En de in het afgelopen jaar wat het ergstquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik 'slechts' twee.
[..]
Suikerbeeb
dan had die wel de regering in gegaan, denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
AHAHAHAHAHA! 1e grap van Geert: "Het gaat mij niet om de macht" Suuuuure Geertje, dream on
dingen die niet door kunnen naar Limburg blijven in Ehv dus het kan best eens zijn dat daar wat perroncapaciteit in de knel gaat komen ja.quote:
Dat mat knallen ze toch wel op t rangeerterreinquote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dingen die niet door kunnen naar Limburg blijven in Ehv dus het kan best eens zijn dat daar wat perroncapaciteit in de knel gaat komen ja.
Nou, nu fietst ie precies tussen alle vervelende dingen door juist. Hij geeft steun waar hij wil en kan geen steun geven waar hij wil, dat is toch perfect juist, in mijn ogen, voor hem...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan had die wel de regering in gegaan, denk ik.
Daarom. Lekker tegen wat tieten aan schurkenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
En voor de rest, met n man of duuzend in een 4baks VIRM is ook gezellig, toch?
dat jij uberhaupt naar die bullshit luistertquote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, nu fietst ie precies tussen alle vervelende dingen door juist. Hij geeft steun waar hij wil en kan geen steun geven waar hij wil, dat is toch perfect juist, in mijn ogen, voor hem...
Magoed.
Idd, heel veel gelul. En dat antwoord van Rutte waarom 65+ en AOW erop achteruit gaat slaat ook nergens op. Eromheen draaien en zogenaamd 'de mensen die het niet kunnen hebben te sparen'. Ik denk aan mijn pa.Die wordt echt niet gespaard
Tisser, suikerbeebquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiii
Hoezo is jij zo blij?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe baanquote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser, suikerbeeb!?
Ik kan me niet voorstellen dat je zo blij bent om Bruin-1...
JJquote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
proficiat suikertjequote:
Hahaa, ja, dat denk ik ookquote:
Die ene die begin van de week nog een misschien wasquote:
Ik ga hard voor je duim dat het vast wordtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die ene die begin van de week nog een misschien was![]()
(en het is tijdelijk, maar misschien uiteindelijk toch vast)
Ik moet toch wat, het gaat ook over mijn toekomst.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt naar die bullshit luistert
quote:
Ja! (tijdelijk met kans op vastquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
gefeli suikerLeuk
![]()
Maar is het nou vast of tijkdelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |