Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:12 schreef Rixtje het volgende:
Een erg late reactie maar eigenlijk te druk gehad om te computeren. Op 23 september om 22.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. De bedoeling was een thuisbevalling maar omdat haar harttonen elke keer zakten zijn we toch met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst in het ziekenhuis is ze zo snel geboren dat ze niet eens de tijd hadden om elektroden aan te sluitenHet bleek dat ze net zoals op de echo's haar handje naast haar hoofd had en ja dat ging niet passen. Nu ook slaapt ze constant met het handje naast haar hoofd. Het gaat goed met ons maar man wat vliegen de dagen om.
In Spijkenisse, dus dat is toch wel een gemiddelde woonplaats dacht ik zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:22 schreef twentemeisje het volgende:danic! Of woon je gewoon in een heul kleine plaats?
een mooie dag om jarig te zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:12 schreef Rixtje het volgende:
Een erg late reactie maar eigenlijk te druk gehad om te computeren. Op 23 september om 22.00 uur zijn wij de trotse ouders geworden van een dochter. De bedoeling was een thuisbevalling maar omdat haar harttonen elke keer zakten zijn we toch met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst in het ziekenhuis is ze zo snel geboren dat ze niet eens de tijd hadden om elektroden aan te sluitenHet bleek dat ze net zoals op de echo's haar handje naast haar hoofd had en ja dat ging niet passen. Nu ook slaapt ze constant met het handje naast haar hoofd. Het gaat goed met ons maar man wat vliegen de dagen om.
Ja, en zo verstond ik vrijdagavond op onze verjaardagen zomaar "hoe voel je je?"quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef J-net het volgende:
@Narr ik kan dat wel snappen van het vertellen. Ik vierde vandeweek mn verjaardag maar het gaat alleen nog maar over hoe gaat het met je buik etc, en hoe gaat het met jezelf --> die vraag is verdwenen.
'wil je weten wat het wordt' 'ik denk dat ik weet wat het wordt'.
Had leuke boeken gevraagd (ga bijna weekje op vakantie) maar nee hoor kreeg allemaal babyspullen en een prenatal bon. Ook leuk, maar ik was jarig en de baby nog niet
*einde egopost*
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
De baby is vandaag (en ik daarmee natuurlijk ook) onwijs verwend. We gingen "even" kijken maar de auto zat vol toen we naar huis gingen
Daarmee heeft mijn moeder dus het startsein gegeven om babyspullen te kopen
De kinderwagen is besteld. Ik zag een onwijs mooie. En bij de Babydump is het deze maand kinderwagenmaand. Hij word pas in februari geleverd. En mocht het in de tijd toch mis gaan (wat niemand hoopt) kunnen we hem alsnog kosteloos afbestellen.
Babybadje en de eerste babyspullen zijn dus al in huisMaar eens gaan opruimen boven
Anders kan ik het niet eens kwijtWoezel en Pip zijn echt de shit nu (volgens mijn Oma)
Die overigs boos was dat ze geen sokjes verkocht met: IOvergrootOma. Alleen maar I
Oma
Dus die sokjes gaan we even laten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |