abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87125507
Fijn dat Florian zich weer beter voelt Free. Oef, hij verbindt zijn bedje natuurlijk met pijn nu -O-

Wij zijn gisteren naar de WBW-dag geweest en het Nederlandse record simultaan borstvoeden is verbroken :) Asy met Harry en zus en Wup met Emma en man waren er ook :D Super om jullie (weer) te zien!
Helaas wilde Niels (net als Emma) bijna niet slapen en die was dan ook heel erg overprikkeld 's avonds. Dat was echt heel zielig, ik denk dat we een volgende keer gewoon maar een halve dag gaan. Heeft Emma nog wel geslapen bij je zus Wupwup? En heeft Harry nog geslapen in de auto terug?

Niels heeft een hele mooie roze luier geleend van Emma :D En hele mooie blokken gekregen van Harry O+

Sinds een paar dagen kruipt hij zo maf, hij probeert tegelijkertijd te staan, een speeltje vast te houden en vooruit te komen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:18:21 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87125512
Ik douche Harry elke avond en dan poets ik meteen zijn 2 tanden :D
Hij vindt de tandpasta overigens vies :)

Freecell, dat resetten gaat jullie vast wel lukken. Ben je zelf ook inmiddels alweer aan de beterende hand?

Daantje ook al een toetsenbordenman :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:23:01 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87125561
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:17 schreef Twinkly het volgende:
Fijn dat Florian zich weer beter voelt Free. Oef, hij verbindt zijn bedje natuurlijk met pijn nu -O-

Wij zijn gisteren naar de WBW-dag geweest en het Nederlandse record simultaan borstvoeden is verbroken :) Asy met Harry en zus en Wup met Emma en man waren er ook :D Super om jullie (weer) te zien!
Helaas wilde Niels (net als Emma) bijna niet slapen en die was dan ook heel erg overprikkeld 's avonds. Dat was echt heel zielig, ik denk dat we een volgende keer gewoon maar een halve dag gaan. Heeft Emma nog wel geslapen bij je zus Wupwup? En heeft Harry nog geslapen in de auto terug?

Niels heeft een hele mooie roze luier geleend van Emma :D En hele mooie blokken gekregen van Harry O+

Sinds een paar dagen kruipt hij zo maf, hij probeert tegelijkertijd te staan, een speeltje vast te houden en vooruit te komen.
Harry heeft ook niet meer geslapen dan eenhalf uur in de auto op de heenreis :D
Op de terugweg heeft hij 1,5 uur geslapen. BIj thuiskomst nog een hapje gegeten, gedoucht en in bed gestopt. Daar was meneer het even niet mee eens, dus samen even in bed gekropen, hoppa aan de borst en toen viel meneer snel genoeg in slaap. Hij heeft wel vannacht al zijn voedingen ingehaald (ben 4x opgeweest ;) )

Vindt Niels de blokken leuk? Nogmaals bedankt voor het lenen van de Bondolino. En ik vond het leuk om jou en Wupwup met kroost eens in het echt te zien. :Y
Ik ga je filmpje even bekijken.
pi_87125635
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:08 schreef happyme28 het volgende:
Hier komt het poetsen gewoon in het bedritueel 's avonds, denk dat dat wel gaat lukken.
Ja, dat is ook zo. Maar we hebben niet echt een bedritueel. Althans, dat is iets lastiger met drie kinderen die allemaal wat van je willen en dan ontgaat me wel eens iets.
Maar eenmaal in het systeem dan lukt het wel.

Ik douche Leah trouwens niet iedere dag, Asy. De jongens weer wel...
pi_87125645
Dat staan van Daan is ook wel echt geniaal :D Wel leuk!
pi_87125652
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:17 schreef Twinkly het volgende:
Wij zijn gisteren naar de WBW-dag geweest en het Nederlandse record simultaan borstvoeden is verbroken :)
wat leuk zeg!

en je filmpje is ook leuk. Ik kan me totaal niet voorstellen dat Leah dat zou kunnen :D
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:42:26 #182
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87125836
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 09:43 schreef Aoraki het volgende:
Ja!!! Eind november/begin december clubje *O* *O* O+

Ik was geloof ik ietsjes voor mijn beurt gegaan :@ . Daardoor heb ik van jullie zo weinig meegekregen...
*O*

Jij was 3 december, meen ik? Ik de 4e, maar ik ben ook voor mijn beurt gegaan :@

Tevens: goodmornings! Alles k? :*

Bij ons wel, al is tandje 8 wel zeurderig aanwezig en heeft Stef sinds een paar dagen de driftaanval ontdekt als pressiemiddel om zijn zin te krijgen :') Gelukkig is zijn eenkennigheid wel iets minder, ik kan soms daadwerkelijk even weglopen en hij wil ook wel weer bij zijn papa zitten *O* Verders is hij zó lief gewoon, ik kan niet anders zeggen O+ Ohja, en los staan doet hij nu niet meer per ongeluk, maar gaat nu heel gericht en vandeweek zette hij zelfs een stapje zonder te vallen :o

Gisteren waren we op de 1e verjaardag van zijn vriendje T. En dat vond ik wel even een soort van confronterend, nog maar 7 weken en Stef is ook al aan de beurt :o Niet te geloven!

Ehm, ik heb amper bijgelezen, sorry, maar wil Free wel even een dikke :* geven! Succes met resetten!
3!
pi_87125976
4x op Asy, word je daar niet ontzettend duf van?

Stef al bijna één? :o NEEEE joh, je vergist je, das een hele andere baby, heus! O-)
Maar een stapje *O* Hoera!Een eerste stapje is een eerste stapje, al is het er maar één!

Meneertje slaapt :) Maar ik hoop dat het niet zo'n strijd blijft zeg :X Hij vond zijn bed altijd wel prima.... Ging lekker liggen, knuffeltje erbij en pitten. En nu wil hij alleen nog maar op zijn buik :? (das nieuw) en moet ik hem met een hand op zijn kontje zachtjes schudden tot hij slaapt. Heb nog last van mijn rug van vannacht _O-

Maar hij houdt het ook ineens veel langer vol? En Leander ging op deze leeftijd ook ineens naar 2 slaapjes toe en kon ook ineens veel meer....
  zondag 3 oktober 2010 @ 10:50:08 #184
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87125978
Lily, dat is ook wel begrijpelijk hoor. Natuurlijk heel anders of je 1 baby hebt of 1 baby en nog 2 aandachtvragende kinderen. Trouwens met terugwerkende kracht nog even complimenten hoe je dat steeds voor elkaar krijgt zo met die 3 kids (40min. alles doen :D dat lukt me met 1 gewoon al echt niet).

Wow, dat ziet er gaaf uit Twinkly. Kan me ook nog niet voorstellen dat Daan dat ook gaat kunnen, het is nog zo'n kleine opdonder. Maar ja, die heeft weer z'n eigen manier van kruipen en gaan staan. Alleen gaan zitten daar ziet hij echt het nut niet van in.

Daan is trouwens na zijn fruit echt meteen gaan slapen. Hij deed nog wel een poging tot staan in zijn bed maar ik zag door het raampje dat de poging drastisch mislukte en hij viel weer op het matras. Toen gaf hij het eigenlijk meteen al op en ging slapen. Zo lief!
pi_87126235
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:50 schreef happyme28 het volgende:

Daan is trouwens na zijn fruit echt meteen gaan slapen. Hij deed nog wel een poging tot staan in zijn bed maar ik zag door het raampje dat de poging drastisch mislukte en hij viel weer op het matras. Toen gaf hij het eigenlijk meteen al op en ging slapen. Zo lief!
O+ Dat is echt te schattig!
pi_87126284
hihi ik moet lachen om hoe jullie al allemaal aan het terugdenken zijn, volgens mij zit ik nog in de ontkenningsfase ofzo _O-

Stef zijn eerste stapje *O* wow!! En al bijna 8 tanden!

Haha, wat grappig dat Daan al kruipt en staat maar nog niet wil zitten :D

Ik ben foto's van Harry en Niels van mijn telefoon naar gmail aan het sturen maar het duurt nogal lang }:|
Harry kruipt op een hele grappige manier, je zou denken dat hij zo op gaat staan!! En hij is in het echt nog cuter dan op de foto's O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:04:54 #187
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87131233
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:33 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat ik nog wel heel goed weet is dat Groofsken zei op de dag dat ik bevallen was ''morgen ga ik!"' en het gebeurde gewoon ook nog _O_ :D
Oja en Groofsken zei ook nog dat ze bij S. 1,5 dag na het strippen beviel en mij moed bleef inpraten dat dat bij mij ook wel eens zo zou kunnen zijn.En ook dat klopte!
Jaaaaaaa, dat weet ik ook nog (oké weer). En ik ga steeds meer in die regel geloven. Ik ben bij R per slot van rekening weer 1,5 dag na de geslaagde strippoging bevallen. :7

Wat een heerlijk filpmje Twinkly, dat gekeutel. R's vlinderslag hoor je volgens mij drie huizen verder nog, zo lomp :o . Niels doet het allemaal zo soepeltjes en beheerst. O+ Net als bij Lily nog helemaal niet vor te stellen hier dat dat ook nog eens gaat gebeuren ;) .
  zondag 3 oktober 2010 @ 14:59:44 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87132946
jeetj door jullie eind nov-begin dec herinneringen denk ik ook ineens weer helemaal terug.... ik was nog helemaal niet bezig met bevallen joh! ik weet nog dat ik best een beetje jaloers was; want Vlindur zou 14 december ingeleid worden geloof ik.. en ik rekende altijd op ons drietal (Davinia; Vlindur & ik).
en uhhh toen was ineens Evie er! 36 wk en 2 dagen; en dat had echt niemand verwacht denk ik...en wat een bijzondere overdonderende dag was Sinterklaas 2009.
en jeetje; gewoon nog maar 2 maanden en dan is mijn meisje ook al 1!
mijn kleine voordringertje ;)

en ik ben toevallig begonnen aan een verlanglijstje... julliie nog leuke tips???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87133209
Loopauto, bouwdingen (duplo bijv. Nu nog niet echt leuk, maar als ze anderhalf zijn wél!)
pi_87133232
boekjes :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:55:39 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87134660
misschien handig om te vertellen wat dr al op staat:
duplo
looplaarsjes
tegoedbonnen (hema, H&M, GMK)
Jip en Janneke voorleesboek
knipjes
Little people
Houten slee

en Evie heeft natuurlijk een redelijk lang lijstje nodig, aangezien we zowel dr verjaardag als Sinterklaas vieren...
:Y
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:57:18 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87134724
voegt toe: boekjes
:Y
loopfietje hebben we al Freecell; anders was dat zeker een leuk idee :Y
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:08:40 #193
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_87135059
BJ, Alexa kreeg gisteren van haar tante zo'n pannensetje van de Ikea, met pollepels en al...

Op de box staat aanbevolen vanaf 3 jr, maar ze is er dol op.

En bij de HEMA hebben ze ook van die serviesjes.

Oh en een slee, wat een goed idee!!!!

Voor de rest is je lijstje aardig compleet hihih

*sluipt weer weg *
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_87136001
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:08 schreef Takkembah het volgende:
BJ, Alexa kreeg gisteren van haar tante zo'n pannensetje van de Ikea, met pollepels en al...

[ afbeelding ]
Op de box staat aanbevolen vanaf 3 jr, maar ze is er dol op.

En bij de HEMA hebben ze ook van die serviesjes.

Oh en een slee, wat een goed idee!!!!

Voor de rest is je lijstje aardig compleet hihih

*sluipt weer weg *
volgens selene zijn die pannetjes *heul gaaf* en ze wil ze OOOOOHK!!!!!!!!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:09:25 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87137111
dat setje pannetjes heeft mijn zus idd ook voor de kids, dus die kennen we.
Kreeg net alweer een goede ingeving:
babyschommel (inclusief installatie in tuin door handige Pake of Opa) ;)

(Evie vond het schommelen op vakantie helemaal fantastisch!)

en gelukkig gaat het wat beter met Evie dr tandjesleed; ze doet een heerlijke middagdut na de dentinox en paracetamol. Schoonmem ;) vertelde gister trouwens dat de dentinox nog precies hetzelfde is wat zij vroeger gebruikten, zelfs de verpakking! grappig toch?
pi_87137501
minisproetje krijgt ook een schommel voor haar verjaardag! Wij gaan hem eerst ophangen op zolder zodat ze er deze winter ook wat aan heeft. Fijn dat het tandjesleed wat verzacht is.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87139479
Ik denk dat we hier binnenkort het park nog een standje lager zullen mogen zetten. Hij heeft vandaag al ontdekt hoe hij zijn poep in de lucht krijgt als hij trekt aan de bovenste bar en tegelijkertijd duwt op zijn ene voet. Morgen maar de onthaalmoeder verwittigen van zijn ontdekking ;)
pi_87140911
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:21 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat we hier binnenkort het park nog een standje lager zullen mogen zetten. Hij heeft vandaag al ontdekt hoe hij zijn poep in de lucht krijgt als hij trekt aan de bovenste bar en tegelijkertijd duwt op zijn ene voet. Morgen maar de onthaalmoeder verwittigen van zijn ontdekking ;)
Haha, als je dit letterlijk neemt, is het echt onbegrijpelijke taal voor een Nederlander. :D
pi_87141690
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, als je dit letterlijk neemt, is het echt onbegrijpelijke taal voor een Nederlander. :D
_O- Best wel ja :o
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:32:27 #200
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87141855
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik moest ff 2 keer lezen, en toen dacht ik 'oh ja!' :+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')