Flippiee denkt dat wij hebben geneukt.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Spraakmakende opmerking blijkbaar.
Oh ik nam het te serieus zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sammmmmm heeft met een fokkkkkkkkerrrrr
hoe heb je het nou?quote:
Ipod touch.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef dawg het volgende:
ja, al die nerds met hun ogen gericht op hun iphone.
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg je nu dat seks met jou alleen maar tegen kan vallen?
Neee ik vroeg me af hoezo het iel bah wasquote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flippiee denkt dat wij hebben geneukt.
ik hou wel van serieus nemenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik nam het te serieus zeker
Care to change that?quote:
*pak zout brengt*quote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee ik vroeg me af hoezo het iel bah was
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie zijn toch allemaal stom want hetero.
ach jij bent stomquote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien bitchte ze ook om niks, je was er niet bij. Ik ook niet. Who cares.
Oh, zoquote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee ik vroeg me af hoezo het iel bah was
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ipod touch.scrolt wel zo lekker.
Ik van serieus genomen wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou wel van serieus nemen
tegen jou welquote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg je nu dat seks met jou alleen maar tegen kan vallen?
Oeh, oeh, ik ben het met je eensquote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach jij bent stom
alleen mannen doen
de leuke mensen doen gewoon zowel mannen als vrouwen![]()
En gelijk heb jequote:Op woensdag 29 september 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien bitchte ze ook om niks, je was er niet bij. Ik ook niet. Who cares.
wie nietquote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daar ben jij er 1 van?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
Pfff, mensen die niet kunnen beslissen en focussenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach jij bent stom
alleen mannen doen
*noteert, geen sex met Bengeltje, speelt alleen met dr iPod touch.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ipod touch.scrolt wel zo lekker.
Logisch. Ik hanteer een hoge standaard.quote:
Juist. IRL. In een arena of zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
En gelijk heb je![]()
En online los je zoiets sowieso niet op. irl met de rest van [Singles] erbij om ze aan te moedigen werk veel beter
Zo komt het wel overquote:
ja ook welquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je poes? heeft ie je huis nog niet afgebroken?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeg het maarquote:
ik vind niet dat ik dat min of meer zeg eigenlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Het is blijkbaar al een tijdje geleden,EN ik was er niet bij.
Maar om dan min of meer te zeggen,ze bitchte om niks...vind ik best een beetje natrappen.
Het lijkt me inderdaad leuk er een keer te kijken. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 29 september 2010 16:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de volgende beurs kom je gewoon ook, niets moet maar alles mag
ik DOE beide afentoe (wist je toch al!?)quote:
Dan begrijp ik het zoals gewoonlijk weer verkeerdquote:Op woensdag 29 september 2010 16:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind niet dat ik dat min of meer zeg eigenlijk.
ze bitchte vanwege die avond. volgens mij ontkent ook niemand dat (dawg heeft het zelf ook geschreven). Ik zeg nergens dat dat om niets is. volgens mij
Mijn vermoeden dacht van wel, maar eerlijk gezegd wist ik het nog nietquote:Op woensdag 29 september 2010 16:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik DOE beide afentoe (wist je toch al!?)
maar voel verder alleen wat voor mannen
ben gewoon een hetero die niet zo'n drama van maakt om in the heat of the moment alles te proberen
NPquote:Op woensdag 29 september 2010 16:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het zoals gewoonlijk weer verkeerdDumbass die ik ben,sorry.
nee, nog nietquote:Op woensdag 29 september 2010 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je poes? heeft ie je huis nog niet afgebroken?
Gehaktballetjes van Ikea?quote:
maar dat ik je wil zoenen is puur wetenschappelijk nog hequote:Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vermoeden dacht van wel, maar eerlijk gezegd wist ik het nog niet
You know I luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuvvvv you!quote:
zie je wel dat je eigenlijk maar een softie bent?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, nog nietze vermoord mn behang en zit continu op mn aanrecht en straffen werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |