Nee, ik heb ze liever niet in lijstjes. Hij is van 11 december.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hihihi maakt niet uit. Wanneer is R jarig, ik zag hm niet in de lijst staan?
Ja we zaten met een paar te wachten toch of niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Weet jij dan nog wel of ik over tijd liep?![]()
Wat goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:09 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja we zaten met een paar te wachten toch of niet?![]()
Amaranta en Poppejans?
R is ong 1 week overtijd geboren?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
volgens mij was je met sinterklaas uitgerekend toch?
tot zover mn nutteloze grote baby lurk post![]()
Oh jaaaa, dat weet ik wel (weer), jij was de 6e uitgerekendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef Meimeltje het volgende:
Ow dat van Sinterklaas wist ik niet meerWel dat Evie toen onverwachts werd geboren
![]()
Ik was 6 dec uitgerekend.
Hihi ja dat is ook wel erg logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:13 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik heb jouw laatste wachtweek toch ook wat minder bewust meegekregen denk ik.
We hebben nog maar 3 tanden gehad, maar idd, onderaan heeft hij heel weinig last gehad. Eén avond echt geweend en heel moeilijk in slaap geraakt en toen was tand nr 1 er. Bij de boventand hebben we de hele reutemeteut gehad: koorts, niet slapen, luieruitslag, ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi ik zie het al voor me, een baby die zn mond aan het spoelen is na het poetsen
Echt veel pasta hoeft er niet op de borstel voor die minitandjes, dus denk niet dat ze er veel van proeven. Ligt er hier bij de oudste wel aan welke tandpasta hij heeft, de teletubbie prodent tandpasta vond hij tot nu toe het 'lekkerst'
Fijn die doorkomende tandjes he Leonieke, maar inderdaad straks wel leuk! Dyon heeft sinds gisteren weer koorts, het lijkt erop dat er bovenin 2 tandjes aan het doorkomen zijn. Eigenlijk heeft hij van de onderste tandjes die door zijn gekomen geen last gehad, van de bovenste steeds wel. Is dat bij anderen ook zo? Bovenste tandjes zijn ook meestal groter natuurlijk.
Nee na een paar strippogingen bij 41 weken en 5 dagen ingeleid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef Groofsken3 het volgende:
Is bij jou toen de bevalling van Dyon wel spontaan op gang gekomen nog?
Oh jee. Maar verder ging wel de hele bevalling goed? Ik maak even een inhaalslag...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nee na een paar strippogingen bij 41 weken en 5 dagen ingeleid.
Bij de oudste braken spontaan de vliezen bij 37 weken en 4 dagen tijdens het schoonmaken, maar moest uiteindelijk ook ingeleid worden.
Whahaha. Bij Dyon bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh jee. Maar verder ging wel de hele bevalling goed? Ik maak even een inhaalslag...
Haha, check. Ik ben weer op de hoogtequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Whahaha. Bij Dyon bedoel je neem ik aan?
Heb 2x gel toegediend gekregen en toen kwam hij diezelfde dag nog ineens spontaan zonder een echte inleidingStom dat ik het dan toch een inleiding noem haha, infuus was niet meer nodig
Bevalling zelf duurde maar een uurtje. Achteraf wel fijn hoor, bij Kyllian was ik namelijk 1,5 dag bezig geweest.
En nu maar niet meer aan bevallingen terug denken he
Begin van de echte weeen en de geboortequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:24 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, check. Ik ben weer op de hoogte. Een uurtje
. Wat noem jij 'de bevalling zelf'?
Jee, wat goed zegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Begin van de echte weeen en de geboorteHeb half uurtje erge weeen gehad en van 3-10 cm ontsluiting gegaan. Toen dus eruit in een paar minuten. Eigenlijk dus bevalling van 40 minuten ofzo, maar op papier hebben ze gewoon een uurtje gezet omdat het zo snel ging dat ze het in het ziekenhuis ook niet echt wisten.
Ik denk er ook niet echt met vervelende gevoelens aan terug hoor, het overkomt je en je weet op dat moment toch niet hoe het verloopt. Nu is het toch voorbij, dus...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik denk daar toch helemaal niet met vervelende gevoelens aan terug. Gek eigenlijk.
Ik moet naar bed![]()
.
Leuk! das zeer dichtbij mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:31 schreef Meimeltje het volgende:
.
Morgen wilden we naar de dierentuin (Ouwehands), maar ligt er nu dus aan hoe het met Dyon gaat.
Harry heeft ook niet meer geslapen dan eenhalf uur in de auto op de heenreisquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:17 schreef Twinkly het volgende:
Fijn dat Florian zich weer beter voelt Free. Oef, hij verbindt zijn bedje natuurlijk met pijn nu![]()
Wij zijn gisteren naar de WBW-dag geweest en het Nederlandse record simultaan borstvoeden is verbrokenAsy met Harry en zus en Wup met Emma en man waren er ook
Super om jullie (weer) te zien!
Helaas wilde Niels (net als Emma) bijna niet slapen en die was dan ook heel erg overprikkeld 's avonds. Dat was echt heel zielig, ik denk dat we een volgende keer gewoon maar een halve dag gaan. Heeft Emma nog wel geslapen bij je zus Wupwup? En heeft Harry nog geslapen in de auto terug?
Niels heeft een hele mooie roze luier geleend van EmmaEn hele mooie blokken gekregen van Harry
![]()
Sinds een paar dagen kruipt hij zo maf, hij probeert tegelijkertijd te staan, een speeltje vast te houden en vooruit te komen.
Ja, dat is ook zo. Maar we hebben niet echt een bedritueel. Althans, dat is iets lastiger met drie kinderen die allemaal wat van je willen en dan ontgaat me wel eens iets.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:08 schreef happyme28 het volgende:
Hier komt het poetsen gewoon in het bedritueel 's avonds, denk dat dat wel gaat lukken.
wat leuk zeg!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:17 schreef Twinkly het volgende:
Wij zijn gisteren naar de WBW-dag geweest en het Nederlandse record simultaan borstvoeden is verbroken![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:43 schreef Aoraki het volgende:
Ja!!! Eind november/begin december clubje![]()
![]()
![]()
Ik was geloof ik ietsjes voor mijn beurt gegaan. Daardoor heb ik van jullie zo weinig meegekregen...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:50 schreef happyme28 het volgende:
Daan is trouwens na zijn fruit echt meteen gaan slapen. Hij deed nog wel een poging tot staan in zijn bed maar ik zag door het raampje dat de poging drastisch mislukte en hij viel weer op het matras. Toen gaf hij het eigenlijk meteen al op en ging slapen. Zo lief!
Jaaaaaaa, dat weet ik ook nog (oké weer). En ik ga steeds meer in die regel geloven. Ik ben bij R per slot van rekening weer 1,5 dag na de geslaagde strippoging bevallen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat ik nog wel heel goed weet is dat Groofsken zei op de dag dat ik bevallen was ''morgen ga ik!"' en het gebeurde gewoon ook nog![]()
![]()
Oja en Groofsken zei ook nog dat ze bij S. 1,5 dag na het strippen beviel en mij moed bleef inpraten dat dat bij mij ook wel eens zo zou kunnen zijn.En ook dat klopte!
volgens selene zijn die pannetjes *heul gaaf* en ze wil ze OOOOOHK!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:08 schreef Takkembah het volgende:
BJ, Alexa kreeg gisteren van haar tante zo'n pannensetje van de Ikea, met pollepels en al...
[ afbeelding ]
Op de box staat aanbevolen vanaf 3 jr, maar ze is er dol op.
En bij de HEMA hebben ze ook van die serviesjes.
Oh en een slee, wat een goed idee!!!!
Voor de rest is je lijstje aardig compleet hihih
*sluipt weer weg *
Haha, als je dit letterlijk neemt, is het echt onbegrijpelijke taal voor een Nederlander.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat we hier binnenkort het park nog een standje lager zullen mogen zetten. Hij heeft vandaag al ontdekt hoe hij zijn poep in de lucht krijgt als hij trekt aan de bovenste bar en tegelijkertijd duwt op zijn ene voet. Morgen maar de onthaalmoeder verwittigen van zijn ontdekking
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, als je dit letterlijk neemt, is het echt onbegrijpelijke taal voor een Nederlander.
Ik moest ff 2 keer lezen, en toen dacht ik 'oh ja!'quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, als je dit letterlijk neemt, is het echt onbegrijpelijke taal voor een Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |