dat is dus meer bij mij in de buurtquote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja... Wel om even zo naar toe te gaanAls ik nou al in de buurt was dan was het anders
Die rooie omelettenklats is ook lachenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vooral de soep wordt dan leuk
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als we met 8 man eens 25 of 30 euro kwijt zijn dan wordt het al wat. Als DAT al een probleem is dan kunnen we er wel meteen mee stoppen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee er gaat nu heel snel een besluit genomen worden over het eten waar iedereen zich in kan vinden, anders kom ik gewoon niet. Ik heb absoluut geen zin in dit gezanik.
koken nietquote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind dat we de 27e niet alles aan Marijke moeten overlaten, als we nou allemaal iets maken![]()
Behalve de mannen, mannen kunnen niet koken
Wat voor gezanik?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee er gaat nu heel snel een besluit genomen worden over het eten waar iedereen zich in kan vinden, anders kom ik gewoon niet. Ik heb absoluut geen zin in dit gezanik.
Volgens mij blijft vrijwel iedereen slapen jaquote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
dan wordt het wel heel laat he. Of blijft iedereen daar slapen?
Ik heb geen frietpanquote:Op donderdag 30 september 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
Zet maar frietpannen neer, bak ik wel friet en frikkedelle. Krokette kan ook. maken.
ik mag blijven slapen van Marijke en ik geloof dat er nog meer blijven slapenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
dan wordt het wel heel laat he. Of blijft iedereen daar slapen?
heb je een wok?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen frietpanDus dat wordt lastig
Of neem je er eentje voor me mee
* LovelyLady heeft ook geen moeite om een beetje af te wassen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor gezanik?Jij bent de enige die een probleem ziet fles!
Hoe moeilijk is soep of pannenkoeken? En ik heb nog papieren bordjes enzo van eerdere meets/verjaardagen, dus afwas kan ook beperkt blijven
Ik vind dat je een beetje overdrijft mop.
Dan wordt mn pa boosquote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen frietpanDus dat wordt lastig
Of neem je er eentje voor me mee
* MPG wil ook weer slaapplekje reserverenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij blijft vrijwel iedereen slapen jaDus ook dat is geen probleem
Precies, laat je nou gewoon eens verwennen door de dames. Komt vast goedquote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou. Dan kook maar raak, kundig vrouwvolk
ik doe iedere avond afdrogenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady heeft ook geen moeite om een beetje af te wassen.
Als we met zijn allen een beetje doen is het zo weg
Oh dat kunnen mannen ineens wel?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En mijn huis is groot genoeg en het verhoogt de feestvreugdequote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag blijven slapen van Marijke en ik geloof dat er nog meer blijven slapen
Het is voor mij gewoon niet te doen om zo'n lange reis te maken dan zou ik om 8 uur savonds al weer wegmoeten anders kom ik niet meer thuis. En echt fan van savonds met de trein ben ik nou ook weer niet
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou. Dan kook maar raak, kundig vrouwvolk
Precies, dus komt allemaal vast goedquote:Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan wordt mn pa boos. Kan hij zelf niet meer koken
.
[..]
* MPG wil ook weer slaapplekje reserveren.
[..]
Precies, laat je nou gewoon eens verwennen door de dames. Komt vast goed.
Ik hoop van welquote:Op donderdag 30 september 2010 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kunnen mannen ineens wel?![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 30 september 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en nu House kijken, ep is binnen
Daarom kook ik meestal zelfquote:Op donderdag 30 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop van wel
Wij vrouwvolk zorgen voor het eten, jullie mogen de troep opruimen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop van wel
![]()
Dan heb jij het beter voor elkaarquote:Op donderdag 30 september 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij moeten al eten wat jullie maken
wat je vies maakt moet jezelf schoonmaken![]()
daarom schep ik nooit zelf op
Jij komt ook toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij moeten al eten wat jullie maken
wat je vies maakt moet jezelf schoonmaken![]()
daarom schep ik nooit zelf op
quote:
Ik flikker altijd alles gewoon uit het raamquote:Op donderdag 30 september 2010 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom kook ik meestal zelf
maar ja meestal ook zelf de troep opruimen...
maar wel:quote:Op donderdag 30 september 2010 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb jij het beter voor elkaar![]()
en de wasmachine makenquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas, ik zal wel altijd die fokker blijfen die niemad irl heeft gemeat
Trap er niet in!quote:Op donderdag 30 september 2010 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
gisteren was ik nog de lieve studietechneut aldus wokkin
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trap er niet in!Ze moet wat van je!
Ja, lekker slim Hannesquote:Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze heeft al een werkende wasmachine gehad van me
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wel:
[..]
en de wasmachine maken![]()
gisteren was ik nog de lieve studietechneut aldus wokkin
andersom he, eerst de wasmachine maken en dan de beloning krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lekker slim Hannes![]()
Nu weet ze dat die puppy-ogen werken, kom je er nooit meer vanaf
Ik pleit voor de wegwerpbordjesquote:Op donderdag 30 september 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop van wel
![]()
Jaquote:
Ach, dan moet je het zelf ook slim spelen... ik heb mijn puppy ogen ook al getraind... vrouwen zijn er ook best vatbaar voor hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lekker slim Hannes![]()
Nu weet ze dat die puppy-ogen werken, kom je er nooit meer vanaf
Oooow. Werkt dat zoquote:Op donderdag 30 september 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
andersom he, eerst de wasmachine maken en dan de beloning krijgen.
ik ben al langer getrouwd jwtz
ja, neucken op een kapotte wasmachine is niks aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow. Werkt dat zo![]()
...
Dus in het huwelijk moet je eerst de wasmachine repareren voor je weer een keer mag![]()
...
* MPG twijfelt ernstig of hij ooit wil trouwen.
Aaaaaaah. Checkquote:Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, neucken op een kapotte wasmachine is niks aan.
als ie weer centrifugeert ......
Wat hoeft niet? Nuecken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |