentje / feestje na het andere
![]()
Vanmorgen mijn vader ingelichtWat is zoiets bijzonder om te vertellen. En echt echt echt heel leuk
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml, ik krijg de kriebels als jij in OUD post
Vergeet het maarquote:
Doe 's effe niet zo mal jij! Het is toch fijn dat je hier wat geruststellende woorden kan vinden? Of bevestiging. En als je het zelf niet vertrouwd, moet je natuurlijk gewoon alsnog je vk of huisarts bellen meis!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef DJMO het volgende:
en sorry hoor dat ik m'n vraag stelde .. ik merk dat ik met elke zwangerschap pieperiger wordt / meer / sneller pijntjes voelkan dr niks doen helaas
Van harte gefeliciteerd in elk geval!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
* laiveneertiekje meld zich hier heel voorzichtig.
Ben ongeveer 5 weken zwanger nu. Het wordt ons eerste kindje.
Ik hoop dat alles goed gaat, ik heb rond de bevruchting rontgenfoto's moeten laten maken, toen niet bij stilgestaan, maar ik lees wel dat dat eigenlijk helemaal niet mag...
Dus daar moet ik de huisarts nog maar even over bellen.
Die had ik zelf nog niet bedacht! Bedanktquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
zeggen dat je een antibiotica kuur hebt gekregen tegen een of andere keelontsteking ofzo?
Over het algemeen mag je niet drinken in combinatie met antibiotica. Redelijk waterdicht excuus.
Ik vond het juist heel erg leuk om babyspullen te krijgen. Heb het zelf ook gedaan bij een vriendin. Kan me echt niet voorstellen dat mensen er zo negatief op reageren zoals jullie hier laten merken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso stom om een (aanstaande) ouder spullen voor het kind te geven als hij of zij zelf iets te vieren heeft. Alsof je zelf geen persoon meer bent als je een baby verwacht.
Wij hebben het meteen na de positieve test verteld, maar gelukkig maakte de omgeving ons niet acuut tot enkel babyfabriekjes.
ik had in mei een kuur van 2 weken... heb je er gelijk 2 weken wat aan...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:14 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Die had ik zelf nog niet bedacht! BedanktMet dat excuus kan ik deze week in elk geval een groep mensen zonder problemen om de tuin leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |