Ik eet wel mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan kom je toch lekker niet eten
Iedereen vertrektquote:Op woensdag 29 september 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
ik ga er ook weer even vandoor, tot later
Laterzzquote:Op woensdag 29 september 2010 17:36 schreef Duimelot het volgende:
ik ga er ook weer even vandoor, tot later
En van mij blijf ie afquote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen vertrekt![]()
Nou valt er heulmaal niets meer te nemen
Open er een topic over.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen vertrekt![]()
Nou valt er heulmaal niets meer te nemen
Dan ga ik snel douchen enzoquote:
Gooi die maltesers eens deze kant op.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Tevesn word ik misselijk van mijn zak maltesers.
Als je hem vangt, gooi ik hem nu naar je toe!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gooi die maltesers eens deze kant op.
Ik kom daar niet in de buurtquote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Gooi even wat warm eten naar mijn raam als je langsrijdt.
![]()
Volgensmij wel jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ldg woont toch bij mij in de buurt?
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lekker kort en bitchy antwoord Murm![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lekker kort en bitchy antwoord Murm![]()
Heb je alleen in je douche een gordijn ofquote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
*kruipt weg achter het douchegordijn*
KUSJE voor batsmeisjequote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef littledrummergirl het volgende:
lolwhutdinner at my place?
jullie zijn n ander keertje van harte welkom![]()
nu ben ik snotterig en ongezellig, dat doe ik jullie niet aan
Ohja.. Zo Douchen en Uniform aan.. Had nog iemand een fobo update beloofd voor ik ga werkenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je alleen in je douche een gordijn of
Dank u, dank uquote:Op woensdag 29 september 2010 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan mijn ware aard niet meer verbergen.
Ik vind je een eikel trouwens
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je alleen in je douche een gordijn of
Oh,nu komt iedereen ineens voor zn mening uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schop geeft*
Gewoon, omdat Murm je een eikel vindt
Murm vindt hem een eikel.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schop geeft*
maar.. maar... het is yipsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schop geeft*
Oooh okequote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen! Donderdag, vrijdag en zaterdag is hij in de aanbieding
En zondag met mams shoppenUhm.. Nou ja kijken.. (en wat spullen kopen, dus toch shoppen!)
Dat is niet mijn mening, ik loop mee met de Rotterdamse [Singles] kliek jeweetsquote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh,nu komt iedereen ineens voor zn mening uit.
Jij begrijpt mij niet, deze keerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Murm vindt hem een eikel.
Opletten en lezen nog steeds niet je sterkste kant?
Ik doe niet aan kliekjes. Dan ga ik wel weg uit Rotterdam.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is niet mijn mening, ik loop mee met de Rotterdamse [Singles] kliek jeweets
Maar.. Nee, dat mag niet.. Wij gingen trouwen en zulksquote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes. Dan ga ik wel weg uit Rotterdam.
een week in n turkenbuurt en t meiske wordt meteen uitgehuwelijktquote:Op woensdag 29 september 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Nee, dat mag niet.. Wij gingen trouwen en zulks
Waitwhutwhat?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Nee, dat mag niet.. Wij gingen trouwen en zulks
Dat gaat snel daar in Charlois, dat weet je tochquote:Op woensdag 29 september 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een week in n turkenbuurt en t meiske wordt meteen uitgehuwelijkt
Ach,laat die mensen gewoon hun eigen mening hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar.. maar... het is yips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |