laters toekquote:
iddquote:Op donderdag 30 september 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa maar mannen kunnen het ook
jij moet je uitsloven in de keukenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha is goed XD
[..]
Nou, gezien ik geen flikker te doen heb kan ik me hier toch wel even uitsloven![]()
![]()
idd want vanavond komt marijke bij d'r etenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet je uitsloven in de keuken
Ze woont jammer genoeg iets te ver wegquote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd want vanavond komt marijke bij d'r eten
Goedemiddag!quote:
Das vanavond pasquote:Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet je uitsloven in de keuken
Idd, de 27e zien we elkaar sowiesoquote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze woont jammer genoeg iets te ver wegDus ik kook zelf vanavond
Maar wel heel lief van d'r
[..]
Goedemiddag!
Ja!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das vanavond pas
[..]
Idd, de 27e zien we elkaar sowieso
te ver naar het westen?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze woont jammer genoeg iets te ver wegDus ik kook zelf vanavond
Maar wel heel lief van d'r
[..]
Goedemiddag!
Ja... Wel om even zo naar toe te gaanquote:
Oeh!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dan kook ik wel voor jou okee?
ik weet nog steeds niet of ik wel of niet komquote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind dat we de 27e niet alles aan Marijke moeten overlaten, als we nou allemaal iets maken![]()
Behalve de mannen, mannen kunnen niet koken
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind dat we de 27e niet alles aan Marijke moeten overlaten, als we nou allemaal iets maken![]()
Dat hoef je nu ook nog niet te weten, dus denk er maar rustig over naquote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet of ik wel of niet kom
Ja joh, gewoon iets makkelijks toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's wel lief
We kunnen ook gewoon soep maken, of pannenkoeken eten
Dan kunnen we gezellig met een paar gaan staan bakken
littekenquote:
duidelijkquote:
Oh lekker groentesoepquote:Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's wel lief
We kunnen ook gewoon soep maken, of pannenkoeken eten
Dan kunnen we gezellig met een paar gaan staan bakken
doe ik ook wel het lijkt me enorm leuk om iedereen te ontmoetenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoef je nu ook nog niet te weten, dus denk er maar rustig over na
Dat zijn jouw woordenquote:
Om dit deel van een fatsoenlijke TT te voorzien.quote:
dit topic te mogen openen.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Om dit deel van een fatsoenlijke TT te voorzien.
Want 1985
Oud nieuws dusquote:Op donderdag 30 september 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wilde de lapo van het vorige deel om zijn geboortejaar te promoten in deze TT.
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
Koken, ja dat is leuk! Heerlijk om te doen!
oh krijgen we dat weerquote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Dat zijn de leukste massagesquote:Op donderdag 30 september 2010 13:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Net even naar de pseudo-fysio geweestMn man heeft me heel lief even gemasseerd
Dan kom ik toch niet...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
wel winnen hea~!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en jij zal het wel beamen
Maar nu echt FIFA
ik kom ook nietquote:
quote:
Ja. Sponsor jij voor de minder draagkrachtigen?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
We bestellen gewoon chinees voor zoveel man. geen afwas ook
iedereen moet maar met zijn handen uit de bakken etenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
handjes op de rug he, voor extra pretquote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen moet maar met zijn handen uit de bakken eten
chineesquote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
als we met 8 man eens 25 of 30 euro kwijt zijn dan wordt het al wat. Als DAT al een probleem is dan kunnen we er wel meteen mee stoppen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Sponsor jij voor de minder draagkrachtigen?
vooral de soep wordt dan leukquote:Op donderdag 30 september 2010 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
handjes op de rug he, voor extra pret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |