Ik ga het nieteens proberenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
er is n nieuwe limited edition chips smaak van layspatatje joppie
ik ben fan
Was dat niet toen je een smaak kon insturen dat ze die zouden maken?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
De naam en het idee klinken belachelijk. Maar mijn interesse is gewekt.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
Nee joh, dat is een van de drie deelnemers aan de nieuwe Lays maak de smaakquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
is n beetje kerrie achtig ofzo, vind t op de patat ook niet zo bijzonderquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Nog nooit gegeten, joppiesaus, de naam alleen staat me enorm tegen.
Dat is echt vet lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Wel eens ene fles zien staan, 5 euro ofzo, daahaag, daarvoor ga ik het niet proberenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is n beetje kerrie achtig ofzo, vind t op de patat ook niet zo bijzonder
staat wel limited edition op t zakjequote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een van de drie deelnemers aan de nieuwe Lays maak de smaak
keertje bestellen bij de snackbar danquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens ene fles zien staan, 5 euro ofzo, daahaag, daarvoor ga ik het niet proberen.
Dat hebben ze hier vast nietquote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keertje bestellen bij de snackbar danals t goor is bestel je gewoon weer n oorlog ofzo
Ja, dat dus. Maak de smaak van Lays of zoiets. Dat is een van de deelnemers. De anderen zijn Mango red chilli en Babi pangang.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
staat wel limited edition op t zakje![]()
en iets van blabla over n wedstrijd
ik vrees dat dat deze keer geen excuus isquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier vast niet.
zag trws vanmiddag bij de douglas nog n heat wave parfum staanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier vast niet.
Wrom niet? Ik heb het hier nog nooit op de borden zien staanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees dat dat deze keer geen excuus is
Bedacht door een kerel uit Kudelstaartquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
Er zijn ook gokkasten vanquote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag trws vanmiddag bij de douglas nog n heat wave parfum staan
Je kan zo een bakje bij de snackbar halen voor 50 cent of zo. Ik vind het iig erg lekker, er zitten heel fijn gesneden uitjes inquote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel eens ene fles zien staan, 5 euro ofzo, daahaag, daarvoor ga ik het niet proberen.
Het is best lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Iedere keer als je Kudelstaart typt, denk ik dat het een nep dorp is. Maar dat is het nietquote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bedacht door een kerel uit Kudelstaart
Voor mannen? Of voor vrouwen?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zag trws vanmiddag bij de douglas nog n heat wave parfum staan
Patatje Joppie is heerlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben fan
dat vind ik dan weer goor klinkenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maak de smaak van Lays of zoiets. Dat is een van de deelnemers. De anderen zijn Mango red chilli en Babi pangang.
Wil je me nou op je hebben?quote:
Kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer goor klinkenmja dit klinkt eigenlijk ook goor en is best weg te eten:9
en ze zullen ook niet n onwijze wansmaak uitbrengen want dan maken ze geen winst
Heb je me nu doorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je me nou op je hebben?.
Tenzij je ook denkt dat ik nep ben, want ik woon er en ben er geborenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef Samzz het volgende:
Iedere keer als je Kudelstaart typt, denk ik dat het een nep dorp is. Maar dat is het niet
Gewoon doenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef mahlah het volgende:
Nu heb ik zin in patat met joppiesaus ... maar ik moet nog sporten vanavond
nee, het was wishful thinkingquote:
Ik zou gaan hardlopen, maar heb net uit wanhoop een zak maltesers geopend omdat ik trek kreegquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef mahlah het volgende:
Nu heb ik zin in patat met joppiesaus ... maar ik moet nog sporten vanavond
tis heel undergroundquote:Op woensdag 29 september 2010 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrom niet? Ik heb het hier nog nooit op de borden zien staan.
Nee, ik denk niet dat jij nep bent en ik weet ook dat het plaatsje echt bestaat. Maar het klinkt zo verzonnenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tenzij je ook denkt dat ik nep ben, want ik woon er en ben er geboren
dunnoquote:
Hmzzzz, ik gok dat ze hele andere dingen verkopen als ik het zo brengquote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis heel undergroundze verkopen het vanonder de toonbank
Ik vergiste me het was 99 % Zal even legen mijn excusesquote:
Oooooohquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het was wishful thinking.
Balen dat het niet voor inwendig gebruik is hèquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je me nou op je hebben?.
60 cent ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptWat kost zo'n zak? Ik wil t eigenlijk ook wel eens proberen
Dan wil ik Heatwave wel op me hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnoprachtig paars doosje, dus ik denk voor vrouwen. Die kunnen zich dan eigenhandig onderspuiten met heatwave
quote:
Ok je hebt me overgehaald!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doenSport je t er vanavond weer af.
Oh, dan neem ik ze van 't weekend alle drie mee. Ff testenquote:
Het is ook verzonnen, ooit. Zoals zoveel plaatsnamen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:07 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik denk niet dat jij nep bent en ik weet ook dat het plaatsje echt bestaat. Maar het klinkt zo verzonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Balen dat het niet voor inwendig gebruik is hè
Morgen en overmorgen en dan maandag weerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ben je weer in Amsterdam?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |