Dat is precies zoals het hier is gegaan. Ivan is ook voor het eerst uit logeren geweest, heeft rond middernacht een aai over zijn bol gekregen en heeft lekker getukt tot 8 uur vanochtend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik was vanmorgen om 8.15 al weer gauw bij mn ouders om mn kind op te halenhet was hartstikke goed gegaan!! 1 x om 0.00 zn speentje kwijt,verder gewoon op tijd gaan slapen en de hele nacht geslapen
![]()
bruiloft vond ik niet heel veel aan, we kenden er niemand
Wat fijn! Zijn jullie lekker uit eten geweest samen? (ik las net in zwtopic dat jullie dat gingen doen)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is precies zoals het hier is gegaan. Ivan is ook voor het eerst uit logeren geweest, heeft rond middernacht een aai over zijn bol gekregen en heeft lekker getukt tot 8 uur vanochtend.
Nee ik wil er ook niet zo snel over klagenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Dyon niet doorslaapt 's nachts Meimeltje. Wordt hij gewoon wakker of krijgt hij 's nachts nog een fles omdat hij dan honger heeft?
Staat juist heel lief toch zo'n tandloos bekkie hihi. Was S er ook wat later mee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:53 schreef Groofsken3 het volgende:
Hier nogsteeds niks. Hard op weg naar de tien maanden, ik ben benieuwd wanneer er wat zal doorbreken.
Opschepster!quote:
S was 9 mnd en hoewel mijn moeder wel eens gezegd heeft dat ik erg laat was met tanden (ze heeft wel eens gevraagd, ik denk bij het cb, of ik nog wel tanden zou krijgen) was ik volgens mijn babyboek ook 9 mnd toen mijn eerste tand doorkwam. Volgens mij is dat helemaal niet overdreven laat dus, achteraf. Ik weet wel nog dat ik pas op mijn 9e mijn eerste losse tand had, dat is denk ik wel laat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Staat juist heel lief toch zo'n tandloos bekkie hihi. Was S er ook wat later mee?
Hier is de 5e tand vorige week doorgekomen en heb nu dus het vermoeden dat de 6e en 7e er nu aan zitten te komen.
Echt waar ja? Wie was er te laat en wie te vroeg?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi, ik kan me ook nog niet voorstellen dat het over 2,5 maand al zover is!
Ja dat vergelijken doe je bij een 2e echt he. Hier het voordeel dat de verjaardagen maar 1,5 maand uit elkaar liggen en ze dus beetje gelijk lopen qua seizoenen en maat kleding. En dat terwijl de uitgerekende dag maar 3 weken uit elkaar lag
Alleen maar beter toch om lang een melkgebit te hebben!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
S was 9 mnd en hoewel mijn moeder wel eens gezegd heeft dat ik erg laat was met tanden (ze heeft wel eens gevraagd, ik denk bij het cb, of ik nog wel tanden zou krijgen) was ik volgens mijn babyboek ook 9 mnd toen mijn eerste tand doorkwam. Volgens mij is dat helemaal niet overdreven laat dus, achteraf. Ik weet wel nog dat ik pas op mijn 9e mijn eerste losse tand had, dat is denk ik wel laat.
Nou ja, R dus nog wat later, we zullen zien.
Dat je dat niet meer weet. Wie hebben er de laatste zwangerschap nou veel tijd hier doorgebrachtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Echt waar ja? Wie was er te laat en wie te vroeg?
Ja, dat weet ik heel goed, maar ik was vergeten of je over tijd liepquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Dat je dat niet meer weet. Wie hebben er de laatste zwangerschap nou veel tijd hier doorgebracht![]()
Kyllian kwam bij 37,5 week, Dyon bijna 42 weken.
Hihihi maakt niet uit. Wanneer is R jarig, ik zag hm niet in de lijst staan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
ja, dat weet ik heel goed, maar ik was vergeten of je over tijd liep![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |