abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87020921
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:28 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Voor de 100ste keer: mensen die wel willen werken. Daar zijn er zat van.
Bron?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_87020923
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

OK, maar wie gaan die machines maken / onderhouden?
Zat idealisten die dat wel willen doen om zo de maatschappij draaiende te houden. Overigens denk ik dat onderhoud en productie geheel kan worden overgenomen door machines. Het moet alleen een keer in de startblokken worden gezet. Daarna kunnen we als het ware achterover leunen en de boel laten gaan.

Ik raad jullie overigens aan om een docu te kijken over The Venus Project, dan wordt het misschien duidelijker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87020929
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Volgend jaar heen. O+
Zorg dat je een camper huurt met heel veel water erin. De laatste week lopen al die vrouwen daar rond met de openings zin: will fuck for a shower. :P
  donderdag 30 september 2010 @ 14:33:08 #104
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_87020964
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nou poeh zeg... je hebt me.
Ik vind het egoïsme wat we nu kennen met ons winstbejag wel ff wat anders dan de egoïsme die ik aanhaalde.

Als je uit drang mij tegen te spreken dit soort ondoordachte uitspraken blijft doen negeer ik je maar. Je weet die antwoorden zelf ook wel lijkt me.
Nu spreek je met je tweede alinea de eerste alinea tegen. Egoist.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_87020983
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:30 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Of gaat het nooit gebeuren, wat ik denk. :7
Je fantasie laat te wensen over. Nu zijn er al zat mensen die erkennen dat we niet eeuwig op deze voet door kunnen gaan. Waarom zou niemand ooit ingrijpen? Ervan uitgaande dat de mens misschien nog wel miljoenen jaren kan doorevolueren. Vergeet niet dat beschaving nog in de kinderschoenen staat.
pi_87021006
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zat idealisten die dat wel willen doen om zo de maatschappij draaiende te houden.
Waar baseer je dit op?
  donderdag 30 september 2010 @ 14:36:13 #107
294269 mlg
pi_87021064
Hoe zit dat met onderwijs trouwens? Moeten er dan ook zoveel vrijwilligers zijn die onze kinderen les willen geven? Worden operaties ook geautomatiseerd?

Bestaat er uberhaupt zoveel geld om al deze technologie wereldwijd te financieren?
  donderdag 30 september 2010 @ 14:39:10 #108
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87021172
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:54 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Niet dus.

Ruilhandel is er niet en de meeste jobs worden geautomatiseerd. Dat kunnen we tegenwoordig.
Dus wat rest er dan nog voor je om het onderuit te halen?
Dat is wel een hele makkelijke stelling, dat "alles wordt geautomatiseerd". Je wil dus zeggen dat het idee van jou en TS alleen maar werkt als er een machine is die jouw aambeien als aambeien herkent, waarna een andere machine ze verwijdert/behandelt? En als de machine kapotgaat, repareert een andere machine deze machine?

En wat als een machine in de mijn vast komt te zitten? Wie komt dan van z'n luie reet af en voert iets uit om dat ding eruit te krijgen, misschien zelfs met gevaar voor eigen leven?

Ook als 'het meeste' geautomatiseerd is, blijft het zo dat het ene overblijvende baantje leuker is dan het andere. En dat de kutbaantjes dus vacant blijven.
pi_87021178
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je fantasie laat te wensen over. Nu zijn er al zat mensen die erkennen dat we niet eeuwig op deze voet door kunnen gaan. Waarom zou niemand ooit ingrijpen? Ervan uitgaande dat de mens misschien nog wel miljoenen jaren kan doorevolueren. Vergeet niet dat beschaving nog in de kinderschoenen staat.
Ik kan genoeg bij elkaar fantaseren, maar ben alleen niet zo positief/idealistisch over de toekomst. Denk eerder dat we bezig om de aarde in ras tempo voor ons onbewoonbaar te maken, waarbij beschaving heel snel zal afnemen. :)
  donderdag 30 september 2010 @ 14:39:36 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_87021192
Stel het is in de toekomst mogelijk om niet alleen levenloze producten te printen is (wat nu als in sneltreinvaart steeds beter mogelijk wordt met 3D printers) maar ook voedsel enzo. En stel dat de grondstoffen daarvoor overal te vinden zullen zijn. Waarom zou men dan nog gaan werken? Ik denk dat dat nog best een interessante tijd kan worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_87021212
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:36 schreef mlg het volgende:
Hoe zit dat met onderwijs trouwens? Moeten er dan ook zoveel vrijwilligers zijn die onze kinderen les willen geven? Worden operaties ook geautomatiseerd?

Bestaat er uberhaupt zoveel geld om al deze technologie wereldwijd te financieren?
:|W

Je vraagt je af wat mensen nou niet snappen aan "wereld zonder geld" dat ze dan nog vragen naar geld voor projecten.
Ik geef het op.
pi_87021227
quote:

Geld bestaat niet meer in de ogen van onze idealistische TS ;)
pi_87021230
quote:
Er is geen geld nodig. De middelen zijn voorhanden om al die techniek te maken. Geld is de enige barriere.
pi_87021253
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat is wel een hele makkelijke stelling, dat "alles wordt geautomatiseerd". Je wil dus zeggen dat het idee van jou en TS alleen maar werkt als er een machine is die jouw aambeien als aambeien herkent, waarna een andere machine ze verwijdert/behandelt? En als de machine kapotgaat, repareert een andere machine deze machine?
Nee natuurlijk niet. Net zo min dat jij ervan uit gaat dat iedereen maar vakantie gaat vieren.
pi_87021268
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Ik kan genoeg bij elkaar fantaseren, maar ben alleen niet zo positief/idealistisch over de toekomst. Denk eerder dat we bezig om de aarde in ras tempo voor ons onbewoonbaar te maken, waarbij beschaving heel snel zal afnemen. :)
Klopt. En op een gegeven moment zullen wij ons dat beseffen en dan moet het roer om.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:44:00 #116
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87021362
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:41 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Net zo min dat jij ervan uit gaat dat iedereen maar vakantie gaat vieren.
Je laat het tweede deel van mijn post weg in je reactie en vult dat in met dat ik er van uitga dat iedereen vakantie gaat vieren. Terwijl ik dat niet zeg.

Ik zeg dat de kutbaantjes vacant blijven. Iedereen gaat elkaar mooie schilderijen geven, boeken voor elkaar schrijven, misschien een beetje aan huizen en machines klussen. Maar de vieze en gevaarlijke taken blijven liggen.
pi_87021417
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Stel het is in de toekomst mogelijk om niet alleen levenloze producten te printen is (wat nu als in sneltreinvaart steeds beter mogelijk wordt met 3D printers)
Dat valt erg tegen met die 3d printers, de technologie is nu al 15 jaar in de handel verkrijgbaar en is heel leuk voor zichtmodellen te maken, maar functionele prototpyes die meteen al een goede afwerking hebben zijn nog steeds niet mogelijk.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:46:02 #118
294269 mlg
pi_87021437
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef Pool het volgende:

[..]

En wat als een machine in de mijn vast komt te zitten? Wie komt dan van z'n luie reet af en voert iets uit om dat ding eruit te krijgen, misschien zelfs met gevaar voor eigen leven?

Ook als 'het meeste' geautomatiseerd is, blijft het zo dat het ene overblijvende baantje leuker is dan het andere. En dat de kutbaantjes dus vacant blijven.
Wie leidt de mensen in goede banen zodat niet iedereen tegelijkertijd wil, aandringt en ruzie maakt? Organisatieproblemen dus.
pi_87021454
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:44 schreef Pool het volgende:

[..]

Je laat het tweede deel van mijn post weg in je reactie en vult dat in met dat ik er van uitga dat iedereen vakantie gaat vieren. Terwijl ik dat niet zeg.

Ik zeg dat de kutbaantjes vacant blijven. Iedereen gaat elkaar mooie schilderijen geven, boeken voor elkaar schrijven, misschien een beetje aan huizen en machines klussen. Maar de vieze en gevaarlijke taken blijven liggen.
Is al eerder aangekaart:

De vieze klussen van nu zijn vies omdat werkgevers veelal het geld er niet in willen steken ze "schoon en prettig" te maken. Die arbeider kost toch hetzelfde voor de werkgever, dus waarom al dat geld spenderen?
Dat geld voor heel vele werk in de wereld. Nagenoeg alles kan geautomatiseerd worden. (wel goed lezen, ik zeg daarmee niet alles)
pi_87021484
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef mlg het volgende:

[..]

Wie leidt de mensen in goede banen zodat niet iedereen tegelijkertijd wil, aandringt en ruzie maakt? Organisatieproblemen dus.
Ja klopt. en organiseren is de mens slecht in. Zien we nu ook. :|W
Kom eens met grondige tegenwerpingen waar we wat aan hebben.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:48:05 #121
294269 mlg
pi_87021508
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. En op een gegeven moment zullen wij ons dat beseffen en dan moet het roer om.
En dat doe je door een wereld te maken waar iedereen 100 auto's per persoon kan laten produceren door de wonder technologie?
pi_87021530
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat valt erg tegen met die 3d printers, de technologie is nu al 15 jaar in de handel verkrijgbaar en is heel leuk voor zichtmodellen te maken, maar functionele prototpyes die meteen al een goede afwerking hebben zijn nog steeds niet mogelijk.
:'( Probeer nou eens alle kennis van nu los te laten. Denk niet aan printers of telefoons van nu. Laat je fantasie op de loop en denk eens na over wat er gebeurt als onze technologie zich nog eens een paar honderd jaar blijft doorontwikkelen. Dan beschikken over snufjes die ons huidige verstand te boven gaan. Kijk hoe ver we de afgelopen honderd jaar zijn gevorderd. De gebroeders Wright maakten toen net de eerste vlucht. Nu reizen we potdomme door het heelal :)
pi_87021566
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Probleem is dat de tegenstanders teveel blijven denken met de gedachten van nu. Je moet echt buiten de gebaande paden treden.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:50:04 #124
294269 mlg
pi_87021583
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:47 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Daarom bestaan er managers, maar die bestaan dan niet meer of wou je dat ook aan de technologie overlaten die je tijdelijk kan verstenen als je niet luistert?
  donderdag 30 september 2010 @ 14:51:36 #125
294269 mlg
pi_87021638
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat de tegenstanders teveel blijven denken met de gedachten van nu. Je moet echt buiten de gebaande paden treden.
Ja, dat maakt deze wereld toch alleen maar onzinniger, of verwacht je opeens een wereld waar mensen het allemaal met elkaar eens is?
pi_87021688
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:50 schreef mlg het volgende:

[..]

Daarom bestaan er managers, maar die bestaan dan niet meer of wou je dat ook aan de technologie overlaten die je tijdelijk kan verstenen als je niet luistert?
Volgens mij denk je niet in de vorm van "hoe zouden we dat als mensheid oplossen?"... maar denk je meer in de vorm van "hoe kan ik hier nog harder tegenaan schoppen?".

Werkelijk, je kraamt onzin uit. Ook dit is simpel op te lossen. Maar ik laat je links liggen want je blijft zwetsen. Jammer van mijn tijd.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:55:42 #127
294269 mlg
pi_87021769
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:53 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Volgens mij denk je niet in de vorm van "hoe zouden we dat als mensheid oplossen?"... maar denk je meer in de vorm van "hoe kan ik hier nog harder tegenaan schoppen?".

Werkelijk, je kraamt onzin uit. Ook dit is simpel op te lossen. Maar ik laat je links liggen want je blijft zwetsen. Jammer van mijn tijd.
Laat me rechts liggen, goed? Voel ik me een stuk beter bij. homo
pi_87021777
Als alle tegenargumenten worden verworpen door te stellen dat alle mogelijke problemen in zo'n wereld niet meer bestaan want opgelost door nu nog onbestaande technische mogelijkheden en (waardoor?) ook de mensen ineens allemaal super sociaal zijn, wordt het lastig discussiëren lijkt me. :P
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_87021867
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:55 schreef mlg het volgende:

[..]

Laat me rechts liggen, goed? Voel ik me een stuk beter bij. homo
Ik had al een idee dat je een bepaald type was. Helaas doet het me niks. Sorry.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:58:58 #130
294269 mlg
pi_87021875
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:58 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik had al een idee dat je een bepaald type was. Helaas doet het me niks. Sorry.
Slet
pi_87021877
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:'( Probeer nou eens alle kennis van nu los te laten. Denk niet aan printers of telefoons van nu. Laat je fantasie op de loop en denk eens na over wat er gebeurt als onze technologie zich nog eens een paar honderd jaar blijft doorontwikkelen. Dan beschikken over snufjes die ons huidige verstand te boven gaan. Kijk hoe ver we de afgelopen honderd jaar zijn gevorderd. De gebroeders Wright maakten toen net de eerste vlucht. Nu reizen we potdomme door het heelal :)
Waarom zou ik alle kennis van nu loslaten. We zijn zover gekomen dat we tegen fysieke grenzen van mechanische machines aan het lopen zijn. De biomechanica en de zelfreplicatie daarvan staan echt nog helemaal in de kinderschoenen. Net zoals de nano revolutie die ons voorgespiegeld wordt en machines die zichzelf kunnen reproduceren totaal niet van de grond komt en ook nooit van de grond zal komen. Heel leuk dat mensen denken dat iets vanuit niets gecreerd kan worden of we dingen kunnen beamen. Ik las laatst ergens een stukje dat een mens tot op de molecuul afbreken en deze weer hetzelfde opbouwen afgezien van de qauntumverschijnselen aan energie net zoveel kost als we als de zon per dag proudceert.
pi_87021891
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alleen komen we met 6 miljard+ niet op 1 lijn, daarvoor staat het menselijk egoisme in de weg.
pi_87021986
Oh en kunnen Wijze Appel en Koos nog even aangeven waarom er nog genoeg mensen die in een wereld zonder geld toch willen blijven werken cq zich onbaatzuchtig voor de samenleving willen inzetten. Gaarne met bronvermelding. :)
pi_87022033
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:59 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Alleen komen we met 6 miljard+ niet op 1 lijn, daarvoor staat het menselijk egoisme in de weg.
Klopt. Een dergelijke wereld willen is 1, werkelijkheid maken is 2.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:04:07 #135
294269 mlg
pi_87022049
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom zou ik alle kennis van nu loslaten. We zijn zover gekomen dat we tegen fysieke grenzen van mechanische machines aan het lopen zijn. De biomechanica en de zelfreplicatie daarvan staan echt nog helemaal in de kinderschoenen. Net zoals de nano revolutie die ons voorgespiegeld wordt en machines die zichzelf kunnen reproduceren totaal niet van de grond komt en ook nooit van de grond zal komen. Heel leuk dat mensen denken dat iets vanuit niets gecreerd kan worden of we dingen kunnen beamen. Ik las laatst ergens een stukje dat een mens tot op de molecuul afbreken en deze weer hetzelfde opbouwen afgezien van de qauntumverschijnselen aan energie net zoveel kost als we als de zon per dag proudceert.
Kun je die laatste zin uitleggen?
pi_87022083
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat het plafond is bereikt? Waarom zou dat zo zijn? Telkens als wetenschappers op een probleem stuiten, gaat men op zoek naar een oplossing. Niet dat voor alle problemen een oplossing is te bedenken, maar waarom zou er in de toekomst niet veel meer mogelijk zijn. Je hebt ook zo'n filosofische fysicist die regelmatig zijn verhaal mag doen op NGC. Die praat ook over dingen die ons verstand bijna te boven gaat. Hij spreekt over zaken die de mens honderd jaar geleden niet eens kon bedenken.
pi_87022091
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef lurf_doctor het volgende:
Oh en kunnen Wijze Appel en Koos nog even aangeven waarom er nog genoeg mensen die in een wereld zonder geld toch willen blijven werken cq zich onbaatzuchtig voor de samenleving willen inzetten. Gaarne met bronvermelding. :)
Zelfs in de wereld waar geld belang no: 1 is bestaat het ook al:
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=c00e40852eacabd1

Moet je nagaan hoe dat uitpakt zonder dat geld.
pi_87022141
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:53 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En hier heb je precies waarom je mooie idee niet gaat werken. Hier met een mooie discussie op de donderdagmiddag kom je met een paar Fokkers al niet op 1 lijn, laat staan 'hoe we dit als mensheid gaan oplossen' :)
pi_87022185
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:06 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

En hier heb je precies waarom je mooie idee niet gaat werken. Hier met een mooie discussie op de donderdagmiddag kom je met een paar Fokkers al niet op 1 lijn, laat staan 'hoe we dit als mensheid gaan oplossen' :)
Hij is leuk.
Maar een organisatie probleem is geen obstakel door een paar tegen-de-muren-op-krabbende fokkers hoor. De wereld is groter dan dat.
pi_87022258
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:05 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Zelfs in de wereld waar geld belang no: 1 is bestaat het ook al:
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=c00e40852eacabd1

Moet je nagaan hoe dat uitpakt zonder dat geld.
Het idee dat vrijwilligers iets onbaatzuchtig doen vind ik wat naief. Het levert ze doorgaans namelijk wel wat op: werkervaring, sociale contacten, het gevoel iets nuttigs te doen enz. En zoals je wellicht weet kost het de laatste jaren vrijwilligersorganisaties steeds meer moeite om de nodige vrijwilligers te vinden. :)
  donderdag 30 september 2010 @ 15:11:53 #141
294269 mlg
pi_87022285
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat het plafond is bereikt? Waarom zou dat zo zijn? Telkens als wetenschappers op een probleem stuiten, gaat men op zoek naar een oplossing. Niet dat voor alle problemen een oplossing is te bedenken, maar waarom zou er in de toekomst niet veel meer mogelijk zijn. Je hebt ook zo'n filosofische fysicist die regelmatig zijn verhaal mag doen op NGC. Die praat ook over dingen die ons verstand bijna te boven gaat. Hij spreekt over zaken die de mens honderd jaar geleden niet eens kon bedenken.
Uit pure interesse hoor, maar kun je de naam achterhalen? Ben wel benieuwd eerlijk gezegd. Maar filosofie is niet te controleren, daarom ook zo onbetrouwbaar, want soms klinkt het logisch, maar is het niet.
pi_87022304
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Kun je die laatste zin uitleggen?
Het afbereken van alle molecuul verbindingen in ons lichaam tot losse atomen en het daarna weer op dezelfde manier opbouwen zou theoretisch zoveel energie kosten. Dan zijn er nog de qauntum effecten waardoor er onzekerheden inztten deze voorspellen volgens de theorie die we nu beheersen dat het niet mogelijk zou zijn om een geheel mens up te beamen.
pi_87022305
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Het idee dat vrijwilligers iets onbaatzuchtig doen vind ik wat naief. Het levert ze doorgaans namelijk wel wat op: werkervaring, sociale contacten, het gevoel iets nuttigs te doen enz. En zoals je wellicht weet kost het de laatste jaren vrijwilligersorganisaties steeds meer moeite om de nodige vrijwilligers te vinden. :)
En hoe zit het dan met mensen die vrijwillig op bezoek gaan bij eenzame ouderen? Wat levert hen dat op. Vind het echt onzinnig om te veronderstellen dat overal een beloning voor nodig is. Want ik kan je verzekeren dat deze mensen geen enkele beloning ontvangen.
pi_87022343
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hij is leuk.
Maar een organisatie probleem is geen obstakel door een paar tegen-de-muren-op-krabbende fokkers hoor. De wereld is groter dan dat.
Klopt met vele malen meer tegen de muur op krabbende mensen dan hier op fok, dus je wilt volgens mij eigenlijk aangeven dat ik gelijk heb. :)
pi_87022404
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met mensen die vrijwillig op bezoek gaan bij eenzame ouderen? Wat levert hen dat op. Vind het echt onzinnig om te veronderstellen dat overal een beloning voor nodig is. Want ik kan je verzekeren dat deze mensen geen enkele beloning ontvangen.
Waardering voor wat ze doen. Aanzien in hun sociale omgeving. Een goed gesprek met een eenzame oudere.
Beloning genoeg lijkt me. :)
pi_87022432
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:

Hoeveel berichten hebben we de afgelopen jaren al niet gehoord dat veel organisaties al moeite genoeg hebben om aan voldoende vrijwillegers te komen. Hoeveel mensen gaan nu echt vrijwliig op bezoek bij eenzame ouderen? Dat percentage lijkt mij nogal laag te zijn.
pi_87022498
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Klopt met vele malen meer tegen de muur op krabbende mensen dan hier op fok, dus je wilt volgens mij eigenlijk aangeven dat ik gelijk heb. :)
Tuurlijk niet. We gaan met eensgezinden die wereld opknappen. De rest morrelt wat maar zodra het klaar is snappen ze wat er beter is. Sommigen hebben de ervaring zelf nodig voor ze het begrijpen. Het is niet anders.

Het is net als jouw eerste seks ervaring. Voor je het deed wist je niks en was je nerveus. Nadien wilde je meer meer meer >:O
  donderdag 30 september 2010 @ 15:18:44 #148
294269 mlg
pi_87022538
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoeveel berichten hebben we de afgelopen jaren al niet gehoord dat veel organisaties al moeite genoeg hebben om aan voldoende vrijwillegers te komen. Hoeveel mensen gaan nu echt vrijwliig op bezoek bij eenzame ouderen? Dat percentage lijkt mij nogal laag te zijn.
Over vrijwilligerswerk gesproken, ik deed het als rechtsmens altijd. In een psychiatrisch ziekenhuis wel te verstaan. En nu jullie, stelletje hypcriete sociaalgezichten!
  donderdag 30 september 2010 @ 15:19:44 #149
294269 mlg
pi_87022583
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. We gaan met eensgezinden die wereld opknappen. De rest morrelt wat maar zodra het klaar is snappen ze wat er beter is. Sommigen hebben de ervaring zelf nodig voor ze het begrijpen. Het is niet anders.

Het is net als jouw eerste seks ervaring. Voor je het deed wist je niks en was je nerveus. Nadien wilde je meer meer meer >:O
Jup
pi_87022594
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:17 schreef Wijze_appel het volgende:

Tuurlijk niet. We gaan met eensgezinden die wereld opknappen.
Heb je al een plek op die schepen die men zo mooi op die website heeft staan gereserveerd. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')