Dat gaat snel daar in Charlois, dat weet je tochquote:Op woensdag 29 september 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een week in n turkenbuurt en t meiske wordt meteen uitgehuwelijkt
Ach,laat die mensen gewoon hun eigen mening hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar.. maar... het is yips
ze heeft t verdrongen denkquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,laat die mensen gewoon hun eigen mening hebben.
Nou, bedankt zegquote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze heeft t verdrongen denk
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze heeft t verdrongen denk
Ik vind mezelf ook leukquote:Op woensdag 29 september 2010 18:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind t stom
want je bent leuk
Ik heul niksquote:
goedzoquote:
Heul niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heul niks![]()
Na die IJskoffie wilde je opeens trouwen enzo!
Nu nog anderen die me leuk vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goedzo
zouden mensen vaker moeten doenzichzelf leuk vinden
Ik vind mezelf niet echt leukquote:Op woensdag 29 september 2010 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goedzo
zouden mensen vaker moeten doenzichzelf leuk vinden
Bij de Bram ladage.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef mahlah het volgende:
Waar kun je op Hoog Catherijne friet met joppie saus halen?
Vroeger was Bram Ladage leuk.. Hadden ze nog vierkante frikandellen..quote:
en anders vast ook buiten bij de manneke pis of hoe heet die tentquote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef mahlah het volgende:
moet je s proberenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet echt leuk
Vierkante frikandellen? Of rechthoekige?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vroeger was Bram Ladage leuk.. Hadden ze nog vierkante frikandellen..
Geen idee maar bedankt. Zit ik hier met mijn noodles. Joppie saus...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef mahlah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |