Maar wat maakt dat jou dan als je je er schijnbaar zo aan ergert dat zij zich ergeren? Echt ik kan er geen chocola van maken waar je je zo over opwindt. Hoezo heb jij er last van dat ze ergens last van hebben als het geen enkele impact heeft?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Mensen moeten gewoon bezig gaan met hun EIGEN leven en niet dat van anderen. Soapkijkende eikels die zich liever kommeren om wat een ANDER wel of niet doet., aantrekt, rookt, etc. dan kijken hoe ze hun eigen leven es wat meer kleur kunnen geven...
Klopt. Samen is een gedwongen opgelegd woord. Ik kies ZELF voor met wie ik samen ben.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij wil geen samenleving maar een langsleving.
Als je toch om letterlijke tekst vraagt, lees de mijne dan nog even. Ik zeg, imho, dus, naar mijn mening doe je dat. Mening, nogmaals. Die ik baseer op jouw uitingen in het topic. Zoals jij ingaat op mijn mening, alsof die onzin is, doe je jezelf voor als irritant kleinzielig mens. en dat is dus een mening. Rare dingen toch, meningen en feiten?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat iemand iets riep over lange tenen enzo...
Quote mij waar ik vraag om gelijk of ongelijk, quote me maar.
Ik vraag iets, jij wil een stoel rectaal inbrengen.
Krijg ik daar nu nog excuus voor?
Ik verlaag me niet tot dat niveau, iets wat jij blijkbaar nodig acht om een punt proberen duidelijk te maken.
In je eigen huis.. Niet als je buiten bent.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Samen is een gedwongen opgelegd woord. Ik kies ZELF voor met wie ik samen ben.
Waarom niet, je doet hetzelfde bij anderenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga je nou op elke post van mij zout leggen?
Maar het maakt geen ene fuck uit zoals ik al zeg wélke religie het is die een persoon aanhangt als hij zegt dat het op religieuze gronden is.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat boeddhisten hier minder aanstoot aan zullen geven dan een streng gereformeerd of katholiek persoon.
K denk dat je even aan zelfreflectie moet gaan doen, ik ben niet de enige denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Boeit me geen flikker wat anderen ervan vinden. En zo zou het ook kunnen. Net als dat het me niet boeit dat een of andere achterlijke moslima zich als een pinguin verkleed. Laat haar lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Swiffer het volgende:
[..]
In je eigen huis.. Niet als je buiten bent.
Jij beschuldigt iemand van persoonlijk worden, wat dus niet het geval is en ontkent dat je zelf persoonlijk werd terwijl je dat wel deed.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
dat is dus het punt, dan moet iedereen toch zo denken om dat te bereiken? En das wat moeilijker...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Boeit me geen flikker wat anderen ervan vinden. En zo zou het ook kunnen. Net als dat het me niet boeit dat een of andere achterlijke moslima zich als een pinguin verkleed. Laat haar lekker.
dat moet je wel even terugzoeken in het vorige topic hoor Dagonet...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij beschuldigt iemand van persoonlijk worden, wat dus niet het geval is en ontkent dat je zelf persoonlijk werd terwijl je dat wel deed.
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Als je toch om letterlijke tekst vraagt, lees de mijne dan nog even. Ik zeg, imho, dus, naar mijn mening doe je dat. Mening, nogmaals. Die ik baseer op jouw uitingen in het topic. Zoals jij ingaat op mijn mening, alsof die onzin is, doe je jezelf voor als irritant kleinzielig mens. en dat is dus een mening. Rare dingen toch, meningen en feiten?
Wedstrijdje zwart wit verlies doe je maar lekker als je gaat dammen, ik heb wat beters te doen.
(Nu kun je weer reageren dat ik het van je verlies, omda tik te zwak ben om argumenten uit te spugen, nou zeg, bouw snel een feestje .... ik zit heir op een forum, niet om te werken....)
En helaas, zo werkt het dus niet, in geen enkel land, je zit nu eenmaal in een samenleving en zult moeten accepteren dat andere mensen jouw leven zullen beïnvloeden net zoals jij hun leven beïnvloedt. Je zal dus tot een consensus moeten komen om elkaar de minste overlast te bezorgen. Dat of je moet verhuizen naar een land waar er niet 400 mensen per km2 wonen. In Australië heb je ook veel minder te maken met andere mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. Samen is een gedwongen opgelegd woord. Ik kies ZELF voor met wie ik samen ben.
Een verschuiving in die richting juich ik dus toe.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef Swiffer het volgende:
[..]
dat is dus het punt, dan moet iedereen toch zo denken om dat te bereiken? En das wat moeilijker...
Ik heb nu pijn in m'n reet van die klote stoel.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij beschuldigt iemand van persoonlijk worden, wat dus niet het geval is en ontkent dat je zelf persoonlijk werd terwijl je dat wel deed.
Dus je trollt? Je post bewust om fellere reacties uit te lokken?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Blijkbaar moet je nog leren om tussen de regels door te lezen.
Het zal mij namelijk een worst wezen wat iemand vind omtrent dit onderwerp.
Dat moet diegene lekker zelf weten.
Ik ga ook vooral geen moeite doen om iemand om te lullen omdat dat toch geen zin heeft.
Daarbij wordt er in dit soort topics altijd zo leuk fel gereageerd dat het leuk om de kont tegen de kribbe aan te zetten.
Vandaar tegen jouw kribbe, de volgende keer tegen die van iemand anders.
That's life.
Nou dan zal ik de stoel laten staan.. want je had m heul nog niet van me gehad.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb nu pijn in m'n reet van die klote stoel.
Hou je daar ook rekening mee?
Ik had die gehele stelling niet gezien waar dat woord blijkbaar al in stond.
Waarvoor mijn excuus dan.
True, maar vervang "roken" eens door "borstvoeding geven".quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind dat niet netjes omdat je die baby en die moeder ongevraagd van rook voorziet.
Maar dan is het toch aan die moeder om daar iets van te zeggen? Roken kan je overal.
Als jij dat onder het kopje trollen wil scharen, be my guest.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus je trollt? Je post bewust om fellere reacties uit te lokken?
Liberaal betekent dat het individu en de KEUZEVRIJHEID van dat individu bovenaan staat.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Swiffer het volgende:
El_Matador,
hoe zie je dat voor je dan?? Je gedachten en meningen zijn toch juist van jouzelf? En liberaal zijn betekent juist, rekening houden, niet ikke ikke.. beetje krom zoals je t stelt iig.
Begin jij vast dan? Ik kom zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liberaal betekent dat het individu en de KEUZEVRIJHEID van dat individu bovenaan staat.
"Rekening houden", met wie? Met wat? Op elk punt? Kom nou zeg. Er wordt moeilijk gedaan over de meest stompzinnige dingen in Nederland.
Daarom: een goeie oorlog zou dat wel even oplossen.
Gelovigen hebben meer ervaring in het opdringen van voorkeuren en meningen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef Zolcon het volgende:
Wordt nu zelfs openbare borstvoeding gekoppeld aan religie?
Roken is iets anders dan borstvoeding geven, of niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, maar vervang "roken" eens door "borstvoeding geven".
Er is niks mis met rekening houden met mensen die eventueel afkeurend staan tegenover sigarettenrook of borstvoeding geven in het openbaar.
Volgens mij houdt het gros van de rokers én de borstvoeding gevende moeders daar sowieso al rekening mee. Maar dat er dan een campagne opgestart zou moeten worden om iedereen (bijna de helft van de bevolking!) die iets afkeurt te 'heropvoeden', daarvan zeg ik: Neh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |