Toevallig, dan ben ik er ookquote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Morgen en overmorgen en dan maandag weer
Omdat niemand op mijn fantastische nieuws reageert en door blijft kletsen over sauzen en dorpjes die niet bestaanquote:
Ik zag het staan...maar werd te jaloers om vrolijk te reagerenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat niemand op mijn fantastische nieuws reageert en door blijft kletsen over sauzen en dorpjes die niet bestaan
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is ook verzonnen, ooit. Zoals zoveel plaatsnamen.*Pakt de zout en strooit wat rond*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zou hetquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toevallig, dan ben ik er ook.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
IK GA WERKEN IN FRIGGING BIRMINGHAM![]()
![]()
Wauwquote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef stbabylon het volgende:
As. dinsdag beginnen met een klus voor de RWE in Birmingham. 4 dagen in de week, all inclusive, tot het eind van het jaar
Tof voor je hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef stbabylon het volgende:
![]()
nee, maar tegen jou ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat durf je toch niet tegen een lief klein schattig meisje
Hmm, wordt krap, moet ook mijn pak *brrrr* mee ws.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw
Mag ik een keer mee als bagage? Ik wil al tijden een keer in Birmingham rondstruinen
Hmmm, wie riep er ook alweer dat hij NO F-ING WAY in een pak ging werken?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, wordt krap, moet ook mijn pak *brrrr* mee ws.
Regenpak jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, wordt krap, moet ook mijn pak *brrrr* mee ws.
Maar dit is Engeland. Dat is andersquote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmmm, wie riep er ook alweer dat hij NO F-ING WAY in een pak ging werken?
Ah, boeie, zit toch ws. elke avond binnen (in één van de leuke kroegen met podiumquote:Op woensdag 29 september 2010 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Regenpak ja.
Maar gefelciteerd, altijd leuk dit soort uitstapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |