Krea ook niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Ik wil ook serieus genomen worden. Maar ik ben blond, dus dat gebeurt gewoon niet.
Weet ikquote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je hier niet te vaak en te hard roepen hoor
Alles kan kapotquote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef DeBassist het volgende:
voorlopig nog geen single gelukkig![]()
misschien tot ooit
je kan het veilig roepen hoor, dit is de kroeg nietquote:
quote:
Ja dat is een iets nettere manier .. dank jequote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor 't weet zit je inbox vol
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef mahlah het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is een iets nettere manier .. dank je
Hoeveel ruimte heb je nog?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan eerder omdat ik te lui ben om ruimte te maken in mn PMinbox
* Flippiee WIL GRAAG SERIEUS GENOMEN WORDENquote:Op woensdag 29 september 2010 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan het veilig roepen hoor, dit is de kroeg niet.
Ja, we weten het wel nuquote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[me=Flippiee]WIL GRAAG SERIEUS GENOMEN WORDEN
[/me]
Ja en? Je neukt me niet in mn baarmoeder hoorquote:
Ik pas.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee WIL GRAAG SERIEUS GENOMEN WORDEN
Basis HTML is te simpel, hoe kun je dat vergeten?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik na 1 jaartje zelfs de basis van html vergeten?
Ligt eraan, leeg fobo en zulksquote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we weten het wel nu. regel dat dan gewoon, moeilijk kan het niet zijn voor je
.
Whut ik heb het 1x gezegd in vorig topic. Je doet net of ik het al 20x gezegd heb.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we weten het wel nu. regel dat dan gewoon, moeilijk kan het niet zijn voor je
.
Nou god weet hoe lang die soepstengel is!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en? Je neukt me niet in mn baarmoeder hoor
Ow.....quote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en? Je neukt me niet in mn baarmoeder hoor
Happen kan je iig wel goedquote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut ik heb het 1x gezegd in vorig topic. Je doet net of ik het al 20x gezegd heb.
Uhm ik wil geneukt worden niet gekieteldquote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou god weet hoe lang die soepstengel is!
Lekkerquote:
Werkzequote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Zij die stervenwerken gaan, groeten u
Ik moet gelijk weer denken aan die opmerking van Ang3l over lang en hard knäckebrödquote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm ik wil geneukt worden niet gekieteldEen soepstengel komt er niet in
soepstengelquote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou god weet hoe lang die soepstengel is!
Succesquote:Op woensdag 29 september 2010 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet veel*snel iets bedenkt*
Ik ga het nieteens proberenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
er is n nieuwe limited edition chips smaak van layspatatje joppie
ik ben fan
Was dat niet toen je een smaak kon insturen dat ze die zouden maken?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
De naam en het idee klinken belachelijk. Maar mijn interesse is gewekt.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
Nee joh, dat is een van de drie deelnemers aan de nieuwe Lays maak de smaakquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
is n beetje kerrie achtig ofzo, vind t op de patat ook niet zo bijzonderquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Nog nooit gegeten, joppiesaus, de naam alleen staat me enorm tegen.
Dat is echt vet lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Wel eens ene fles zien staan, 5 euro ofzo, daahaag, daarvoor ga ik het niet proberenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is n beetje kerrie achtig ofzo, vind t op de patat ook niet zo bijzonder
staat wel limited edition op t zakjequote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een van de drie deelnemers aan de nieuwe Lays maak de smaak
keertje bestellen bij de snackbar danquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens ene fles zien staan, 5 euro ofzo, daahaag, daarvoor ga ik het niet proberen.
Dat hebben ze hier vast nietquote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje bestellen bij de snackbar danals t goor is bestel je gewoon weer n oorlog ofzo
Ja, dat dus. Maak de smaak van Lays of zoiets. Dat is een van de deelnemers. De anderen zijn Mango red chilli en Babi pangang.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
staat wel limited edition op t zakje![]()
en iets van blabla over n wedstrijd
ik vrees dat dat deze keer geen excuus isquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier vast niet.
zag trws vanmiddag bij de douglas nog n heat wave parfum staanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier vast niet.
Wrom niet? Ik heb het hier nog nooit op de borden zien staanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees dat dat deze keer geen excuus is
Bedacht door een kerel uit Kudelstaartquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
Er zijn ook gokkasten vanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag trws vanmiddag bij de douglas nog n heat wave parfum staan
Je kan zo een bakje bij de snackbar halen voor 50 cent of zo. Ik vind het iig erg lekker, er zitten heel fijn gesneden uitjes inquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens ene fles zien staan, 5 euro ofzo, daahaag, daarvoor ga ik het niet proberen.
Het is best lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Iedere keer als je Kudelstaart typt, denk ik dat het een nep dorp is. Maar dat is het nietquote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bedacht door een kerel uit Kudelstaart
Voor mannen? Of voor vrouwen?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag trws vanmiddag bij de douglas nog n heat wave parfum staan
Patatje Joppie is heerlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
dat vind ik dan weer goor klinkenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maak de smaak van Lays of zoiets. Dat is een van de deelnemers. De anderen zijn Mango red chilli en Babi pangang.
Wil je me nou op je hebben?quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer goor klinkenmja dit klinkt eigenlijk ook goor en is best weg te eten:9
en ze zullen ook niet n onwijze wansmaak uitbrengen want dan maken ze geen winst
Heb je me nu doorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je me nou op je hebben?.
Tenzij je ook denkt dat ik nep ben, want ik woon er en ben er geborenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
Iedere keer als je Kudelstaart typt, denk ik dat het een nep dorp is. Maar dat is het niet
Gewoon doenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef mahlah het volgende:
Nu heb ik zin in patat met joppiesaus ... maar ik moet nog sporten vanavond
nee, het was wishful thinkingquote:
Ik zou gaan hardlopen, maar heb net uit wanhoop een zak maltesers geopend omdat ik trek kreegquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef mahlah het volgende:
Nu heb ik zin in patat met joppiesaus ... maar ik moet nog sporten vanavond
tis heel undergroundquote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik heb het hier nog nooit op de borden zien staan.
Nee, ik denk niet dat jij nep bent en ik weet ook dat het plaatsje echt bestaat. Maar het klinkt zo verzonnenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tenzij je ook denkt dat ik nep ben, want ik woon er en ben er geboren
dunnoquote:
Hmzzzz, ik gok dat ze hele andere dingen verkopen als ik het zo brengquote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis heel undergroundze verkopen het vanonder de toonbank
Ik vergiste me het was 99 % Zal even legen mijn excusesquote:
Oooooohquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het was wishful thinking.
Balen dat het niet voor inwendig gebruik is hèquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je me nou op je hebben?.
60 cent ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptWat kost zo'n zak? Ik wil t eigenlijk ook wel eens proberen
Dan wil ik Heatwave wel op me hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnoprachtig paars doosje, dus ik denk voor vrouwen. Die kunnen zich dan eigenhandig onderspuiten met heatwave
quote:
Ok je hebt me overgehaald!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doenSport je t er vanavond weer af.
Oh, dan neem ik ze van 't weekend alle drie mee. Ff testenquote:
Het is ook verzonnen, ooit. Zoals zoveel plaatsnamen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik denk niet dat jij nep bent en ik weet ook dat het plaatsje echt bestaat. Maar het klinkt zo verzonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Balen dat het niet voor inwendig gebruik is hè
Morgen en overmorgen en dan maandag weerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ben je weer in Amsterdam?.
Toevallig, dan ben ik er ookquote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Morgen en overmorgen en dan maandag weer
Omdat niemand op mijn fantastische nieuws reageert en door blijft kletsen over sauzen en dorpjes die niet bestaanquote:
Ik zag het staan...maar werd te jaloers om vrolijk te reagerenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat niemand op mijn fantastische nieuws reageert en door blijft kletsen over sauzen en dorpjes die niet bestaan
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook verzonnen, ooit. Zoals zoveel plaatsnamen.*Pakt de zout en strooit wat rond*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zou hetquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig, dan ben ik er ook.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
IK GA WERKEN IN FRIGGING BIRMINGHAM![]()
![]()
Wauwquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef stbabylon het volgende:
As. dinsdag beginnen met een klus voor de RWE in Birmingham. 4 dagen in de week, all inclusive, tot het eind van het jaar
Tof voor je hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
![]()
nee, maar tegen jou ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat durf je toch niet tegen een lief klein schattig meisje
Hmm, wordt krap, moet ook mijn pak *brrrr* mee ws.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw
Mag ik een keer mee als bagage? Ik wil al tijden een keer in Birmingham rondstruinen
Hmmm, wie riep er ook alweer dat hij NO F-ING WAY in een pak ging werken?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, wordt krap, moet ook mijn pak *brrrr* mee ws.
Regenpak jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dit is Engeland. Dat is andersquote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmmm, wie riep er ook alweer dat hij NO F-ING WAY in een pak ging werken?
Ah, boeie, zit toch ws. elke avond binnen (in één van de leuke kroegen met podiumquote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Regenpak ja.
Maar gefelciteerd, altijd leuk dit soort uitstapjes.
Lukt bestquote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kom net weer aanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat niemand op mijn fantastische nieuws reageert en door blijft kletsen over sauzen en dorpjes die niet bestaan
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar tegen jou ook niet.
Vanaf dinsdag werk ik in Birminghamquote:Op woensdag 29 september 2010 17:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom net weer aan
geen zin te zoeken
welk nieuws?
Morgen! Donderdag, vrijdag en zaterdag is hij in de aanbiedingquote:Op woensdag 29 september 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die schommelstoel al gekocht?
oh leukquote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag werk ik in Birmingham
Maar nu ga ik de school opblazen (practica-avond). Aju plu
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag werk ik in Birmingham
Maar nu ga ik de school opblazen (practica-avond). Aju plu
Zie je, ook IK luister wel eens naar wat jij wilquote:
tomaten. iehl.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben n brood aan het bakkenmet kruiden en zongedroogde tomaatjes erin
Je bent met zoveel punten gestegen in mijn lijst he, dat het bijna eng isquote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je, ook IK luister wel eens naar wat jij wil.
Daaagquote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Out of here, 7.1 surroundset ophalen.
ik heb vorige week een broodbakmachine gekregenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben n brood aan het bakkenmet kruiden en zongedroogde tomaatjes erin
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Schommelstoel? Bij de bijenkorfquote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen! Donderdag, vrijdag en zaterdag is hij in de aanbieding
En zondag met mams shoppenUhm.. Nou ja kijken.. (en wat spullen kopen, dus toch shoppen!)
Adiosquote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
jup, ik heb niet zon machine dus ik mik m gewoon in de ovenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb vorige week een broodbakmachine gekregen
nu nog even uitvinden hoe dat ding werkt enzo
maar ik ga eerst maar gewoon een volkornebroodje bakken dan ofzo
en met kruiden enzo kan dat ook in een machine??
dan kom je toch lekker niet etenquote:
oh okéquote:Op woensdag 29 september 2010 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zocht contact
was zo rustig hier
ik ben meer van de granen enzoquote:Op woensdag 29 september 2010 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, ik heb niet zon machine dus ik mik m gewoon in de oven![]()
maar op mijn pakje meel staat dat het ook in de machine kangewoon lekker ittaliaanse kruiden ofzo erdoor, of n lekker tomatenmixje
Oh maar dat wil ik welquote:Op woensdag 29 september 2010 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kom je toch lekker niet eten
nee was mijn fout hoorquote:
Ik eet wel mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kom je toch lekker niet eten
Iedereen vertrektquote:Op woensdag 29 september 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
ik ga er ook weer even vandoor, tot later
Laterzzquote:Op woensdag 29 september 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
ik ga er ook weer even vandoor, tot later
En van mij blijf ie afquote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen vertrekt![]()
Nou valt er heulmaal niets meer te nemen
Open er een topic over.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen vertrekt![]()
Nou valt er heulmaal niets meer te nemen
Dan ga ik snel douchen enzoquote:
Gooi die maltesers eens deze kant op.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Tevesn word ik misselijk van mijn zak maltesers.
Als je hem vangt, gooi ik hem nu naar je toe!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gooi die maltesers eens deze kant op.
Ik kom daar niet in de buurtquote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Gooi even wat warm eten naar mijn raam als je langsrijdt.
![]()
Volgensmij wel jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ldg woont toch bij mij in de buurt?
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lekker kort en bitchy antwoord Murm![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lekker kort en bitchy antwoord Murm![]()
Heb je alleen in je douche een gordijn ofquote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
*kruipt weg achter het douchegordijn*
KUSJE voor batsmeisjequote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
lolwhutdinner at my place?
jullie zijn n ander keertje van harte welkom![]()
nu ben ik snotterig en ongezellig, dat doe ik jullie niet aan
Ohja.. Zo Douchen en Uniform aan.. Had nog iemand een fobo update beloofd voor ik ga werkenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je alleen in je douche een gordijn of
Dank u, dank uquote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan mijn ware aard niet meer verbergen.
Ik vind je een eikel trouwens
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je alleen in je douche een gordijn of
Oh,nu komt iedereen ineens voor zn mening uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schop geeft*
Gewoon, omdat Murm je een eikel vindt
Murm vindt hem een eikel.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schop geeft*
maar.. maar... het is yipsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schop geeft*
Oooh okequote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen! Donderdag, vrijdag en zaterdag is hij in de aanbieding
En zondag met mams shoppenUhm.. Nou ja kijken.. (en wat spullen kopen, dus toch shoppen!)
Dat is niet mijn mening, ik loop mee met de Rotterdamse [Singles] kliek jeweetsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh,nu komt iedereen ineens voor zn mening uit.
Jij begrijpt mij niet, deze keerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Murm vindt hem een eikel.
Opletten en lezen nog steeds niet je sterkste kant?
Ik doe niet aan kliekjes. Dan ga ik wel weg uit Rotterdam.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is niet mijn mening, ik loop mee met de Rotterdamse [Singles] kliek jeweets
Maar.. Nee, dat mag niet.. Wij gingen trouwen en zulksquote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes. Dan ga ik wel weg uit Rotterdam.
een week in n turkenbuurt en t meiske wordt meteen uitgehuwelijktquote:Op woensdag 29 september 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Nee, dat mag niet.. Wij gingen trouwen en zulks
Waitwhutwhat?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Nee, dat mag niet.. Wij gingen trouwen en zulks
Dat gaat snel daar in Charlois, dat weet je tochquote:Op woensdag 29 september 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een week in n turkenbuurt en t meiske wordt meteen uitgehuwelijkt
Ach,laat die mensen gewoon hun eigen mening hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar.. maar... het is yips
ze heeft t verdrongen denkquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,laat die mensen gewoon hun eigen mening hebben.
Nou, bedankt zegquote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze heeft t verdrongen denk
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze heeft t verdrongen denk
Ik vind mezelf ook leukquote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind t stom
want je bent leuk
Ik heul niksquote:
goedzoquote:
Heul niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heul niks![]()
Na die IJskoffie wilde je opeens trouwen enzo!
Nu nog anderen die me leuk vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goedzo
zouden mensen vaker moeten doenzichzelf leuk vinden
Ik vind mezelf niet echt leukquote:Op woensdag 29 september 2010 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goedzo
zouden mensen vaker moeten doenzichzelf leuk vinden
Bij de Bram ladage.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef mahlah het volgende:
Waar kun je op Hoog Catherijne friet met joppie saus halen?
Vroeger was Bram Ladage leuk.. Hadden ze nog vierkante frikandellen..quote:
en anders vast ook buiten bij de manneke pis of hoe heet die tentquote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef mahlah het volgende:
moet je s proberenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet echt leuk
Vierkante frikandellen? Of rechthoekige?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vroeger was Bram Ladage leuk.. Hadden ze nog vierkante frikandellen..
Geen idee maar bedankt. Zit ik hier met mijn noodles. Joppie saus...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef mahlah het volgende:
Die reclame van vroeger (of nu nog?) op de radio. Plat accent. Versuh pettat! Versuh pettat!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heet het trouwens wel gewoon patat. Mocht je in de war raken.
Vierkant ipv rond, dan liepen de sauzen er niet zo snel af!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vierkante frikandellen? Of rechthoekige?
Jamaar.. Neequote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je s proberenword je blij van
Rechthoekig dus. Want ik neem aan dat ze gewoon lang zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vierkant ipv rond, dan liepen de sauzen er niet zo snel af!
Wel gewoon lang ja..quote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rechthoekig dus. Want ik neem aan dat ze gewoon lang zijn.
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en anders vast ook buiten bij de manneke pis of hoe heet die tentdie op dat marktpleintje zit
Dan kom je toch hierheen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Geen idee maar bedankt. Zit ik hier met mijn noodles. Joppie saus...
spill itquote:Op woensdag 29 september 2010 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar.. Nee![]()
Lang verhaaaal en zulks..
really... das wel sick om half 7 s avonds.. vind ikquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, werd hier net even helemaal misselijkIk zat Editie NL te kijken en daar kwam een fragment over kinderporno voorbij. Prima. Maar ze gingen geluidsfragmenten laten horen
ik krijg al de rillingen als ik dit lees.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, werd hier net even helemaal misselijkIk zat Editie NL te kijken en daar kwam een fragment over kinderporno voorbij. Prima. Maar ze gingen geluidsfragmenten laten horen
Nah, miss straks, in pm ofzo.. Nu eerst douchen, kijken of ik me dan minder beroerd voel..quote:
Gatverquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Samzz het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Samzz het volgende:
ik heb gewoon joppie saus in de koelkast staanquote:Op woensdag 29 september 2010 18:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Geen idee maar bedankt. Zit ik hier met mijn noodles. Joppie saus...
quote:
Er werd wel gewaarschuwd... Maar dan nog. Ze hadden net ervoor verteld wat er met dat kindje is gebeurd en daarna lieten ze de fragmenten horenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
really... das wel sick om half 7 s avonds.. vind ik
Dat is het maar goed dat je het niet gehoord hebt. Ik werd er echt misselijk van en ik ben absoluut geen watje...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik krijg al de rillingen als ik dit lees.
Nee kerrie, uitjes en mayo (als ik me niet vergis)quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Cue_ het volgende:
Joppiesaus.. was dat niet gewoon curry en mayo gemengd?
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan kom je toch hierheen?
En dr loopt wat uit je mond
Ja, tikte mijn reactie al nav de TT toen net die dingen over kp langskwamen, gevalletje bad timing.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
las eerst iets over kp en dan dit....
Is Joe serieus bij je of doen jullie alsof?quote:
Noem mij een emotieloze wat dan ook. Maar dat geluidsfragment doet je hoogstens wat als je het in zou beelden of wat dan ook. Want als je de context niet wist dan had je zoiets gehad van "moagh.. dat janken valt nog wel mee"quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er werd wel gewaarschuwd... Maar dan nog. Ze hadden net ervoor verteld wat er met dat kindje is gebeurd en daarna lieten ze de fragmenten horenIk vind dat erg ver gaan...
[..]
Dat is het maar goed dat je het niet gehoord hebt. Ik werd er echt misselijk van en ik ben absoluut geen watje...
Ja en nog iets...kan er even niet opkomen maar in elk geval uitjes en kerrie ja. Erg lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee kerrie, uitjes en mayo (als ik me niet vergis)
Ow.. dan laat het maar zitten, dat is niet te eten.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee kerrie, uitjes en mayo (als ik me niet vergis)
nee jppiesaus is joppie sausquote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Cue_ het volgende:
Joppiesaus.. was dat niet gewoon curry en mayo gemengd?
Ze hebben ervoor verteld wat er met het kind is gebeurd, dus dat weet je en daarna die geluidsfragmenten. Ik vond het heel naar.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem mij een emotieloze wat dan ook. Maar dat geluidsfragment doet je hoogstens wat als je het in zou beelden of wat dan ook. Want als je de context niet wist dan had je zoiets gehad van "moagh.. dat janken valt nog wel mee"
Owwwwquote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee jppiesaus is joppie saus
[ afbeelding ]
http://www.joppiesaus.nl/
Woah dat gaat wel ver.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het ook gezien idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben ervoor verteld wat er met het kind is gebeurd, dus dat weet je en daarna die geluidsfragmenten. Ik vond het heel naar.
heb t nog nooit gehad maar ool nooit gezien nog in de stadquote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Heb ik mezelf voor niks lekker gemaakt
ze hebben t sowieso wel bij die vlaamse friet tent net buiten HC mjaquote:Op woensdag 29 september 2010 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb t nog nooit gehad maar ool nooit gezien nog in de stad
gewoon een fles kopen bij de jumboquote:Op woensdag 29 september 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben t sowieso wel bij die vlaamse friet tent net buiten HC mjaik blijf t niet roepen
ja, inderdaad. gatver!quote:Op woensdag 29 september 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er werd wel gewaarschuwd... Maar dan nog. Ze hadden net ervoor verteld wat er met dat kindje is gebeurd en daarna lieten ze de fragmenten horenIk vind dat erg ver gaan...
[..]
Dat is het maar goed dat je het niet gehoord hebt. Ik werd er echt misselijk van en ik ben absoluut geen watje...
ben er echt. Hadden ervoor al geconstateerd beiden sneu te zijn, want aan het fokken. Dan maar schepje er bovenopquote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is Joe serieus bij je of doen jullie alsof?
mja daar heeft mahamalalala niks aanquote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon een fles kopen bij de jumbo
dus ik moet niet bij gemist gaan terugkijken?quote:
Inderdaad. Dan ben je gezellig samen en dan gaan Fokkenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben er echt. Hadden ervoor al geconstateerd beiden sneu te zijn, want aan het fokken. Dan maar schepje er bovenop
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is Joe serieus bij je of doen jullie alsof?
toch geen eerste keer dat jullie elkaar zien?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben er echt. Hadden ervoor al geconstateerd beiden sneu te zijn, want aan het fokken. Dan maar schepje er bovenop
AH heeft de flessen geloof ik ook...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mja daar heeft mahamalalala niks aanop HC zit alleen een AH
manneke pis. Maar die gaat volgens mij met de winkels tegelijk dichtquote:Op woensdag 29 september 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben t sowieso wel bij die vlaamse friet tent net buiten HC mjaik blijf t niet roepen
daar heb je gelijk in, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die zich daarin niet kunnen inleven.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noem mij een emotieloze wat dan ook. Maar dat geluidsfragment doet je hoogstens wat als je het in zou beelden of wat dan ook. Want als je de context niet wist dan had je zoiets gehad van "moagh.. dat janken valt nog wel mee"
Daarna is het beter?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toch geen eerste keer dat jullie elkaar zien?
nopequote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toch geen eerste keer dat jullie elkaar zien?
Wat de neuk, waarom ben je dan aan het Fokken?quote:
In die zin ben ik ook apart (Denk ik dan). Want zelfbescherming is het echt niet. Het doet me gewoon echt niks.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die zich daarin niet kunnen inleven.
bewust zorgen dat je je niet gaat inleven uit zelfbescherming oid snap ik wel, maar ik vind het wel apart om te horen dat het je koud laat eerlijk gezegd
bedoel meer dat als je elkaar regelmatig ziet en dan gaat zitten fokken, moet kunnenquote:
Omdat appelquote:Op woensdag 29 september 2010 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de neuk, waarom ben je dan aan het Fokken?
Dat hebben jij en krea ook wel eens gedaan toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf wetenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat appel
We zijn verslaafd, jeweetz
Multitaskenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar weinigaan.. anders deden jullie wel andere dingen
geen idee hoe dat in dit geval is maar herken wel wat je zegt hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In die zin ben ik ook apart (Denk ik dan). Want zelfbescherming is het echt niet. Het doet me gewoon echt niks.
Natuurlijk vind ik het zielig hoor en vind ik dat het niet kan (laten we dat duidelijk hebben). Maar dergelijke geluiden of teksten. Neuh. Totaal geen last van. Heb dat inlevingsvermogen niet.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hebben jij en krea ook wel eens gedaan toch?
volgens mij doet bijna elk fokstel dat wel (eens/regelmatig)
ze zijn toch geen stel???quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hebben jij en krea ook wel eens gedaan toch?
volgens mij doet bijna elk fokstel dat wel (eens/regelmatig)
Volgens mij was al vastgesteld dat Fok!ers Gaan fokken tijdens de seks en dat het daarom zo slecht is :pquote:Op woensdag 29 september 2010 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou de eerste wijze les voor fokkers moeten zijn.... niet te Fok!en onder het seksenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef mahlah het volgende:
Volgens mij was al vastgesteld dat Fok!ers Gaan fokken tijdens de seks en dat het daarom zo slecht is :p
tijdens!?!?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Volgens mij was al vastgesteld dat Fok!ers Gaan fokken tijdens de seks en dat het daarom zo slecht is :p
Wss kan je het zo wel stellen. Tenminste bij mij zowat als het alleen mezelf betreft of mezelf incl vrienden of misschien net echt heel close vrienden. Maar dan nog is het gevoel niet altijd helemaal aanwezig, maar meer het verplichte 'meevoelen' enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..
geen idee hoe dat in dit geval is maar herken wel wat je zegt hoor
ik heb heel vaak dat mensen ach en wee roepen en ergens van ontdaan zijn en dan voel ik daar niet veel bij
terwijl ik heel goed kan inleven en heel gevoellig ben[b]
maar alleen als het mij ook echt boeit ofzo!?!?[/b]
Ja Ik zit mobiel dus gaat allemaal niet zo snelquote:Op woensdag 29 september 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |