Ja, dat is wel mooi balen zeg, dachten we het allemaal wel te kunnen betalen...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik geloof dat ik mag blij zijn met wat ik doe geloof ik
Al is dat ook niet zeker want als ze echt gaan bezuinigen met die kinderopvangtoeslag dan kan ik er nu al de donder op zeggen dat de moeder van mijn gastkindjes er mee gaat stoppen
Ik niet, mijn vriend kan heel goed de frituurpan bedienenquote:
Er zullen meerdere zijn die daar over nadenken, wat denk je wat voor effect dat weer heeft op de maatschappij als moeders denken dat het goedkoper is om thuis te gaan zittenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat is wel mooi balen zeg, dachten we het allemaal wel te kunnen betalen...
De snackbar ookquote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik niet, mijn vriend kan heel goed de frituurpan bedienen
Ja, dat wordt weer leuk dan (heeee, meer banenkansen voor onsquote:Er zullen meerdere zijn die daar over nadenken, wat denk je wat voor effect dat weer heeft op de maatschappij als moeders denken dat het goedkoper is om thuis te gaan zitten
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
Lass uns noch ein bischen tanzen![]()
![]()
Jaquote:
Ook niet op Slam!FM, maar ja, als dat het enige is dat je autoradio wil ontvangenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
En ik dacht dat jij het niet op duits had
Deze nummer komt op meerdere radio stations langs hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet op Slam!FM, maar ja, als dat het enige is dat je autoradio wil ontvangen
trouwens, haus am see vond ik ook okee![]()
oeh, en 99 luftballons![]()
wat fijnquote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
woensdag volgende week mag ik weer terug naar mijn psychologe
mja dat kan ik dan weer niet doen, dus ik ben dan net zo goed de lul....quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De snackbar ook![]()
![]()
[..]
Ja, dat wordt weer leuk dan (heeee, meer banenkansen voor ons)
Mijnes gaat dan lekker weer naar opa en oma hoor, dan bekijken ze het maar allemaal.
mja ik belde der op en ze zij van geen enkel probleem woensdag kan welquote:Op donderdag 30 september 2010 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat fijn![]()
en zo lekker snel ook!
da's waar.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
mja dat kan ik dan weer niet doen, dus ik ben dan net zo goed de lul....
Nee, en dan kan je in elk geval alles weer even kwijt, dat zal vast wat rust geven..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:40 schreef Giertje het volgende:
mja ik belde der op en ze zij van geen enkel probleem woensdag kan wel
het is wel een beetje aan de vroege kant maar goed dat maakt voor een keer niks uit
XDquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet, mijn vriend kan heel goed de frituurpan bedienen
[..]
Er zullen meerdere zijn die daar over nadenken, wat denk je wat voor effect dat weer heeft op de maatschappij als moeders denken dat het goedkoper is om thuis te gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |