Vet zo een reis met dobbelstenen. Lijkt mij ook wel wat om op een dergelijke manier een treinreis te maken.quote:
Ja ho..., ik hoef niet te spuiten!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een vrind van me is vorig jaar 4 maanden op reis geweest in Zuid-Amerika en die had een enorme voorraad insuline mee.
En dan dobbelen bij het hoeveelste station je uit zal stappen? Da's ook een idee.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Socios het volgende:
Vet zo een reis met dobbelstenen. Lijkt mij ook wel wat om op een dergelijke manier een treinreis te maken.
Bijvoorbeeld. Of een bestemming koppelen aan de uitkomst van de dobbelsteen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan dobbelen bij het hoeveelste station je uit zal stappen? Da's ook een idee.
Gek genoeg las ik eerst 'hotel'.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef KingOfMars het volgende:
Of dobbelen in welke holte je Inso nu weer eens zal nemen.
Ook een mogelijkheid. Op één of ander centraal station bij het bord met bestemmingen en vertrektijden dobbelen voor de volgende bestemming.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Socios het volgende:
Bijvoorbeeld. Of een bestemming koppelen aan de uitkomst van de dobbelsteen.
Nee, want de arme, op CDA of PVV stemmende varkensboeren van Brabant en Limburg brengen niet voor niks kostelijk separatorvlees op de markt!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef KingOfMars het volgende:
Ze waren in de aanbieding, scheelt dat nog iets?
Pas op straks ga je nog dood aan de gierende hartkleppen J!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Joene het volgende:
ik ga vanavond gewoon aan de Andijviestampot , spekjes ,en speklappen, uiteraard een Volle Yoghurt met aardbeien ofzo en een dikke saus erbij.
ik hoorde net via de foon dat mn oma op sterfen ligt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pas op straks ga je nog dood aan de gierende hartkleppen J!!!
Oi. Niet tof men.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoorde net via de foon dat mn oma op sterfen ligt.
Hmmm ja en we hadden wel wat anders aan ons hoofd ook nog natuurlijk maar goed... we zien wel weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef KingOfMars het volgende:
Dacht je net een tijdje uit de ellende te blijven...
nooit fijn om te horen, sterkte!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoorde net via de foon dat mn oma op sterfen ligt.
Mijne nog niet J. Sterker nog ze moeten nog schoongemaakt.quote:
Blijkbaar had ik vanochtend een voorgevoel want mn eerste tweet van de dag was de volgende :quote:Op woensdag 29 september 2010 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nooit fijn om te horen, sterkte!
Niet zo heel best, als ik de trap op loop doet dat best au enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijne nog niet J. Sterker nog ze moeten nog schoongemaakt.
Hoe is het met je poten ?
Gloeiende Gloeiende (nu op 131).quote:Op woensdag 29 september 2010 17:34 schreef KingOfMars het volgende:
Alles onder m'n knieen zeg maar. Maar vooral net boven m'n enkel.
Nee, in principe is een half uur bewegen per dag voldoende. En daaronder valt bijvoorbeeld ook traplopen. Alle beweging waarvan je hart sneller gaat kloppen is voldoende.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Naast het dieet en de pillen verandert er niet zoveel dus (<- is ook al ingrijpend genoeg, lijkt me)? Je hoeft niet opeens 30 km per dag te gaan fietsen ofzo?
Avondeten blijft gewoon normaal aardappelen/pasta/rijst met groente. Ik probeer alleen meer groente te eten en probeer er niets (of niet teveel) naast te eten.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat lijkt mij ook wel, maar een mens is in principe nog steeds een gewoontedier, op een gegeven moment raak je er wel aan gewend, denk ik.
Doet de rest ook mee met je dieet?
Doodgaan is fijn JK. Zeker tijdens het hardlopen!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, lekker gezond weer, dat hardlopen, KOM. Wat ga je de komende tijd nog meer kapot maken aan je lichaam?
Altijd fijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef Joene het volgende:
Omdat het zo tof is dat doodgaan ga ik morgen maar weer is 8km lopen.
sashimi kan in principe bestquote:Op woensdag 29 september 2010 18:25 schreef Joene het volgende:
ik wens je veel succes swets. Stond er nou nog een avondje shabu geplanned ?
Nee, vooral omdat ik nog erg jong ben om Diabetes II te krijgen. Dat betekent dat ik veel langer de tijd heb om serieuze complicaties te ontwikkelen. En juist die zijn niet misselijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:40 schreef KingOfMars het volgende:
En toch sterkte Swets! Alles bij elkaar zit je er toch niet op te wachten enzo.
Leuk wel, als ze zo naief zijn nog.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:33 schreef Joene het volgende:
Neuh gewoon zo een jochie net van school die nerd wil worden men. Najah hij heeft hbo ict achtig iets gedaan en wil it manager worden ofz.
In de praktijk blijkt het voor de meeste geen enkele belemmering om een dergelijke positie te bekleden...quote:Op donderdag 30 september 2010 08:45 schreef Joene het volgende:
Toch wel leuk als je weet waar je het over hebt
Klopt maar een it manager zonder beheer ervaring of kennis van zaken is wel echt zo een drama tenopzichte van iemand die een jaar of wat praktijk kennis heeft en toen in de manager positie is gerolt.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In de praktijk blijkt het voor de meeste geen enkele belemmering om een dergelijke positie te bekleden...
Hebben zij ook bubbles3 en Kolonisten online?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Insomaniac het volgende:
Ik had vandaag alles goed op www.beterspellen.nl.
Ook prontig?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm, ja. Ik probeer ze weg te werken, maar nu ik burger ben lukt dat niet zo goed..
Jesters moet je niet wegwerken maar koesteren!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eeerm, ja. Ik probeer ze weg te werken, maar nu ik burger ben lukt dat niet zo goed..
Hehe.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben zij ook bubbles3 en Kolonisten online?.
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:58 schreef Insomaniac het volgende:
Jesters moet je niet wegwerken maar koesteren!.
zie sig...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.
Waarom is dit op een vreemde manier een zeer erotische zin?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het koesteren heb ik al een tijdje andere jesters, niet mijn eigen.
Dus dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bedenkelijke PI-keuze, KOM.
Netjes.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
Nee meneer, dat kan ik niet voor U doen.
> Wie kan dat dan wel?
De andere afdeling, meneer.
> Nou doe die dan maar even.
Nee meneer, dat kan ik niet voor U doen.
> Oh en wat nu dan?
Zij nemen contact met U op, meneer.
> Ah da's netjes, ik ben telefonisch bereikbaar tot 13 uur vandaag
Nee, ik kan niet garanderen dat zij vandaag nog terugbellen, meneer
>
In ieder geval géén Tele2. Wat een baggerbedrijf. Ik heb nu ook Ziggo. Werkt wel prima.quote:
Ik probeer hem al de hele week over te halen maar hij vind het nog engquote:
Pfffffrt. Of heeft -ie ook een piemel van 35cm net als ons?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik probeer hem al de hele week over te halen maar hij vind het nog eng
Normaal gesproken kan ik hem goed hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pfffffrt. Of heeft -ie ook een piemel van 35cm net als ons?
Er is niks normaal aan zwangere vrouwen, T.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef Tally het volgende:
Normaal gesproken kan ik hem goed hebben
Grote jesters.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er is niks normaal aan zwangere vrouwen, T.
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij presteert het vast nog om klaar te komen van de pijn tijdens de bevalling.
*visuals*quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er komen 3000 agenten bij, dus er zullen wel meer bonnen moeten worden verwerkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Minder bureaucratie kan natuurlijk alleen als er minder regels zijn. Ik ben wel benieuwd of dit nieuwe kabinet dat voor elkaar krijgt.
yep.. auto in puin en bestuurder bekneld.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, vertel ET, spanning en sensatie in C a/d IJ?
Die was ook een beetje inspiratiequote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, een mislukte Karst T dus.
Bij Tijn denk ik overigens altijd aan Tijn van Fok!..
Het houdt de vrouwtjes scherpquote:
ADSL XS4All... ben daar ook bij geraakt na een heerlijk kapot gegane Ziggo.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig kan ik in de baas z'n tijd bellen
Iemand nog een tip voor een fatsoenlijke i-net, digitale tv provider(en kon niet met
UPC
)
Ik hoop t. Dan doet de bevalling niet zo heel erg pijnquote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij wat in de planning staan?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
Maar goed doen we nog an neuken vanavond ?
