quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
DEN HAAG - Bijna de helft van de Nederlanders (45 procent) vindt het niet normaal dat vrouwen in het openbaar borstvoeding geven aan hun kind. Dat blijkt uit een onderzoek van het Voedingscentrum, dat dinsdag is gepresenteerd.
© Gezondheidsnet
Volgens het centrum vinden Nederlanders het wel normaal dat moeders hun baby borstvoeding geven.
Het Voedingscentrum plaatst de komende weken veertien foto's op het Plein in Den Haag van moeders die hun baby de borst geven.
Het centrum hoopt zo de acceptatie daarvan te vergroten, want borstvoeding is volgens het Voedingscentrum gezond voor baby's.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ar-niet-normaal.html
-----------------------------------------
Geweld op straat draai je gewoon je hoofd bij weg en hier ergeren we ons aan.
Raar land aan het worden.
Het verklaart geheel niets aangezien alle grote religies in Nederland het niet hebben op blote lichamen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
Het zou een hoop kunnen verklaren ja in dit geval.
Mwah, ik denk dat de zeer streng gelovigen er anders naar kijken dan bv een atheïst.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:03 schreef Dagonet het volgende:
De originele OP:
[..]
[..]
Het verklaart geheel niets aangezien alle grote religies in Nederland het niet hebben op blote lichamen.
Daarbij zei de aangesprokene het niet prettig te vinden wegens esthetische en intieme redenen, daar hoef je niet perse religieus voor te zijn.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef just me het volgende:
Uit de oude doos van juli 1993
http://www.trouw.nl/krant(...)_politieke_zaak.html
Ik denk dat de acceptatie onder streng gelovigen groter is.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat de zeer streng gelovigen er anders naar kijken dan bv een atheïst.
Tolerantie is een kutwoord.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef Swiffer het volgende:
Het gaat ook niet om het beargumenteren vind ik zelf. Als in, iemand met een mening die een ander niet aanstaat heeft zijn redenen, maar hoeft toch geen gelijk of ongelijk te bewijzen? t is niet voor niks een mening.
Tolerantie is denk ik het overgrote probleem, en niet alleen op gebied van borstvoeding. Maar negeren we het dan, of zeggen we er wat van en proberen we elkaar wat te leren?
Het probleem is de verwende kutnederlander die van mening is dat alles wat hij doet in het openbaar maar geaccepteerd dient te worden en dat de samenleving zich maar moet aanpassen aan hem.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tolerantie is een kutwoord.
Het grote probleem is verwende kutNederlanders die OVERAAAL aanstoot aan moeten nemen. Hoofddoeken, burqas, petjes, mohammedcartoons, homo's op een Gaypride, blowende jongeren in een park, borstvoedinggevende moeders, etc.
Kan me nog herinneren dat iemand iets riep over lange tenen enzo...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef Swiffer het volgende:
Ja oh zo grote netsplitter, ik ben zoo onder de indruk van je ge-etter, dat ik het wel persoonlijk MOEST maken door jouw reet hierin te betrekken.
Je vraagt imho argumenten om een gelijk of ongelijk te bewijzen.. Wat is jouw argument om dit te doen dan? het lijkt mij dat je alleen wil zieken/stangen.. Ik heb mijn mening, en mijn reden voor die mening is voor mij aannemelijk genoeg om die met de eerder genoemde argumenten te staven. En het persoonlijk maken door mij te beoordelen op mijn 'nette woorden', religie, enz. is nogal zwak. Ik denk dat ik genoeg dure woorden ken. Ik verlaag mijzelf zodat jij er lekker op kan inhaken. Is het nu weer goed?
Ja dus? Dan nog is het dus niet van belang wélke religie iemand aanhangt. Of in dit geval zelfs óf iemand religieus is aangezien die persoon dat helemaal niet zei.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
Mwah, ik denk dat de zeer streng gelovigen er anders naar kijken dan bv een atheïst.
Stel je eens niet zo aan. Tolerantie uit zich in wetgeving en de verdraagzaamheid van mensen op straat. Daarin is Nederland nog altijd vrijwel uniek. Dat media klagers veel ruimte geven doet daar niets aan af, het staat mensen ook compleet vrij om ergens aanstoot aan te nemen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het grote probleem is verwende kutNederlanders die OVERAAAL aanstoot aan moeten nemen. Hoofddoeken, burqas, petjes, mohammedcartoons, homo's op een Gaypride, blowende jongeren in een park, borstvoedinggevende moeders, etc.
Dat iemand op een vol terras borstvoeding geeft?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat de acceptatie onder streng gelovigen groter is.
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het probleem is de verwende kutnederlander die van mening is dat alles wat hij doet in het openbaar maar geaccepteerd dient te worden en dat de samenleving zich maar moet aanpassen aan hem.
Jij mist overduidelijk tolerantie op het gebied van verwende kutNederlanders.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat staat er helemaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vraag iets, jij wil een stoel rectaal inbrengen.
Ik denk dat boeddhisten hier minder aanstoot aan zullen geven dan een streng gereformeerd of katholiek persoon.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dus? Dan nog is het dus niet van belang wélke religie iemand aanhangt. Of in dit geval zelfs óf iemand religieus is aangezien die persoon dat helemaal niet zei.
Jij wil geen samenleving maar een langsleving.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Mensen moeten gewoon bezig gaan met hun EIGEN leven en niet dat van anderen. Soapkijkende eikels die zich liever kommeren om wat een ANDER wel of niet doet., aantrekt, rookt, etc. dan kijken hoe ze hun eigen leven es wat meer kleur kunnen geven...
Borstvoeding is voor zo'n kind een eerste levensbehoefte.(voeding)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het probleem is de verwende kutnederlander die van mening is dat alles wat hij doet in het openbaar maar geaccepteerd dient te worden en dat de samenleving zich maar moet aanpassen aan hem.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat staat er helemaal niet.
-het terras is meestal van de gemeente
-en de stoelen?
-pffffffffffffffff, ja, als ie in je reet zit issie van jou, nou goed?
Dat is niet iemand een stoel willen inbrengen, dat is iemand die moe wordt van domme miereneukerige vragen.
Ik tolereer ze juist. Maar dan mag ik ze nog wel graag uitschelden.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij mist overduidelijk tolerantie op het gebied van verwende kutNederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |