abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87127778
Gefeliciteerd met jullie dochter Rixtje *O*, veel geluk samen!
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:40:18 #127
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87128563
Jeej Gefeliciteerd Rixtje *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:43:13 #128
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87128660
Rixtje, gefeliciteerd!!!!!! (23 september is een hele mooie dag om jarig te zijn hoor, meestal heb ik toch goed weer gehad op mijn verjaardag :D)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87129248
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:12 schreef Rixtje het volgende:
Een erg late reactie maar eigenlijk te druk gehad om te computeren. Op 23 september om 22.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. De bedoeling was een thuisbevalling maar omdat haar harttonen elke keer zakten zijn we toch met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst in het ziekenhuis is ze zo snel geboren dat ze niet eens de tijd hadden om elektroden aan te sluiten :D Het bleek dat ze net zoals op de echo's haar handje naast haar hoofd had en ja dat ging niet passen. Nu ook slaapt ze constant met het handje naast haar hoofd. Het gaat goed met ons maar man wat vliegen de dagen om. O+
Gefeliciteerd!!! *O* *O*
*poef* nu is het weg
pi_87129649
Van harte Rixtje!!!
pi_87129713
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef twentemeisje het volgende:
:D danic! Of woon je gewoon in een heul kleine plaats?
In Spijkenisse, dus dat is toch wel een gemiddelde woonplaats dacht ik zo.

Volgens mij zijn wij overal ergge turbo's in: mijn ouders en schoonouders hebben we het op de dag van de positieve test verteld (extra speciaal omdat het de verjaardag van mijn moeder was).
De kinderwagen hebben we op laten schrijven omdat het een uitverkoopdeal was en die gaan we officieel vrijdag bestellen. De kamer weten we ook al en krijgen we van mijn schoonouders en gaan we de maandag erop bestellen. Vooral met het oog op levertijd, want ik kan slecht tegen tijdsdruk.
Daarbij geldt de garantie die babydump geeft, bijna iedere andere winkel ook wel (mocht er iets misgaan, mag je de artikelen terugbrengen). Dus dat vonden wij ook wel een geruststelling.

Rixtje, gefeliciteerd! *O* en wat fijn dat ze er zo snel was! Hoe heet ze?? (foto??)
pi_87129885
Rixtje, gefeliciteerd!

En voor de nieuwsgierige mensen, ik heb eerder wel op fok rondgezworven, maar nooit in OUD. Dus toch maar even een nieuwe nick aangemaakt...
Ik wil eerst zeker weten dat het goed zit voordat ik echt mensen op de hoogte ga brengen. Al hoop ik dat ze het niet voor die tijd al raden, ben de laatste dagen flink misselijk overdag.
pi_87130215
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 12:12 schreef Rixtje het volgende:
Een erg late reactie maar eigenlijk te druk gehad om te computeren. Op 23 september om 22.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. De bedoeling was een thuisbevalling maar omdat haar harttonen elke keer zakten zijn we toch met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst in het ziekenhuis is ze zo snel geboren dat ze niet eens de tijd hadden om elektroden aan te sluiten :D Het bleek dat ze net zoals op de echo's haar handje naast haar hoofd had en ja dat ging niet passen. Nu ook slaapt ze constant met het handje naast haar hoofd. Het gaat goed met ons maar man wat vliegen de dagen om. O+
een mooie dag om jarig te zijn O+ *grijns*

gefeliciteerd!
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:50:52 #134
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87130810
Gefeliciteerd met jullie dochter Rixtje! GENIET van elkaar!
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:01:22 #135
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87131131
Rixtje: gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_87131260
Ik kom even klagen.. :@
Ik slaap veel en veel te slecht en ik moet nog 2 weken werken..
Vannacht was ik om 3 uur ook nog wakker gewoon omdat ik mijn draai niet kon vinden :(
En het huishouden komt me met dikke buik al helemaal de strot uit -O-
En ondertussen wel nesteldrang hebben :X
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:40:18 #137
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87132341
Rixtje, gefeliciteerdet jullie kindje! *O*

Mefke en persoon met lastige naam, ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Pvoesss ik leef met je mee. Geen draai kunnen vinden, niet kunnen slapen en dan te moe zijn om nog wat uit te voeren overdag :( Die laatte weken werken is gewoon echt heel zwaar hoor!
pi_87133799
De baby is vandaag (en ik daarmee natuurlijk ook) onwijs verwend. We gingen "even" kijken maar de auto zat vol toen we naar huis gingen :')
Daarmee heeft mijn moeder dus het startsein gegeven om babyspullen te kopen :D

De kinderwagen is besteld. Ik zag een onwijs mooie. En bij de Babydump is het deze maand kinderwagenmaand. Hij word pas in februari geleverd. En mocht het in de tijd toch mis gaan (wat niemand hoopt) kunnen we hem alsnog kosteloos afbestellen.

Babybadje en de eerste babyspullen zijn dus al in huis O+ Maar eens gaan opruimen boven :')
Anders kan ik het niet eens kwijt :D Woezel en Pip zijn echt de shit nu (volgens mijn Oma) :D
Die overigs boos was dat ze geen sokjes verkocht met: I O+ OvergrootOma. Alleen maar I O+ Oma

:D Dus die sokjes gaan we even laten maken :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:36:37 #139
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_87134084
welkom aan de nieuwelingen !
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:58:14 #140
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_87134749
Welkom nieuwe zwangeren!
Rixtje, gefelicteerd met je dochter!

Wij zijn vandaag goed geslaagd, mooi behang uitgekozen voor de babykamer. Ik kan geen plaatje vinden, maar het is in 4 groentinten, brede strepen. Dit komt tegen 1 muur en tegen de andere komt een cremewit.
Ook een wiegje + matrasje besteld.

Over een week of 2/3 kunnen we hem al ophalen.

Nu lekker struinen voor beddegoed, lieve lakentjes enzo
pi_87134868
Welkom nieuwelingen *O* *O* *O*

Wat heerlijk om te lezen dat er al meiden lekker aan het shoppen zijn voor de baby. Zo herkenbaar, hier moet dat nog gaan komen...

Rixtje gefeliciteerd met je dochter. Geniet ervan ^O^ ..

@ vertellen: hier weet alleen mijn baas en Manlief het. En zo houd ik het voorlopig ook even. De vorige keer met 6w al verteld aan iedereen maar toen was ik in andermans ogen enkel nog maar zwanger. En nu vind ik het wel lekker om het geheim te houden voor wat langere tijd.
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:29:37 #142
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_87135787
@Narr ik kan dat wel snappen van het vertellen. Ik vierde vandeweek mn verjaardag maar het gaat alleen nog maar over hoe gaat het met je buik etc, en hoe gaat het met jezelf --> die vraag is verdwenen.
'wil je weten wat het wordt' 'ik denk dat ik weet wat het wordt'.
Had leuke boeken gevraagd (ga bijna weekje op vakantie) maar nee hoor kreeg allemaal babyspullen en een prenatal bon. Ook leuk, maar ik was jarig en de baby nog niet

*einde egopost*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_87136093
J-net wen er maar vast aan, dit blijft!
Ik was een paar maanden na de geboorte van dochterlief jarig allemaal voor haar.. Dit jaar was dochterlief al een poosje 2 op mijn verjaardag en wie kreeg er cadeaus?? Idd!
pi_87136101
Sowieso stom om een (aanstaande) ouder spullen voor het kind te geven als hij of zij zelf iets te vieren heeft. Alsof je zelf geen persoon meer bent als je een baby verwacht.
Wij hebben het meteen na de positieve test verteld, maar gelukkig maakte de omgeving ons niet acuut tot enkel babyfabriekjes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87136218
Oh en alle prille zwangere gefeliciteerd!!
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:01:40 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87136878
Laiveneertiekje welkom en gefeliciteerd *O*

Rixtje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:09:02 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87137103
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef J-net het volgende:
@Narr ik kan dat wel snappen van het vertellen. Ik vierde vandeweek mn verjaardag maar het gaat alleen nog maar over hoe gaat het met je buik etc, en hoe gaat het met jezelf --> die vraag is verdwenen.
'wil je weten wat het wordt' 'ik denk dat ik weet wat het wordt'.
Had leuke boeken gevraagd (ga bijna weekje op vakantie) maar nee hoor kreeg allemaal babyspullen en een prenatal bon. Ook leuk, maar ik was jarig en de baby nog niet

*einde egopost*
Ja, en zo verstond ik vrijdagavond op onze verjaardagen zomaar "hoe voel je je?"
Dus ik; "moe, ik slaap slecht met die buik...." komt er terug: "Nee, of je de baby al goed voelt bewegen...."

Wij hebben trouwens juist om Ikea, Hema en VVV-bonnen gevraagd omdat we nog meer dan genoeg nodig hebben..... voor de baby :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87137445
J-net, precies om die reden stel ik het nu wat langer uit. Sommige vrouwen vinden het wel heerlijk, maar ik had dat gewoon helemaal niet. Ik wil zo lang mogelijk "mij" blijven, ipv "zwangere mij"...

Zo gingen we vorig weekend een weekend weg met wat vrienden en alhoewel het lastig was om te doen alsof je nog alcohol drinkt :'), vond ik het heerlijk dat de gesprekken met mij over van-alles-en-nog-wat gingen en niet enkel over zwanger, banden, misselijkheid, kind, baby, buik, pijn, etc.

En daarom, met de hoop dat mijn buik net zo klein blijft als de eerste, stel ik het nu zo lang mogelijk uit. Ik vind het super om zwanger te zijn, maar geniet ook heerlijk ervan dat bijna niemand het nog weet!
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:46:41 #149
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87138325
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
De baby is vandaag (en ik daarmee natuurlijk ook) onwijs verwend. We gingen "even" kijken maar de auto zat vol toen we naar huis gingen :')
Daarmee heeft mijn moeder dus het startsein gegeven om babyspullen te kopen :D

De kinderwagen is besteld. Ik zag een onwijs mooie. En bij de Babydump is het deze maand kinderwagenmaand. Hij word pas in februari geleverd. En mocht het in de tijd toch mis gaan (wat niemand hoopt) kunnen we hem alsnog kosteloos afbestellen.

Babybadje en de eerste babyspullen zijn dus al in huis O+ Maar eens gaan opruimen boven :')
Anders kan ik het niet eens kwijt :D Woezel en Pip zijn echt de shit nu (volgens mijn Oma) :D
Die overigs boos was dat ze geen sokjes verkocht met: I O+ OvergrootOma. Alleen maar I O+ Oma

:D Dus die sokjes gaan we even laten maken :P
O+

Wat leuk Tally! Fijn dat jij nu ook los durft te gaan!! :*
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:55:25 #150
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_87138583
Een baby voor Rixtje *O* *O* *O*
Oude (on)bekende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: