abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87059999
octo... nee, dat was vast mijn doppleganger...
pi_87060738
Er was een meisje dat ik heel erg op Minke vond lijken zoals ik haar ken van foto's. :)
Ze hadden weer nieuw speelgoed voor baby's trouwens.
pi_87061176
Beterschap voor Evie en Florian :* zielig hoor

Twinkly, ik heb geen tips voor je helaas.Ik vind dekentjes een beetje eng vanaf de periuode dat hij is gaan draaien/door het hele bed heen kruipt.Bang dat hij eronder raakt ofzo dus ik heb helemaal geen deken in het ledikant liggen,hij ligt alleen in een gewatteerde slaapzak(zonder mouwen overigens)
Je schreef wel vaker dat Niels het snel koud heeft, een romper lamge mouw,warm pyjamaatje en een slaapzak met mouwen zijn denk je toch niet voldoende voor hem? mmh lastig is dat, denk dat een wat oudere baby vaak toch niet mooi blijft liggen onder een deken of lakentje.

Claudia, wat zielig dat hij zelfs bang is voor de stofzuiger als die uit staat.Is vast een fase
Wolf vindt de stofzuiger heel leuk, die tijgert hem helemaal achterna als ik stofzuig.En als ik hem erop zet vindt hij het al helemaal leuk haha.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87065510
Dokter zei: oorontsteking ;(
Pluspuntje voor mijn gevoel, minpuntje voor situatie ;( arm ding!
pi_87065729
Och arme Florian :'( :* Krijgt hij er AB voor of is het een virus?

Ik vind een dekentje in bed ook akelig omdat Niels altijd in de meest vreemde houdingen, achterstevoren en overdwars ligt :) Misschien moet ik toch een dikkere slaapzak aanschaffen.
Het lastige is dat de zon op zijn raam staat in de namiddag, daardoor is het heel warm in zijn kamer als ik hem naar bed breng. Maar hij slaapt in een uitbouw die niet goed geïsoleerd is waardoor het de meest koude en tochtige kamer in het huis is. Het wordt niet eens zo heel koud nog, ik vermoed dat hij meer last heeft van de koude tocht.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87066481
Evie en Florian :* heel veel beterschap.

Twinkly, je hebt ook van die speciale seizoenen slaapzakken. Die zijn wel wat duurder, maar die kan je zelf dikker maken enzo (net als een seizoenen dekbed).
Ik heb Mette ook niet onder een deken liggen, ze zwerft het hele bed door 's nachts, ik zou zelf geen oog dichtdoen. Ze slaapt goed in de slaapzak.

Angsten: ons dametje is helemaal panisch geweest om gras echt hetzelfde als jij de stofzuigerangst beschrijft. Als ze het zag was het al fout. Het heeft de hele lente en de halve zomer geduurd voordat het voorbij was. Ik heb niet echt tips. Ik heb met haar geprobeerd elke dag even bij het gras te gaan kijken. dan ging ik het aanraken en dan keken we even en dan weer weg. Na een tijdje wilde ze het wel eens proberen aan te raken en zo heb ik het heel rustig opgebouwd en daarna was het weg.
Ze is fan van douchen, het is zelfs zo erg dat ze altijd naar de douche kruipt en dan gaat zitten wachten, maar als we haar dan weghalen omdat we niet gaan douchen wordt ze boos. Ze vind het geweldig met haar gezicht in de straal te gaan hangen.

Wij hebben een probleem hier, sinds woensdag is ze een grote ramp. ze is ons enorm aan het testen. Ze heeft iets met stekkers en stopcontacten (ik weet het elke baby heeft dat), natuurlijk is alles beveiligd. Eerst hoefden we alleen maar een paar keer 'nee' te zeggen en dan kroop ze wel weer weg. Maar nu luistert ze gewoon niet meer. Al ga ik erbij zitten en houd ik steeds haar hand tegen, streng maar rustig praten maar niks helpt. Ze wordt er dan nijdig en gaat soms zelfs boos huilen, met zo'n overdramatisch pruillipje. Ik vind het echt best wel moeilijk. Misschien moet ik het juist maar laten, zodat het misschien niet meer interessant is. Maar ik wil ook wel duidelijke granzen aangeven dat niet alles mag... Hopelijk waait het snel over.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87070885
Wickie, ik blijf bij stopcontacten en stekkers hem steeds weghalen en herhalen ''nee, dat is gevaarlijk!'' tot in den treurnis
Het heeft hier nu wel zn uitwerking, hij lijkt ''nee'' wel te snappen.Niet dat hij het nu helemaal niet meer doet natuurlijk :P

Ik ben vannacht voor het allereerst kindloos :o (op slaapdiensten na dan, maar dan slaapt hij gewoon thuis bij mn man) we hebben zo een bruiloft en hij gaat bij mn ouders slapen, ben erg benieuwd!
Tot nog toch slaapt hij er overdag prima dus het zal vast wel goed gaan maar ik vind het wel een beetje spannend en gek
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:08:11 #108
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_87071403
Oeoeoeh Poppejans veel plezier :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:29:33 #109
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87072296
Heerlijk weekend! Lekker gezellig met man en kind doorbrengen. Moet helaas nog wel wat werken, maar verder eindelijk een heel weekend niets. Morgen bij redelijk weer lekker naar de markt en verder in- en om het huis een beetje kuddelen.

Evie is ziek las ik. Beterschap meisje! Sterkte BJ! Ging het nog een beetje met werken?

Agossie, Isabeau zo ontroostbaar. Hopenlijk is het een tandje of kies die snel door is dan.

Twinkly wat vervelend dat Niels zo veel last heeft van kou en warmte. Jammer ook dat hij een dekentje zo eng vind want dat zou een goede oplossing zijn. Hopenlijk dat als het straks wat kouder wordt hij het niet meer te warm vindt.

Daan heeft gelukkig nog geen angsten voor zover ik heb kunnen ontdekken. Kan me voorstellen dat dat best lastig kan zijn.

Florian oorontsteking :{ ook zoiets wat je vaak pas laat opmerkt. Wat krijgt hij er voor? Beterschap! Maar ondertussen wel doelbewust verplaatsen *O* Cool 8-)

En Blauwe plekken :o hier gelukkig geen last van. Vreemd hoor!

Wickie, wij doen inderdaad ook consequent duidelijk maken dat het gevaarlijk is met een strenge stem en direct ook weghalen. (alleen onze dondersteen wil nog niet zo luisteren, maar we houden vol).

Poppejans, veel plezier en sterkte ook. Kan me voorstellen dat je het spannend vind.

En hier is ook het 2e tandje door *O* *O* *O* Na rechtsonder nu ook linksonder B-) Nu de 2 grote bobbels boven nog want daar loopt hij nu al zo lang op te wrijven.

En nu lekker een bakkie thee en straks op bed naar The Voice of Holland kijken.
pi_87072911
jups antibiotica. Was aardig ontstoken :X

Woeh Daan *O* tanden!
pi_87074508
Wickie, lastig hoor. Wij hebben dat ook met Thomas. Hij luistert wel heel goed moet ik zeggen, maar soms na een aantal keer herhalen nog steeds niet. Dan til ik hem op en zet hem in de box. Dan moet hij huilen, pech voor hem. Na 1 min is hij het weer vergeten.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:34:07 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87074846
Harry ligt ook vaker overdwars in bed, maar omdat het dekentje los ligt, draait het met hem mee. Als hij omrolt, draait het dekentje ook mee.Hij gooit het ook zelf van zich af als hij boos is. :)

wickie, als de stopcontacten beveiligd zijn, zou ik het laten voor wat het was. Ik denk dat het dan het minst snel interessant is en dan kiest ze iets anders. En bied vooral een alternatief.
Harry zit hier ook aan vanalles (DVDspeler/decoder) maar hij kan er niks mee dus ik laat hem maar. Binnen 2 tellen is hij er klaar mee. Vanavond ging hij steeds naar de hondenbench (wat wij dus écht niet willen) en wij hebben hem wel 100x weg moeten halen daar en hij bleef terug kruipen.
En hij is echt snel :o

Daantje zijn 2e tand! *O*
Harry heeft ook 2 bobbels boven. Ben benieuwd wanneer die doorbreken :)
Wie zou eerder zijn? Daan of Harry? ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:35:56 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87074914
Ik heb trouwens geen idee wanneer kinderen het concept 'nee' écht begrijpen. Ik heb het idee dat dat nog een hele tijd duurt.
pi_87089691
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:35 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb trouwens geen idee wanneer kinderen het concept 'nee' écht begrijpen. Ik heb het idee dat dat nog een hele tijd duurt.
mja, rond een maand op 10 begon dat hier een heel klein beetje te komen. Maar als het echt leuk is, is het nog moeilijk nu ;)

Ik ben blij dat de nacht voorbij is :') Na een dramatische avond met een afwisselend zielig hoopje piepende baby en krijsende baby heb ik de HAP gebeld. Kan ik nog iéts voor hem doen?

Hij mocht een extra paracetamol en een extra dosis oordruppels... Ik heb niet het idee dat dat echt wat deed :') We hebben de co-sleeper maar weer even neergezet (is gewoon zijn bedje, wandje eruit, één kamertje opschuiven, klik, klaar, ideaal) en hij heeft vannacht bij ons 'gedommeld' ik geloof dat we allebei blij waren dat het ochtend was :')

Nu lijkt het wel weer te gaan :) Maar mèn wat was hij zielig ;(
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:47:22 #115
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_87089926
Hello ladies, vandaag wordt Alexa 1......

Vandaag is het een jaar geleden dat ik pischagerijnig het ziekenhuis inging en er zielsgelukkig weer uitkwam...

Van dit kleine mupke wat alleen bij mama wilde liggen en slapen

Tot een baby met een grote eigen wil

Maar vooral een enorme vrolijkerd

*zucht*

Tot ziens allemaal!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:16:56 #116
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87090137
Alexa alweer 1 jaar :o *O* *O* Gefelciteerd!! Alexa en Takkembah, veel plezier bij de dreumesjes en tot snel!

Free, wat sneu dat Florian zo'n last heeft van zijn oorontsteking. Hopenlijk slaan de medicijntjes snel goed aan en dat hij weer lekker kan slapen.

Haha, ik ben benieuwd Asy. Bij Daan komen ze in paren, dus Harry eerst 1 boventand denk ;)

Hier heerlijk relaxed opgestaan om 8 uur vanmorgen, lekker uitgebreid ontbeten. Verder een lekker rustig weekend.
pi_87090203
Alexa 1 jaar?! :o gefeliciteeeeerd *O* *O* *O* hele fijne dag gewenst vandaag

Dat is nog eens een heerlijke tijd Happy!

Ik was vanmorgen om 8.15 al weer gauw bij mn ouders om mn kind op te halen O+ het was hartstikke goed gegaan!! 1 x om 0.00 zn speentje kwijt,verder gewoon op tijd gaan slapen en de hele nacht geslapen *O*
bruiloft vond ik niet heel veel aan, we kenden er niemand
pi_87090304
Alexa, mama en papa :) Van harte gefeliciteerd!
pi_87091470
Alexa, gefeliciteerd!

Het is klein, moe, heeft vannacht nauwelijks geslapen, heeft vandaag nog niet geslapen en als je het in bed legt gaat het dak eraf ;(
pi_87091808
Mag ik raden Free? Het is je man! :P

Alexa één jaar! *O* *O* *O* Heel veel plezier vandaag. Geniet ervan en tot snel!!! :*
pi_87092056
He bah Free, ik hoop dat er snel verbetering in komt :*

Gefeliciteerd *O* *O* Takkembah met je mooie Alexa *O* *O*

Poppejans, fijn dat het zo goed is gegaan. Heb jij wel lekker geslapen vanacht?!

Hier alles prima, durf het ivm de fok wet niet ze heel hard te roepen maar wij hebben gelukkig een erg goede slaper. Lijkt wel alsof ze het goed wil maken dat ze me de eerste 8 maanden nog zo vaak wakker maakte.
Nog even een vraagje aan de kindjes die ook rond de 1 jaar zitten. Slapen jullie kindjes ook nog 2 keer per dag of zijn jullie over op 1 slaapje. F slaap in de ochtend nog 2 uur en in de middag ook 1,5 tot 2 uur. 1 slaapje lijkt me hier de eerste tijd toch echt nog niet haalbaar.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87092903
Hij slaapt. Eindelijk. was vanaf 6:30 wakker en daarvoor de halve nacht :X

Sproetje: klinkt goed!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:47:48 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87094545
ben ik oo endelijk weer, bedankt allemaal voor de interesse en de beterschapswensen; ik wil eerst alle andere ziek en niet slapen kindjes en mama's even een dkke knuffel geven...

Ik heb gister op mijn tandvlees de dag door gegaan, eerst gewerkt, hele zieke patient, heeeeeel druk en een leerling op sleeptouw... toen thuis met Evie een paar uurtjes, maar die was nog steeds niet fit, dus vooral troosten en knuffelen. En toen moest ik nog trainen....
en toen ik thuis kwam was Evie wederom wakker geworden...
maar ik heb gister na het werk dentinox gehaald en een paar keer een paracetamol gegeven, en nu gaat het zoveel beter. Ws toch de allereerste tandjes waar ze heel veel last van heeft gehad... (misschien verklaart dat ook de spuitluier van donderdagavond).
van8 gelukkig doorgeslapen tot 7 uur, en daarna nog 2 uurtjes, dus ik voel me alweer een stuk beter.
zo lekker een wedstrijd volleyballen.

en jeetje Alexa is ook al een jaar!!! grote mooie meid! een hele fijn verjaardag gewenst samen met papa en mama! en tot over 2 maandjes bij de dreumesjes... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87094579
Alexa van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag *O*

Florian beterschap :*
pi_87094895
Fijn dat de pcm een beetje verlichting geeft BJ :)

Zojuist een mini stukje gefiets met Mart. Echt nog geen twee minuten. Hij vind het heerlijk en gewelidg op de fiets. Maar ik ga het voorlopig nog wel even bij dit stukje laten. Van het CB mogen we 'opbouwen' maar dit doe ik nog maar even niet. Over 2 weken eens 5 min en vanaf dan zien we wel weer verder. Maar hij zit echt goed. Hij wilt zowiezo alleen nog maar zitten. Liggen is echt niet stoer meer :D
En op de knieen zitten en dan wippen met de boxrand vast houdend is het helemaal hier :) Wat wordt mijn kleine jongen groot :)
pi_87095377
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik was vanmorgen om 8.15 al weer gauw bij mn ouders om mn kind op te halen O+ het was hartstikke goed gegaan!! 1 x om 0.00 zn speentje kwijt,verder gewoon op tijd gaan slapen en de hele nacht geslapen *O*
bruiloft vond ik niet heel veel aan, we kenden er niemand
Dat is precies zoals het hier is gegaan. Ivan is ook voor het eerst uit logeren geweest, heeft rond middernacht een aai over zijn bol gekregen en heeft lekker getukt tot 8 uur vanochtend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87095510
Wat heerlijk dat Wolf en Ivan het zo goed gegaan hebben tijdens het logeren!
Vind het best jammer dat we dat hier niet eens kunnen doen, maar ik kan iemand (schoonouders) gewoon niet opzadelen met een baby die 's nachts nog wakker wordt.
pi_87095892
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is precies zoals het hier is gegaan. Ivan is ook voor het eerst uit logeren geweest, heeft rond middernacht een aai over zijn bol gekregen en heeft lekker getukt tot 8 uur vanochtend.
Wat fijn! Zijn jullie lekker uit eten geweest samen? (ik las net in zwtopic dat jullie dat gingen doen)

Ik wist helemaal niet dat Dyon niet doorslaapt 's nachts Meimeltje. Wordt hij gewoon wakker of krijgt hij 's nachts nog een fles omdat hij dan honger heeft?
pi_87095970
Leah is vorig weekend voor het eerst uit logeren geweest (met haar broers natuurlijk). Ging ook prima. gewoon doorgeslapen (met zn drieen op een kamer, gezallich).

Alexa is 1 jaar! van harte meid :*
pi_87095984
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik wist helemaal niet dat Dyon niet doorslaapt 's nachts Meimeltje. Wordt hij gewoon wakker of krijgt hij 's nachts nog een fles omdat hij dan honger heeft?
Nee ik wil er ook niet zo snel over klagen :P
Hij wordt minimaal 1x in de nacht wakker en wil dan echt wat drinken. Afgelopen week heeft hij voor het eerst eens doorgeslapen! Helaas heeft hij dit dus niet voortgezet.
We hebben geprobeerd om steeds wat minder melk te geven 's nachts. Dat pikt hij ook wel, maar hij gaat er niet door doorslapen.
pi_87101093
Het huis is schoon. We hebben zo dadelijk gewoon een week vakantie! Voor het eerst dit jaar.
Waarvan zon/ma/din kermis. (Mart bij opa en oma maar komen overdag wel even langs, anders ga ik hem teveel missen). En voor nu zit Mart in zijn stoel heerlijk aan een soepstengel te kauwen. En oh, want ben ik dan een gelukkig moeder om dat te aanschouwen. Wat een wonder. Onze jongen, onze schat :) En het zijn de gewone kleine dingen die het doen beseffen. *smelt*
pi_87101228
Ymme, heerlijk een weekje vrij!
Gaan jullie 3 dagen naar de kermis dan of staan jullie op de kermis?
pi_87102601
We gaan naar de kermis (niet te vergelijken met de 'grote stad' kermis hoor ;) ).

Oh Mart lust druif. Gewoon een druif door midden snijden. En hap, kauw kauw en weg :)
pi_87111649
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:34 schreef Asyniur het volgende:

Wie zou eerder zijn? Daan of Harry? ;)
Thomas *)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:27:07 #135
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87112133
Ymme, geniet maar lekker hoor van het weekje vrij. Ik hoef ook nog maar 4 dagen te werken en dan ook ruim een week vrij. We gaan lekker een midweekje weg met z'n 3-tjes. Echt zin in!

Wow, Thomas een boventand (of 2?) leuk hè!

Vanavond Daan's tandjes gepoetst. Hij vond 't niet vervelend ofzo, maar hoe krijg je het voor elkaar dat hij het water weer uitspuugd? Daan wil alles opdrinken. Nu kan dat geen kwaad, maar lijkt me ook niet echt prettig om dat tandpasta door te slikken toch?
pi_87112183
Bwa, het is leuk als hij er éénmaal door is ;) De stand staat momenteel op 3 (2 beneden, 1 boven) en nog 1 bobbel te gaan bovenaan.
pi_87112520
Happy, babytandpasta is er speciaal voor gemaakt om doorgeslikt te worden. Dus je hoeft echt niet moeilijk te doen met uitspugen enz.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87112870
Hihi ik zie het al voor me, een baby die zn mond aan het spoelen is na het poetsen :P
Echt veel pasta hoeft er niet op de borstel voor die minitandjes, dus denk niet dat ze er veel van proeven. Ligt er hier bij de oudste wel aan welke tandpasta hij heeft, de teletubbie prodent tandpasta vond hij tot nu toe het 'lekkerst' :)

Fijn die doorkomende tandjes he Leonieke, maar inderdaad straks wel leuk! Dyon heeft sinds gisteren weer koorts, het lijkt erop dat er bovenin 2 tandjes aan het doorkomen zijn. Eigenlijk heeft hij van de onderste tandjes die door zijn gekomen geen last gehad, van de bovenste steeds wel. Is dat bij anderen ook zo? Bovenste tandjes zijn ook meestal groter natuurlijk.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:53:44 #139
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87113035
Hier nogsteeds niks. Hard op weg naar de tien maanden, ik ben benieuwd wanneer er wat zal doorbreken.
pi_87113153
Alexa, heb je een fijne verjaardag gehad? Gefeliciteerd nog *O*

Mijn baby heeft geen tijd om tanden of haar te krijgen of te leren kruipen. :{w Die is veel te druk bezig om andere mensen in te palmen :Y)
Waren net bij de Ikea om voor een keuken te kijken en madammeke heeft tijdens het eten in haar eentje 2 gezinnen weten te entertainen. Lekkere flirt.
pi_87113176
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:53 schreef Groofsken3 het volgende:
Hier nogsteeds niks. Hard op weg naar de tien maanden, ik ben benieuwd wanneer er wat zal doorbreken.
Staat juist heel lief toch zo'n tandloos bekkie hihi. Was S er ook wat later mee?

Hier is de 5e tand vorige week doorgekomen en heb nu dus het vermoeden dat de 6e en 7e er nu aan zitten te komen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:57:40 #142
313287 Groofsken3
pi_87113181
Ik vind het zo maf dat hij over (ruim) twee maanden al 1 wordt. Ik vergeet dat steeds. Voor mijn gevoel is het net als S in april jarig :o . Een heel gekke gewaarwording is dat. Ik denk ook wel eens 'jeetje, hij kan dit broekie al aan, dat kon S pas in januari aan' om me dan daarna pas te beseffen dat ze dus even oud waren juist.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:59:58 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87113270
Alexa, van harte gefeliciteerd! *O*

Florian, snel opknappen hoor! :*

Fijn hè Poppejans, als je je manneke weer kan ophalen O+

Heerlijk sproetje! :Y

Fijn dat het met Evie ook weer beter gaat...

Meimel, ooit zullen ook die van ons doorslapen :*

Wat klink je heerlijk ymme :Y

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:12 schreef leonieke het volgende:

[..]

Thomas *)
Opschepster! :{w

happy, ik spoel niks na. Maar ik spoel mijn eigen mond ook nooit. Volgens mij kan het geen kwaad dat ze tandpasta binnenkrijgen.
Harry schudt zich trouwens van de tandpasta :D

octo, dat klinkt heerlijk! O+
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:00:21 #144
313287 Groofsken3
pi_87113286
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:57 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Staat juist heel lief toch zo'n tandloos bekkie hihi. Was S er ook wat later mee?

Hier is de 5e tand vorige week doorgekomen en heb nu dus het vermoeden dat de 6e en 7e er nu aan zitten te komen.
S was 9 mnd en hoewel mijn moeder wel eens gezegd heeft dat ik erg laat was met tanden (ze heeft wel eens gevraagd, ik denk bij het cb, of ik nog wel tanden zou krijgen) was ik volgens mijn babyboek ook 9 mnd toen mijn eerste tand doorkwam. Volgens mij is dat helemaal niet overdreven laat dus, achteraf. Ik weet wel nog dat ik pas op mijn 9e mijn eerste losse tand had, dat is denk ik wel laat.

Nou ja, R dus nog wat later, we zullen zien.
pi_87113344
Hihi, ik kan me ook nog niet voorstellen dat het over 2,5 maand al zover is!
Ja dat vergelijken doe je bij een 2e echt he. Hier het voordeel dat de verjaardagen maar 1,5 maand uit elkaar liggen en ze dus beetje gelijk lopen qua seizoenen en maat kleding. En dat terwijl de uitgerekende dag maar 3 weken uit elkaar lag :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:03:01 #146
313287 Groofsken3
pi_87113388
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, ik kan me ook nog niet voorstellen dat het over 2,5 maand al zover is!
Ja dat vergelijken doe je bij een 2e echt he. Hier het voordeel dat de verjaardagen maar 1,5 maand uit elkaar liggen en ze dus beetje gelijk lopen qua seizoenen en maat kleding. En dat terwijl de uitgerekende dag maar 3 weken uit elkaar lag :P
Echt waar ja? Wie was er te laat en wie te vroeg?
pi_87113430
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

S was 9 mnd en hoewel mijn moeder wel eens gezegd heeft dat ik erg laat was met tanden (ze heeft wel eens gevraagd, ik denk bij het cb, of ik nog wel tanden zou krijgen) was ik volgens mijn babyboek ook 9 mnd toen mijn eerste tand doorkwam. Volgens mij is dat helemaal niet overdreven laat dus, achteraf. Ik weet wel nog dat ik pas op mijn 9e mijn eerste losse tand had, dat is denk ik wel laat.

Nou ja, R dus nog wat later, we zullen zien.
Alleen maar beter toch om lang een melkgebit te hebben!
Kyllian was juist erg vroeg, 5 maanden geloof ik.
pi_87113468
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Echt waar ja? Wie was er te laat en wie te vroeg?
Dat je dat niet meer weet. Wie hebben er de laatste zwangerschap nou veel tijd hier doorgebracht O-)
Kyllian kwam bij 37,5 week, Dyon bijna 42 weken.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:06:13 #149
313287 Groofsken3
pi_87113504
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat je dat niet meer weet. Wie hebben er de laatste zwangerschap nou veel tijd hier doorgebracht O-)
Kyllian kwam bij 37,5 week, Dyon bijna 42 weken.
Ja, dat weet ik heel goed, maar ik was vergeten of je over tijd liep :@ o|O :X :* ;).

Weet jij dan nog wel of ik over tijd liep? O-)
pi_87113540
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

ja, dat weet ik heel goed, maar ik was vergeten of je over tijd liep :@ o|O :X :* ;)
Hihihi maakt niet uit. Wanneer is R jarig, ik zag hm niet in de lijst staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')