Alweer?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
Netjes man....quote:Op donderdag 30 september 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
Woei, lekker laag geboden op een toplens en geaccepteerd. Hopelijk is het vertrouwd en word ik niet vermoord en achter het station gedumpt maar als het goed is ben ik blij!. Scheelt bijna 180 euro met de nieuwprijs zo!
Te ziek om op d'r rug te liggen?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Joene het volgende:
Plannen genoeg , maar zieke vrouw dus neeh
Dat vast niet J. Maar als het puur om liggen gaat neuk ik wel zo een rubber pop J.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Te ziek om op d'r rug te liggen?
Ik hoop t. Hubbie zal wel een goeie bui hebben ivm gelijkspel van FC Utrecht.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Joene het volgende:
Mja is daar nog nieuws over?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:45 schreef Joene het volgende:
Overigens hangt een en ander bij ons wel af ivm situatie Oma.
LOLquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Rondje lopen?
Met de kleine op m'n rug dan ofzo?
Mwah niet echt veel er is een gesprek met oma geweest enzo of ze nog evt reanimatie wil of ziekenhuis of dat soort dingen en daar heeft ze zelf aangegeven dat ze geen slangetjes etc meer wil dus als het medicatie niet meer gaat dan gewoon rustig inslapen. En dat zal binnen nu en een paar weken zijn.quote:
Vandaag precies nog 2 wekenquote:
ik heb meer gewoon een paar maanden geestelijke rust nodig ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:11 schreef Tally het volgende:
Als je de deur uit mag kan ik me dat voorstellen
Mja.. Ik vind dat je daar zelf al voor betaald heb in al die jaren dat je geen geld nodig had voor ziektes e.d.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:14 schreef Joene het volgende:
ik zie echt het probleem niet , het is niet leuk als je veel pogingen nodig hebt maar ik begrijp wel dat de staat daar niet voor op wil draaien.
Wij dus ook zijn beide toppakket verzekerd en daardor heb je sowieso een poging meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Ik vind dat je daar zelf al voor betaald heb in al die jaren dat je geen geld nodig had voor ziektes e.d.
Daarbij hadden wij xpres al het duurdere verzekering genomen, omdat we dit al eerder hadden verwacht en we dit dus ook nodig hadden.
Ook als je zwanger bent haal je er meer uit zag ik nu.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij dus ook zijn beide toppakket verzekerd en daardor heb je sowieso een poging meer
Dus ik vind dat minder pogingen van IVF niet zo heel erg tofquote:
Ik snap het in die zin van als het ver van mijn bed is dan kunnen we daar wel op korten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:23 schreef Joene het volgende:
Klopt het is ook niet tof , maar ik snap het beleid wel.
10.000 minimaal J. Hilde had alleen al 5000 euro aan hormonen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
Kost dat 10.000 euro per poging? Whoa. Tsja. Ik snap de bezuiniging idd, aan de andere kant wil ik ook niet weten wat die ene dag in het ziekenhuis mij onlangs heeft gekost.
In de berekening die ik heb gezien kost het geen 10.000 euro. Want wij zouden eventuele pogingen na de 3de poging uit eigen zak betalen. En die 10.000 euro kan ik echt niet betalen. Dus onzin.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
Kost dat 10.000 euro per poging? Whoa. Tsja. Ik snap de bezuiniging idd, aan de andere kant wil ik ook niet weten wat die ene dag in het ziekenhuis mij onlangs heeft gekost.
Zoals ik al zei, daar verschillen wij van mening.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
Tuurlijk vind ik het in mijn persoonlijke situatie niet ok. Aan de andere kant (tegen dat het is doorgevoerd) is het bij ons allang gelukt (hoop ik).
Maar nu ik zelf zie wat het allemaal kost enzo , is het korten hierop een hele grote besparing voor de maatschappij en betalen anderen straks niet of minder voor mijn kinderwens en dat vind ik eigenlijk wel terecht.
Een gemiddeld ivf kind (kost 10k) echt ! tussen de 2,5 - 5k aan hormonen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
In de berekening die ik heb gezien kost het geen 10.000 euro. Want wij zouden eventuele pogingen na de 3de poging uit eigen zak betalen. En die 10.000 euro kan ik echt niet betalen. Dus onzin.
[..]
Zoals ik al zei, daar verschillen wij van mening.
Klopt dat wordt gezegd maar kan je ze ongelijk geven ? IS het feitelijk gezien JOU probleem dat ik geen kinderen kan krijgen ? Nee, maar je betaald wel fors om mij nu een kind te laten krijgen , dat doe jij natuurlijk graag , net als dat ik graag betaal voor kinderbijslag en jou kinderopvang.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef KingOfMars het volgende:
Ach zorg valt gewoon niet te plannen. Je weet (gelukkig) van tevoren niet waar je allemaal last van gaat krijgen en welke zorg je allemaal nodig hebt. Het gaat er nu kennelijk vooral om om besparingen te vinden en dan snap ik de keuze. Maar wat je feitelijk tegen mensen zegt die het nodig hebben is dat hun kinderwens een luxe is en dat kan soms erg wrang zijn. Ik had gehoopt dat we in Nederland ondertussen verder waren maar kennelijk niet.
Najah dat heb ik dus ook gedaan zegmaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:44 schreef KingOfMars het volgende:
Achja ik probeer gewoon dit jaar die nieuwe functie nog binnen te harken, gaat me een paar 100 euro per maand schelen (hopelijk) en dan hoop ik tevens van de meeste bezuinigingen zo weinig mogelijk te merken.
Als je de komende periode quite gaat spelen (en er dus niet op vooruit of achteruit gaat) dan mag je niet mopperen denk ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah dat heb ik dus ook gedaan zegmaarnieuwe functie, die is ingegaan per 1 september.
Onderhandelingen qua voorwaarden zijn nu eindelijk klaar en nu moet het langs p&O hoofd en gaat het in per 1 november.
Damnit jung, ik ben het niet vaak met je eens, maar mijn oprechte restecp voor deze post.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Joene het volgende:
Klopt dat wordt gezegd maar kan je ze ongelijk geven ? IS het feitelijk gezien JOU probleem dat ik geen kinderen kan krijgen ? Nee, maar je betaald wel fors om mij nu een kind te laten krijgen , dat doe jij natuurlijk graag , net als dat ik graag betaal voor kinderbijslag en jou kinderopvang.
Als rechtgeaard Nederlander ben je me dunkt grondwettelijk verplicht ergens over te mopperen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
Als je de komende periode quite gaat spelen (en er dus niet op vooruit of achteruit gaat) dan mag je niet mopperen denk ik.
ik denk dat je idd blij mag zijn als je gewoon de nullijn een beetje weet te houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je de komende periode quite gaat spelen (en er dus niet op vooruit of achteruit gaat) dan mag je niet mopperen denk ik.
het is ook gewoon de waarheid JK.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Damnit jung, ik ben het niet vaak met je eens, maar mijn oprechte restecp voor deze post.
Mwa, het is jouw waarheid.quote:
Ik wordt, JKquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, als je het op grote schaal bekijkt zou het wel fijn zijn dat er, wanneer ik wat ouder wordt, nog genoeg mensen aan het werk zijn om mijn schamele pensioentje te betalen, bijvoorbeeld.
Dus ergens is het wel enigszins mijn probleem als er minder kinderen geboren zouden worden.
Structureel teruglopen van de populatie is vanuit economische hoek gezien een kleine ramp. (Milieutechnisch gezien zou het geen kwaad kunnen). Als PVV-er zou je dan nog kunnen roepen dat onze moslimvriendjes voor genoeg nieuw volk zorgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, als je het op grote schaal bekijkt zou het wel fijn zijn dat er, wanneer ik wat ouder wordt, nog genoeg mensen aan het werk zijn om mijn schamele pensioentje te betalen, bijvoorbeeld.
Dus ergens is het wel enigszins mijn probleem als er minder kinderen geboren zouden worden.
Precies gewoon weer zorgboerderijen met hele gezinnen er in, opa en oma als oppas en kinderen verzorgen de oudjes op hun beurtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef Joene het volgende:
JK , de verzorgingsstaat is allang voorbij tegen die tijd men !
Onze Moslimvriendjes zien we straks in mindere mate hopelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Structureel teruglopen van de populatie is vanuit economische hoek gezien een kleine ramp. (Milieutechnisch gezien zou het geen kwaad kunnen). Als PVV-er zou je dan nog kunnen roepen dat onze moslimvriendjes voor genoeg nieuw volk zorgen.
Dan verschilt dat per ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Een gemiddeld ivf kind (kost 10k) echt ! tussen de 2,5 - 5k aan hormonen.
Ziekenhuis bezoeken , echo's , puncties , invriezen , etc .
Komt het echt op 10k per poging.
Als je nu al kijkt naar wat je moet betalen voor iets. Je zorg, je verzekeringen, de scholen, noem maar op, kan je al geen groot gezin meer starten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh en we moeten naar minder kinderen of er is straks niks meer te vreten voor iedereen
Je krijgt gewoon geen genoeg van dat gespuit T.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Tally het volgende:
Die zwangerschapsdementie begint nu al in te kickenIk heb nu al 4 keer deo gespoten en elke keer denk ik weer: O nee had ik al gedaan!
Van een deo bus? Ik sta al een tijdje droog maar zo erg hoef ik nu ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon geen genoeg van dat gespuit T.
Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
Als je nu al kijkt naar wat je moet betalen voor iets. Je zorg, je verzekeringen, de scholen, noem maar op, kan je al geen groot gezin meer starten.
Of je moet het salaris van die hoge pieten in Den Haag hebben.
Zonder die dingen word het al moeilijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
Als je het niet met de hand hoeft te doen J. waarom zou je!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
Wat is er mis met een oud Hollandsch wippertje T!!!1111111
Ok ik ben om.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je het niet met de hand hoeft te doen J. waarom zou je!
En ik dacht: Waarom zou je jezelf daar tegen vaccineren?quote:Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor hoge gebouwen.
Ah kan je gelijk ff langs de familia ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Godverkutje als die gozer van die lens eens even terugmailt ofzo. Dan weet ik of ik morgen naar Tilbabwe moet of niet.
Nee, daar heb ik natuurlijk geen tijd voor he. Druk druk druk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah kan je gelijk ff langs de familia ?
mwoah..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleverenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Een huisje van net geen 2 ton in een klein maar onwijs leuk dorpje met perfecte treinverbinding naar je werk en op fietsafstand van de wat grotere stad, met 1 kind en leuke vakanties, niet hoeven op te letten bij de Appie op wat je in je karretje gooit, een huis vol Mac's en geld genoeg om morgen weer voor iets luxe als een lens van 600 euro gaan kijken, kan anders prima.
Je leven maak je zelf.
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , totdat jij of vrouw ziek raakt en je 30% van je inkomen moet inleveren
We hadden het in dit geval over grote familiesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
Precies. en verder valt dit kabinet voor de werkende medemens allemaal best wel meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan kan ik waarschijnlijk geen leuke lensjes meer kopen en gaan we waarschijnlijk niet meer op vakantie. Dat klopt ja. En dat zou kut zijn.
Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
We hadden het in dit geval over grote families
Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was iets van vroeger, 6 kinderen kan niemand meer betalen tegenwoordig idd.
Hmmm ja dat weet ik verder niet heel erg hoor, mijn ouders komen beide uit kleine gezinnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vroeger eigenlijk ook niet hoor. Mijn moeder komt uit een gezin met 11 kinderen ofzo en dat was afgezien van het feit dat het vast erg gezellig en warm en leuk was, toch echt financieel een harde dobber. Vroeger was het óók veel interessanter om een klein gezin te hebben.
Niet als je ook kinderen hebt idd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Dat huisje van net geen 2 ton kun je niet eens financieren op een inkomen ..
Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef E.T. het volgende:
Dat huisje van net geen 2 ton kun je niet eens financieren op een inkomen ..
Dit dus met mijn salaris en dat van mijn vrouw , hebben we een redelijk inkomen kan ik een huisje van 2 ton betalen, en boodschappen doen , keertje uiteten in de maand en een x op vakantie per jaar. en dan als ik wat leuks zie soms ff sparen maar vaak kan ik het kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar op 1 systeembeheerders salaris en een part-time andere-softe sector salaris kan bovenstaande prima dus. (Met idd 1 kind, maar financieel gezien denk ik dat we 2 kinderen ook nog wel zouden redden).
Zou je vrouw dat uberhaupt willen dan? Ik bedoel we kunnen het wel heel romantisch bedenken, moeders thuis met de thee, maar er zijn maar weinig vrouwen die dat willen nowadays. Mijn vrouw zou na 2 weken gek worden denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Joene het volgende:
Opzich vind ik dat wel klote , dat ik niet genoeg verdien zodat mijn vrouw straks thuis kan zijn fulltime om voor ons eventuele kind te zorgen.
Mijn vrouw zou absoluut heel graag thuis willen zitten J. Echt waar in elk geval tot kinderen de basisschool leeftijd hebben en opzich deel ik die filosofie wel ik hou er ook niet van kinderen te laten opvoeden door crash of oma. Maar als wij kinderen krijgen zal het niet anders kunnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zou je vrouw dat uberhaupt willen dan? Ik bedoel we kunnen het wel heel romantisch bedenken, moeders thuis met de thee, maar er zijn maar weinig vrouwen die dat willen nowadays. Mijn vrouw zou na 2 weken gek worden denk ik.
Twee a drie dagen opvang vind ik ook wel de max hoor. Vandaar ook de part-time baan dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou absoluut heel graag thuis willen zitten J. Echt waar in elk geval tot kinderen de basisschool leeftijd hebben en opzich deel ik die filosofie wel ik hou er ook niet van kinderen te laten opvoeden door crash of oma. Maar als wij kinderen krijgen zal het niet anders kunnen
Hmmm ja als wij het geluk mogen hebben om kinderen te krijgen gaat mijn vrouw 3 dagen werken en ik 1 dag minderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Twee a drie dagen opvang vind ik ook wel de max hoor. Vandaar ook de part-time baan dus. En als ik zie hoe gelukkig ze wordt van een middagje BSO vind ik het allemaal niet zo heel erg (plus dat ze ook enig kind is en blijft, dus spelen met anderen proberen we zoveel mogelijk op in te spelen).
Da's ook een reden dat ik blij ben met mijn 36 uur. En (wederom) een bewuste keuze. Vier dagen werken, één dag vrij voor de kleine. Dat bedoel ik met je leven inrichten. (Wat dat betreft ben ik toch een VVD-erquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja als wij het geluk mogen hebben om kinderen te krijgen gaat mijn vrouw 3 dagen werken en ik 1 dag minderHoud dus in 2 dagen opvang waarvan wel 1 door oma / opa kan worden gedaan dus 1 dagje een andere vorm. Maar dat vind ik ook wel de max heb graag zelf de controle over dingen
Ja ik ben ook wel echt een VVDer opzichquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Da's ook een reden dat ik blij ben met mijn 36 uur. En (wederom) een bewuste keuze. Vier dagen werken, één dag vrij voor de kleine. Dat bedoel ik met je leven inrichten. (Wat dat betreft ben ik toch een VVD-er).
Begrijp me niet verkeerd, ik heb verder niet veel met die sigarenrokers, maar ben het wel eens met het grondbeginsel dat ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen geluk (mits een faire kans geboden). Ben absoluut geen socialist die gelooft in een maakbare samenleving (iets wat dit toekomstig rechtse kabinet trouwens probeert als geen ander, maar goed).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel echt een VVDer opzichEn ik kan dan ook prima leven met deze regering zeker nu er ook nog wat minder wordt besteeds aan ontwikkelingshulp,asielzoekertjes etc.
Linksom of rechtsom, christelijk of liberaal, genaaid worden we altijd J.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Joene het volgende:
Ach ja voorkeuren en keuzesuiteindelijk zijn we allemaal slecht af
Dat naaien hou ik wel van opzich.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, christelijk of liberaal, genaaid worden we altijd J.
Het geeft ook zo'n rommel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef Joene het volgende:
Dat wel J , maar soms is dat gedoe wel leuk ff zo een poosje.
Ja, boeie, als man zijnde ben je ervan af. Kun je gewoon gaan slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |