Hoe krijg je dat voor elkaar? Slechte verf?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Haha, we hadden meubeltjes gekocht om zelf op te knappen. 9 Weken bezig geweest met schuren en schilderen. Toen we het in elkaar wilden gaan zetten bleek de verf eraf te komen..
Gefeliciteerd. Lekker op tijdquote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
* laiveneertiekje meld zich hier heel voorzichtig.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
En vandaag ook weer!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik heb niet goed gelezen, Troeta heeft wel gereageerd
quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ben ongeveer 5 weken zwanger nu. Het wordt ons eerste kindje.
Ik hoop dat alles goed gaat, ik heb rond de bevruchting rontgenfoto's moeten laten maken, toen niet bij stilgestaan, maar ik lees wel dat dat eigenlijk helemaal niet mag...
Dus daar moet ik de huisarts nog maar even over bellen.
Van harte!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ben ongeveer 5 weken zwanger nu. Het wordt ons eerste kindje.
Ik hoop dat alles goed gaat, ik heb rond de bevruchting rontgenfoto's moeten laten maken, toen niet bij stilgestaan, maar ik lees wel dat dat eigenlijk helemaal niet mag...
Dus daar moet ik de huisarts nog maar even over bellen.
Oh, dan zou bij ons de babykamer nu af moeten zijn.... maar waarom zou hij met 7 maanden eigenlijik af moeten zijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef DJMO het volgende:
dan heb je in principe maar twee maanden om alles op orde te krijgen he TM ? Ze adviseren dat met 7 maanden de kamer klaar moet zijn![]()
na de 12e week zit je meestal wel goed![]()
nu gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik dit keer ook nog niks gehaald heb (kinderkamer krijgen we van een vriendin, en die kinderwagen moet ik toch eens achteraanmaar ja, ik zit dan ook te wachten tot m'n huis klaar is (dat klinkt behoorlijk alsof ik niks doe, maar ik mag ook weinig doen qua opknappen en verhuizen an sich. ik maak wel schoon en pak wel in hoor
)
Ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik het mensen ga vertellen. De kans bestaat dat ik het komende week noodgedwongen op mijn werk bekend moet maken en eigenlijk wil ik dat nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:44 schreef Loffie het volgende:
Komende week/weekend gaan we t onze ouders vertellen, ik ben heel benieuwd of ze net zo verrast zijn als vorige keer. Heb een fotoalbum van oudste gemaakt en achterin een foto waarbij ze op het strand zit achter de daaringeschreven tekst "grote zus!"...nu maar hopen dat ze t ook zien bij t doorbladerren van t album
Welkom en gefeliciteerd natuurlijk!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |