Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:53 schreef Enfermera het volgende:
HHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA GOEIE TT![]()
Wij zijn helemaal niet eng, wij zijn leukquote:
Nee, dat heb ik niet onthoudenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1986.
Space Shuttle boemeluk jeweetz
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet onthouden![]()
Maar in #1989 kunnen we wel ex-communistische koffie drinken![]()
Nee man, die kerndinges die ploef zeiquote:Op donderdag 30 september 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1986.
Space Shuttle boemeluk jeweetz
Ehm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Middag![]()
Lennyquote:
Ja, omdat dat eigenwijze mens niet eerder naar buiten wilde komenquote:
Oh ja Tsjernobyl boemeluk die was ook vet.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man, die kerndinges die ploef zei!
Dus we zien jou pas weer terug bij topic 2011?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een hekel aan geschiedenis
En het jaar dat we Aruba verloren en Flevoland erbij kregen..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Tsjernobyl boemeluk die was ook vet.
En de Elfstedentocht natuurlijk.
je kent haarquote:Op donderdag 30 september 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, omdat dat eigenwijze mens niet eerder naar buiten wilde komen.
hey weer een nieuwe kloonquote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij ga ik vandaag niet meer actief worden..
Helaas ben ik geen kloon. Ik was al verbaast dat ik een andere duckhunt-plaatje tegenkwam.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey weer een nieuwe kloon
waar is vergadereend gebleven?
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus we zien jou pas weer terug bij topic 2011?
Kerel, wat ben jij vroeg. Nu al alles kaalgeplukt?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
Stelletje spam geiten![]()
Van die Tt klopt geen bal
Dat is bij jou meestal zoquote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
je mag wel weer onder je eigen account gaan posten hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 15:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het jaar dat we Aruba verloren en Flevoland erbij kregen..
Je moest eens weten, tijdens de colleges ben ik wel normaal bezig hoor.quote:
Voor vandaag welquote:Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, wat ben jij vroeg. Nu al alles kaalgeplukt?
Ik zal nu netjes onder mijn eigen account hier posten.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je mag wel weer onder je eigen account gaan posten hoor
Schandalig! Waar is de tijd gebleven dat mensen nog met hun zeisje en sikkeltje 's ochtends vroeg om 6 uur het land betraden en 11 uur 's avonds pas terug kwamen?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor vandaag wel
8en nu onderweg naar huis
ah... prima... Maar leuk dat je ook een duck hunt plaatje hebt...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal nu netjes onder mijn eigen account hier posten.
Lolquote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je moest eens weten, tijdens de colleges ben ik wel normaal bezig hoor.Maar gisteren FC Twente - Tottenham gekeken en van het bier / wedstrijd een kater overgehouden.
Vroeger met Trev de eentjes van het scherm afgeschoten.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... prima... Maar leuk dat je ook een duck hunt plaatje hebt...
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Schandalig! Waar is de tijd gebleven dat mensen nog met hun zeisje en sikkeltje 's ochtends vroeg om 6 uur het land betraden en 11 uur 's avonds pas terug kwamen?
Niet echt. Die scheids floot als een malloot. Alhoewel de grensrechter imo de duivel van het geheel was.quote:
Dat klint mij meer als een dazgje uitquote:Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Schandalig! Waar is de tijd gebleven dat mensen nog met hun zeisje en sikkeltje 's ochtends vroeg om 6 uur het land betraden en 11 uur 's avonds pas terug kwamen?
Die hoop heb ik ook al opgegeven iddquote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Die hoop heb ik ook al opgegeven iddVanavond alleen nog, als ik ga koken. Maar dat is leuk
Ja, dat was echt niet leuk meer... jammer voor twente...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Die scheids floot als een malloot. Alhoewel de grensrechter imo de duivel van het geheel was.
Ikn had het over al dat bier wat je naar binnen gootquote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt. Die scheids floot als een malloot. Alhoewel de grensrechter imo de duivel van het geheel was.
Ik weet het, ik weet het, en als ze niet zo ver weg woonde, was ik bij haar gaan etenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat schaft de pot vanavond?
We hebben ons hier op de bank echt zitten opvreten. Eén terechte penalty, twee onterechte, 1 niet gegeven rode kaart. Eén onterechte gele kaart. Kan hij het nog slechter maken?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat was echt niet leuk meer... jammer voor twente...
Ik kan de groepsdruk niet aan. Allemaal studenten die bier drinken betekend dat ik automatisch mee ga doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikn had het over al dat bier wat je naar binnen goot
En dan was dat zeker nog Grolsch ook nogquote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikn had het over al dat bier wat je naar binnen goot
Waarom had ik die reactie nou verwachtquote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef DaMart het volgende:
Nog een TT die aan 1980 refereert.
Voor mij niet... maar we laten dit seizoen wel zien dat we als NLse voetbalclubs weer een beetje meedoen in europaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We hebben ons hier op de bank echt zitten opvreten. Eén terechte penalty, twee onterechte, 1 niet gegeven rode kaart. Eén onterechte gele kaart. Kan hij het nog slechter maken?
En dat vond je oh zo ergquote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan de groepsdruk niet aan. Allemaal studenten die bier drinken betekend dat ik automatisch mee ga doen.
Grolsch, HJ en Guiness. We hebben als bewoners van deze verdieping ons verzameld op de bank met een paar verschillende biersoorten.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan was dat zeker nog Grolsch ook nog.
Het is wel pijnlijk als je een college over gedrag in groepen hebt gehad, denkt dat je sterker bent dan dat en dan toch pijnlijk door de mand valt.quote:
Mogelijke verklaringen:quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom had ik die reactie nou verwacht?
Je mag de mijne wel hebben. Die moet ineens 479 euro opbrengen ipv 0.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
Godver, wilde ik vandaag die HTC bestellen, is ie niet meer op voorraadIk zit nu de hele tijd de pagina te refreshen.. Vergeefse hoop gok ik
Ik heb gister mn nieuwe tv besteldquote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
Godver, wilde ik vandaag die HTC bestellen, is ie niet meer op voorraadIk zit nu de hele tijd de pagina te refreshen.. Vergeefse hoop gok ik
HJquote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grolsch, HJ en Guiness. We hebben als bewoners van deze verdieping ons verzameld op de bank met een paar verschillende biersoorten.
Kennen jij en Trev elkaar!?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vroeger met Trev de eentjes van het scherm afgeschoten.
Op Champions League niveau wel ja. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel erg onder de indruk ben van het niveautje eronder.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mij niet... maar we laten dit seizoen wel zien dat we als NLse voetbalclubs weer een beetje meedoen in europa
A en Bquote:Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogelijke verklaringen:
- Je kent Da Mart vrij goed
- Da Mart is voorspelbaar
- Je bent paranormaal en 'wist' het gewoon
- Je zit naast Da Mart terwijl hij het typte
Balen is dat... Lange levertijd?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
Ik ken hem al mijn gehele levenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kennen jij en Trev elkaar!?
Neuh lijkt alleen maar zoquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kennen jij en Trev elkaar!?
Ik gok op Cquote:Op donderdag 30 september 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogelijke verklaringen:
- Je kent Da Mart vrij goed
- Da Mart is voorspelbaar
- Je bent paranormaal en 'wist' het gewoon
- Je zit naast Da Mart terwijl hij het typte
Welke shop?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:20 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ken hem al mijn gehele leven
Ik jou nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ken hem al mijn gehele leven
Oh jee. Heeft hij het al over zijn familie en vrienden met jullie gehad?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wie ben jij dan als ik vragen mag?
Zijn jullie familie/vrienden?
was dat niet in 84?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Tsjernobyl boemeluk die was ook vet.
En de Elfstedentocht natuurlijk.
Is dat zo'n ramp danquote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh jee. Heeft hij het al over zijn familie en vrienden met jullie gehad?
Ik hoopte dat je erin zou trappen en hetzelfde zou zeggen.quote:
Ligt eraan welke punten hij heeft benadrukt.quote:
Vooral de misdragingen in het wilde Twentse nachtlevenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ligt eraan welke punten hij heeft benadrukt.
Mijn misdragingen stammen meer uit de periode toen ik nog in Arnhem uitging.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooral de misdragingen in het wilde Twentse nachtleven.
Ik heb em een paar keer in het echt gezien enzo, dan heb je dat hequote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh jee. Heeft hij het al over zijn familie en vrienden met jullie gehad?
Volgens mij ben ik er in gestonkenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em een paar keer in het echt gezien enzo, dan heb je dat heIk heb ook al een vriend mogen ontmoeten
De zus daarentegen heb ik gemist, want ik sliep
Dus, vertel, wie ben je?
Ik ben één van zijn neefjes.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb em een paar keer in het echt gezien enzo, dan heb je dat heIk heb ook al een vriend mogen ontmoeten
De zus daarentegen heb ik gemist, want ik sliep
Dus, vertel, wie ben je?
Aangenaam, boze eend hier.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er in gestonkenAangenaam, domme doos hier
Aha, nergens ingestonken dusquote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben één van zijn neefjes.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aangenaam, boze eend hier.
Utrecht heeft wel verast!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op Champions League niveau wel ja. Ik moet zeggen dat ik nog niet heel erg onder de indruk ben van het niveautje eronder.
Volgens mij is Trev's maatje ook niet zo'n pc'er toch (Trev?). En dat kun je helemaal niet weten, misschien ben ik wel een lul eersteklas.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, nergens ingestonken dus![]()
Maar gezellig
Celtic heeft mij eerder teleurgesteld.quote:
Geen flauw idee, ik weet wel dat ie heel jong leekquote:Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij is Trev's maatje ook niet zo'n pc'er toch (Trev?). En dat kun je helemaal niet weten, misschien ben ik wel een lul eersteklas.
quote:
Van vroeger, met zo'n enorm geweerquote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ik krijgzin in duckhunt van al die ava's hier
Maak me maar eens voor 8 uur 's ochtends wakker.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik weet wel dat ie heel jong leekhet is dat ie een auto had, anders hadden we em nog geen 18 gegeven
![]()
Nee toch, Trev kent volgens mij geen mensen die een eersteklas lul zijn
He wat?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben. Die moet ineens 479 euro opbrengen ipv 0.
Nicequote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb gister mn nieuwe tv besteld
Nee, valt mee. Op werkdagen voor 22.00 besteld, volgende dag in huis. Dus morgen heb ik ook nog een kansquote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen is dat... Lange levertijd?
Dixonsquote:
Het rook wat naar koffie, de DE fabriek was enthousiastquote:
Kerel, 3 pagina's eerder zei ik al dat het vandaag qua opgang komen en dergelijke niks ging worden.quote:
verassend...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
AZ doet het ook goed en PSV verwacht ik ook wel dat ze nog gaan groeien in Europa...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Celtic heeft mij eerder teleurgesteld.Maar props voor Utrecht, dat wel.
Okee, wat is je nummer?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak me maar eens voor 8 uur 's ochtends wakker.
Dat gaan we toch maar even niet doen.quote:
Maar toch.. laat jouw pc geen rode lijntjes zien?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, 3 pagina's eerder zei ik al dat het vandaag qua opgang komen en dergelijke niks ging worden.
Naast jullie ava spellen jullie ook een woord consequent verkeerd, ware liefdequote:Op donderdag 30 september 2010 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verassend...
[..]
AZ doet het ook goed en PSV verwacht ik ook wel dat ze nog gaan groeien in Europa...
Jammerquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gaan we toch maar even niet doen.
Rode lijntjes? En welk woord dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar toch.. laat jouw pc geen rode lijntjes zien?
[..]
Naast jullie ava spellen jullie ook een woord consequent verkeerd, ware liefde
ferbquote:
GMTAquote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd voor een kloonscanquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat verkeerd spellen begrijp ik even niet marijke...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
ja, eendeninvasiequote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
tering wat gaan jullie hard opeens
Vraag Trevland maar een keertje naar zijn ervaringen in Italië toen ik te vroeg wakker was gemaakt (overigens moet ik zeggen dat ik toen ook wel echt een hele slechte dag had.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerIk zie dat soort dingen als een uitdaging, en die ga ik graag aan
Maar anders laat ik Trev je binnenkort wel voor 8en bellen en het opnemen
Komt door Marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
Spelling controle en iets met crematiesquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Rode lijntjes? En welk woord dan?
Het is verrassing en niet een verassing, dan ver-as je iemand, vandaar de crematie opmerking van MPGquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat verkeerd spellen begrijp ik even niet marijke...
[..]
ja, eendeninvasie
En wat kwam eruit?quote:
Ik ben geen kloon en ww claimt het ook niet te zijn... ben jij een kloon dan?quote:
Ah, nee.. Ik ben lekker retro zonder spellingscontrole op mijn firefox.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spelling controle en iets met crematies
[..]
Het is verrassing en niet een verassing, dan ver-as je iemand, vandaar de crematie opmerking van MPG
Zal ik doenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag Trevland maar een keertje naar zijn ervaringen in Italië toen ik te vroeg wakker was gemaakt (overigens moet ik zeggen dat ik toen ook wel echt een hele slechte dag had.).
Ik doe nietsquote:
Mijn FF en Chrome hebben het standaardquote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah, nee.. Ik ben lekker retro zonder spellingscontrole op mijn firefox.
ik niet is mijn lievelingsvakquote:Op donderdag 30 september 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady heeft een hekel aan geschiedenis
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je erin zou trappen en hetzelfde zou zeggen.
Klopt, met de ZC heeft ze Peter gezienquote:Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij is Trev's maatje ook niet zo'n pc'er toch (Trev?). En dat kun je helemaal niet weten, misschien ben ik wel een lul eersteklas.
Ik kan hem ook aan jou gevenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerIk zie dat soort dingen als een uitdaging, en die ga ik graag aan
Maar anders laat ik Trev je binnenkort wel voor 8en bellen en het opnemen
Die nacht had iedereen weinig en slecht geslapenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag Trevland maar een keertje naar zijn ervaringen in Italië toen ik te vroeg wakker was gemaakt (overigens moet ik zeggen dat ik toen ook wel echt een hele slechte dag had.).
Het zat erop, maar ik merkte dat ik er niet meer zelf door ging nadenken. En aangezien ze op de uni wel graag mooie verhalen willen zonder spel- en taalfouten moet ik iets minder lui worden. Maar dat gaat mij ook niet altijd goed af, zoals je ziet.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn FF en Chrome hebben het standaard![]()
Want ik wil in de gauwigheid nog wel eens iets verkeerd typen
Like DuH, je bent fam van mijquote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zat erop, maar ik merkte dat ik er niet meer zelf door ging nadenken. En aangezien ze op de uni wel graag mooie verhalen willen zonder spel- en taalfouten moet ik iets minder lui worden. Maar dat gaat mij ook niet altijd goed af, zoals je ziet.
100'den muggenbulten. Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
Die nacht had iedereen weinig en slecht geslapen
Hohoquote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
100'den muggenbulten. Mooie tijden waren dat.
Neh, da's ook zo sneuquote:Op donderdag 30 september 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben![]()
[..]
Klopt, met de ZC heeft ze Peter gezien![]()
[..]
Ik kan hem ook aan jou geven![]()
[..]
Die nacht had iedereen weinig en slecht geslapen
Zelf nadenken is altijd goedquote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zat erop, maar ik merkte dat ik er niet meer zelf door ging nadenken. En aangezien ze op de uni wel graag mooie verhalen willen zonder spel- en taalfouten moet ik iets minder lui worden. Maar dat gaat mij ook niet altijd goed af, zoals je ziet.
Ik denk dat dat geen geldig excuus is op de uni.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like DuH, je bent fam van mij
iddquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, da's ook zo sneu
[..]
Zelf nadenken is altijd goedMaar een extra controle vind ik erg prettig
![]()
Ik heb een minor van een half jaar aan de uni gedaan, het eerste paper wat terugkwam in die klas was voor drie kwart van de studenten rood door alle spel- en taalfouten... Die van mij natuurlijk niet![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like DuH, je bent fam van mij
Aangenaam, mevrouw mietje hierquote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
spelingskontrollen is voor mietjus
Jij wel ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hohoik had er toen wel 8 hoor
Denk het ook nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geen geldig excuus is op de uni.
Ik heb het anders wel aan staan(niet dat ik er altijd gebruik van maakquote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lol
[..]
Aangenaam, mevrouw mietje hierVraag maar aan Trev
Of nee, doe toch maar niet
![]()
Heel erg herkenbaar. Ik heb nog speciaal een taalcursus gevolgd om het weer bij te spijkeren.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik heb een minor van een half jaar aan de uni gedaan, het eerste paper wat terugkwam in die klas was voor drie kwart van de studenten rood door alle spel- en taalfouten... Die van mij natuurlijk niet![]()
Ja iddquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
Maar het is wel echt waarquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, da's ook zo sneu
[..]
![]()
noem je mij een mietjequote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
spelingskontrollen is voor mietjus
quote:
Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar. Ik heb nog speciaal een taalcursus gevolgd om het weer bij te spijkeren.
het viel tot nu toe wel meequote:
ik heb het hier liggenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van vroeger, met zo'n enorm geweer
Geen zin in weekend?quote:
Nee dat niet, maar ik kan wel zien dat er al weer een aantal pagina' zijn volgepost in een paar uur tijdquote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow? en jij bent al de hele dag aanwezig
Blijkbaar wel jaquote:
Herkenbaar. De taaltoets met vijf vragen of het jou of jouw is.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftIk had klasgenoten die zelfs dingen als "ik vindt" schreven
strak planquote:
de ene keer heb je in 20 minuten tijd 3 pagina's erbij de andere keer nietquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kan wel zien dat er al weer een aantal pagina' zijn volgepost in een paar uur tijd
Coolquote:
Da's wel balen jaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het al 'weekend' maar voor J nog niet... en das een beetje
Wat is er dan met jou foon aan de hand?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Zit ik helemaal te reageren op al jullie vragen over dat gedoe met mn nieuwe telefoon, maar reageert er niemand op!Jullie zijn zeker te druk met het topic vol krijgen
Op naar 1988, het godenjaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Zit ik helemaal te reageren op al jullie vragen over dat gedoe met mn nieuwe telefoon, maar reageert er niemand op!Jullie zijn zeker te druk met het topic vol krijgen
HA ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik heb al het halve pak leeggevreten
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Op het HBO kregen we weer grammatica, d's en t's dat soort werk... Iedere fout 1 punt aftrek, ik was een van de weinigen die dat vak in 1 keer gehaald heeftIk had klasgenoten die zelfs dingen als "ik vindt" schreven
Dan offer ik mij wel op voor de andere helftquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik heb al het halve pak leeggevreten
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijven...
Bedoel je niet het begin van het eindequote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op naar 1988, het godenjaar.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Enfermera het volgende:
laatst kreeg ik schietles van Muckquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWij speelden dat vroeger veel
![]()
Ik las vandaag nog op Fok! "ik werdt"quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Die valt nog mee. Hier lopen koekenbakkers rond die 'ik vondt' schrijven...
Nee joh.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet het begin van het einde
Zo zou ik nou ook redenerenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarAls je em morgen alsnog kunt krijgen dan is dat toch tof
![]()
Whehehe, bevalt het fietsen goed?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk... gelukkig is hij vandaag wel eerder thuis.... als ie een beetje doorfietst
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laatst kreeg ik schietles van Muck
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
laatst kreeg ik schietles van Muck
Beter als toek en mijquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kan zij het zo goed dan?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of ik kan het niet, verloor iig dik
Bis Later Marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet boodschapjes doen en dan naar m'n pappie en mammie, had toch geen zin om te koken![]()
En zij zitten op fietsafstand
Tot later lieverds
Nou, succes met de boodschapjes en veel plezier bij je pappie en mammiequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet boodschapjes doen en dan naar m'n pappie en mammie, had toch geen zin om te koken![]()
Tot later lieverds
Dag dagquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
Voor nu... operatie stofwolkquote:
Geen idee vandaag voor het eerst naar zijn werk met de fietsquote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, bevalt het fietsen goed?
tot laterquote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
Hij wil niet op voorraad zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er dan met jou foon aan de hand?
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op naar 1988, het godenjaar.
Dat wel. ALS ie dan op voorraad isquote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maarAls je em morgen alsnog kunt krijgen dan is dat toch tof
![]()
Welke foon wil jij dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij wil niet op voorraad zijn
[..]
[..]
Dat wel. ALS ie dan op voorraad is
En en en kun je m dan niet laten reserveren?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij wil niet op voorraad zijn
[..]
[..]
Dat wel. ALS ie dan op voorraad is
Nou, dan zul je jezelf nog even moeten vermaken. Doe ik ook. Al bijna 4 weken.. nog een week of 5 te gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het al 'weekend' maar voor J nog niet... en das een beetje
HTC wildfire. Bij Dixons is ie 199 euries, ergens anders al gauw zo'n 50 euro duurder.quote:
Staat er niet bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En en en kun je m dan niet laten reserveren?
pfff dat is ook lang... ik zou dat niet kunnenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dan zul je jezelf nog even moeten vermaken. Doe ik ook. Al bijna 4 weken.. nog een week of 5 te gaan
laters marijkequote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later lieverds
stof ze duckquote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor nu... operatie stofwolk
en morgen gewoon weer aan de slag
ik ben er nogquote:Op donderdag 30 september 2010 16:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het weer rustig
Hoezo, staat het daar vast?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
wtf is er gebeurt op de A9 en A2![]()
zo kan ik toch niet stoffen
Op de A9 zijn de volgende meldingen:quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
A9: Afslag Aalsmeer - knp Holendrecht + 17 minutenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
op traphic.nl is het gewoon roodquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de A9 zijn de volgende meldingen:
A9 5 km
Gaasperdammerweg: Amstelveen richting Diemen tussen Bullewijk en knp. Diemen 5 km, Filelengte neemt toe ^^^
A9 4 km
Amstelveen richting Diemen tussen Ouderkerk a/d Amstel en knp. Holendrecht 4 km, Filelengte neemt toe ^^^
A9 3 km
Alkmaar richting Amstelveen tussen knp. Badhoevedorp en Amstelveen 3 km ^^^
nou, tot vannachtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A9: Afslag Aalsmeer - knp Holendrecht + 17 minuten
A2: Afslag Ouderkerk ad Amstel - Breukelen + 28 minuten.
Stof ze
wat heb ik daar aan?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle treinen rijden op tijd trouwens
gewoon spitsuur dusquote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op traphic.nl is het gewoon rood
lekker stukkie fietsen, gezond voor je.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb ik daar aan?
dichstbijzijnde spoorlijn is 10Km van mijn huis
Sssssttttquote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle treinen rijden op tijd trouwens
Zolang je niet het traject Arnhem-Winterswijk neemt hoef je niet bang te zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssstttt.....
Laat dat strakkes ook nog zo zijn ja...
Jij kan eventueel wel wat gevolgen ondervinden van een aanrijding met persoon tussen Roermond en Susteren, maar ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssstttt.....
ik zal wat bladeren strooien ok?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssstttt.....
Nee, vertel mij watquote:Op donderdag 30 september 2010 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang je niet het traject Arnhem-Winterswijk neemt hoef je niet bang te zijn
Op EHv-Venloquote:Op donderdag 30 september 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kan eventueel wel wat gevolgen ondervinden van een aanrijding met persoon tussen Roermond en Susteren, maar ik denk dat het wel mee zal vallen.
Ik niet wou je zeggen?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, vertel mij wat![]()
Daar heb ik heel wat uren in de kou gestaan...
quote:
Gecondoleerd. Ik 'slechts' tweequote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet wou je zeggen?
Heb bijna 7 jaar op dat traject gereisd
Suikerbeebquote:
En de in het afgelopen jaar wat het ergstquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik 'slechts' twee.
[..]
Suikerbeeb
dan had die wel de regering in gegaan, denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
AHAHAHAHAHA! 1e grap van Geert: "Het gaat mij niet om de macht" Suuuuure Geertje, dream on
dingen die niet door kunnen naar Limburg blijven in Ehv dus het kan best eens zijn dat daar wat perroncapaciteit in de knel gaat komen ja.quote:
Dat mat knallen ze toch wel op t rangeerterreinquote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dingen die niet door kunnen naar Limburg blijven in Ehv dus het kan best eens zijn dat daar wat perroncapaciteit in de knel gaat komen ja.
Nou, nu fietst ie precies tussen alle vervelende dingen door juist. Hij geeft steun waar hij wil en kan geen steun geven waar hij wil, dat is toch perfect juist, in mijn ogen, voor hem...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan had die wel de regering in gegaan, denk ik.
Daarom. Lekker tegen wat tieten aan schurkenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
En voor de rest, met n man of duuzend in een 4baks VIRM is ook gezellig, toch?
dat jij uberhaupt naar die bullshit luistertquote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, nu fietst ie precies tussen alle vervelende dingen door juist. Hij geeft steun waar hij wil en kan geen steun geven waar hij wil, dat is toch perfect juist, in mijn ogen, voor hem...
Magoed.
Idd, heel veel gelul. En dat antwoord van Rutte waarom 65+ en AOW erop achteruit gaat slaat ook nergens op. Eromheen draaien en zogenaamd 'de mensen die het niet kunnen hebben te sparen'. Ik denk aan mijn pa.Die wordt echt niet gespaard
Tisser, suikerbeebquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiii
Hoezo is jij zo blij?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe baanquote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser, suikerbeeb!?
Ik kan me niet voorstellen dat je zo blij bent om Bruin-1...
JJquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
proficiat suikertjequote:
Hahaa, ja, dat denk ik ookquote:
Die ene die begin van de week nog een misschien wasquote:
Ik ga hard voor je duim dat het vast wordtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die ene die begin van de week nog een misschien was![]()
(en het is tijdelijk, maar misschien uiteindelijk toch vast)
Ik moet toch wat, het gaat ook over mijn toekomst.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt naar die bullshit luistert
quote:
Ja! (tijdelijk met kans op vastquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
gefeli suikerLeuk
![]()
Maar is het nou vast of tijkdelijk?
GEFELICITAARTJEquote:
Das.... ehm... veelquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Bruto per uur bijna 6 euro meer dan dat ik nu heb![]()
Now we're talking businessquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
dat is het betere werkquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Wat goed!!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihihi!quote:
Hmhm. Ik verdien nu dan ook geen drol hoor, maar tochquote:Das.... ehm... veel![]()
.
Ik bedoel maarquote:
dat is het zekerquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef Enfermera het volgende:
Wat goed!!Oh, echt supernieuws joh
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihi!
[..]
Hmhm. Ik verdien nu dan ook geen drol hoor, maar toch
Das niet zo moeilijk. Gewoon je mooie lieve zelf zijn, komt het vanzelf goedquote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
[..]
dat is het zeker![]()
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nu nog zorgen dat ze me nooit meer kwijt willen
Boeie, tis meer!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihihi!
[..]
Hmhm. Ik verdien nu dan ook geen drol hoor, maar toch
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
[..]
dat is het zeker![]()
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nu nog zorgen dat ze me nooit meer kwijt willen
Zo te horen ga het de goede kant opquote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
smakelijkquote:
Ja, dit wordt mijn hoogste loon ooitquote:
quote:Das niet zo moeilijk. Gewoon je mooie lieve zelf zijn, komt het vanzelf goed.
En in dit geval is meer beterquote:
Ik hoop het zoooooquote:Komt helemaal goed
quote:
Ohja de volgende dag al, ze waren al met 3 kandidaten bezigquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja de volgende dag al, ze waren al met 3 kandidaten bezig
Tot nu toe dan he.... Wie weet wat je hierna nog gaat vangenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dit wordt mijn hoogste loon ooit![]()
quote:[..]
Hmja, ik ging er ook wel eerst bijna 4 euro op achteruit en nu 6 vooruit, dus tsja..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
Tot nu toe dan he.... Wie weet wat je hierna nog gaat vangen....
quote:
Maar toch is het wel balen...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
Tsja, had ik maar niet op het laatste moment moeten reageren, de vacature stond er al 3 weken
Ik geloof dat ik mag blij zijn met wat ik doe geloof ikquote:Op donderdag 30 september 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar toch is het wel balen...![]()
![]()
Ja, dat is wel mooi balen zeg, dachten we het allemaal wel te kunnen betalen...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik geloof dat ik mag blij zijn met wat ik doe geloof ik
Al is dat ook niet zeker want als ze echt gaan bezuinigen met die kinderopvangtoeslag dan kan ik er nu al de donder op zeggen dat de moeder van mijn gastkindjes er mee gaat stoppen
Ik niet, mijn vriend kan heel goed de frituurpan bedienenquote:
Er zullen meerdere zijn die daar over nadenken, wat denk je wat voor effect dat weer heeft op de maatschappij als moeders denken dat het goedkoper is om thuis te gaan zittenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat is wel mooi balen zeg, dachten we het allemaal wel te kunnen betalen...
De snackbar ookquote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik niet, mijn vriend kan heel goed de frituurpan bedienen
Ja, dat wordt weer leuk dan (heeee, meer banenkansen voor onsquote:Er zullen meerdere zijn die daar over nadenken, wat denk je wat voor effect dat weer heeft op de maatschappij als moeders denken dat het goedkoper is om thuis te gaan zitten
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
Lass uns noch ein bischen tanzen![]()
![]()
Jaquote:
Ook niet op Slam!FM, maar ja, als dat het enige is dat je autoradio wil ontvangenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
En ik dacht dat jij het niet op duits had
Deze nummer komt op meerdere radio stations langs hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet op Slam!FM, maar ja, als dat het enige is dat je autoradio wil ontvangen
trouwens, haus am see vond ik ook okee![]()
oeh, en 99 luftballons![]()
wat fijnquote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
woensdag volgende week mag ik weer terug naar mijn psychologe
mja dat kan ik dan weer niet doen, dus ik ben dan net zo goed de lul....quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De snackbar ook![]()
![]()
[..]
Ja, dat wordt weer leuk dan (heeee, meer banenkansen voor ons)
Mijnes gaat dan lekker weer naar opa en oma hoor, dan bekijken ze het maar allemaal.
mja ik belde der op en ze zij van geen enkel probleem woensdag kan welquote:Op donderdag 30 september 2010 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat fijn![]()
en zo lekker snel ook!
da's waar.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
mja dat kan ik dan weer niet doen, dus ik ben dan net zo goed de lul....
Nee, en dan kan je in elk geval alles weer even kwijt, dat zal vast wat rust geven..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:40 schreef Giertje het volgende:
mja ik belde der op en ze zij van geen enkel probleem woensdag kan wel
het is wel een beetje aan de vroege kant maar goed dat maakt voor een keer niks uit
XDquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet, mijn vriend kan heel goed de frituurpan bedienen
[..]
Er zullen meerdere zijn die daar over nadenken, wat denk je wat voor effect dat weer heeft op de maatschappij als moeders denken dat het goedkoper is om thuis te gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |